انواع مغز پسته ممتاز دست شکن کرمان

انواع مغز های پسته را چگونه می توان طبقه بندی کرد؟ بازار معاملات تجاری (داخل و خارج) مغز ممتاز پسته به عنوان یک فرآورده پر مصرف چگونه است؟
در صورتی که کرمان را به عنوان تولید کننده عمده پسته ایران بشناسیم درخواهیم یافت که انواع مغز پسته با کیفیتی ممتاز و عالی از این منطقه روانه بازار می شود ضمن اینکه بازار صادراتی آن و معاملات در این زمینه بسیار داغ است. 

انواع مغز پسته کرمانی

کرمان پرورنده مهمترین گونه های پسته کشور با کیفیتی مثال زدنی است همین مساله موجب رونق کشت پسته منطقه شده به طوری که در پرورش درختان پسته و دور نگه داشتن آنها از آفاتش تلاش مضاعف صورت می گیرد.
وقتی به طور مستقیم از مغز پسته صحبت می شود در واقع باید دانست که آنها بر گرفته و استخراج شده از پسته های سر بسته می باشند که دارای مغز مرغوبی هستند که در این راستا فرآوری شده اند.

 به طور کلی انواع مغز را می توان چنین طبقه بندی کرد:
مغز های حاصل از ارقام معروف پسته مانند کله قوچی
مغز پسته نرسیده یا کال با رنگ سیز
مغز لپه ای پسته
مغز پسته خلال شده
مغز های پسته پودر شده

خرید و فروش مغز پسته

آیا فعایت تجاری در زمینه مغز پسته که فرآورده ای خاص است می تواند پر سود باشد؟ بی شک آگاهی از روش های تجارت و چگونگی کاستن از هزینه ها و فرآوری مناسب می تواند رونق را در معاملات تجاری جاری سازد در حالی که طرفین به سود خود دست می یابند حتی در زمینه انواع مغز که باید گردانه مخصوص شکستن پوست را بگذرانند که نیاز به صرف هزینه دارد.
اکنون در بازار شاهد خرید و فروش کلان پسته برای مصارف مختلف هستیم کاربرد آن در شیرینی پزی و انواع خوراک ایرانی از دیر باز مرسوم بوده و طعم و ظاهر زیبای پسته زینت بخش سفره ایرانی ها می باشد.
همانطور که اشاره شد مغز ها در حالت های مختلفی فرآوری می شوند که به طور کل در صنایع غذایی کاربرد دارند، حتی کارخانجات بستنی و … از مصرف کنندگان بزرگ مغز پسته هستند که بنا به طبقه بندی قیمتی محصولات خود از مغز هایی با کیفیت متفاوت بهره می برند.
لذا در حالت کلی مغز پسته ممتاز تولیدی کشور در داخل مصرف خوبی دارد ضمن اینکه توجه بازار صادراتی بر روی آن همواره معطوف می باشد.
منبع: بازار پسته ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا