انواع پسته بسته بندی صادراتی ایران

پسته و فرآورده های آن یکی از انواع محصولات کشاورزی صادراتی ایران اند که در انواع بسته بندی کوچک و فله به دیگر نقاط فرستاده می شود.
صادرات محصولات کشاورزی به ویژه آن های که خاص ترند و منحصرا با نام ایران به دنیا معرفی شده اند، هر ساله ارز آوری خوبی را برای کشور دارند، از این رو گسترش تولید و بازاریابی آن ها در نقاط مختلف جهان دارای اهمیت بسیار است.
یکی از نکاتی که مهمی که در راستای تحقق این مهم باید مورد توجه قرار گیرد توجه به نوع بسته بندی آن کالای خاص است.
پسته از مهمترین محصولات کشاورزی ایران است که فروش بسیار بالایی را در سایر نقاط دنیا به نام خود به ثبت رسانده است، بنابراین در امر بسته بندی آن باید دقت شود تا بتواند جایگاه خود را در میان رقیبان محفوظ نگاه دارد.

انواع بسته بندی صادراتی پسته ایران

انواع بسته بندی های پسته به دو دسته ی کلی فله و کوچک گرمی تقسیم بندی می شوند، که هر دو نمونه برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرند و انتخاب نوع آن بسته به سلیقه ی بازار هدف که تجار از آن اطلاع دارند صورت می گیرد.

پسته بسته بندی کوچک صادراتی

بسته های گرمی شامل ظروف پلت، سلفونی، آلومینیومی، وکیومی، قوطی فلزی کنسروی، مقوایی با لایه لمینت شفاف و بسته بندی کارتن شده کوچک می باشد.
این نوع بسته بندی ها با توجه به این که مستقیما در بازار کشور های هدف توضیع شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، کمک شایانی به مطرح شدن برند های داخل فعال در این حوزه ها در بازار های جهانی می کند.

پسته بسته بندی شده فله

برای صادرات عمده انتخاب نوع بسته بندی آن قدر اهمیت دارد که حتی نوع آن در توافق نامه ای که فی ما بین دو طرف به امضا می رسد، ذکر می شود و باید مواردی چون شیوه ی حمل، آب و هوای کشور مقصد و … را پیش از برگذیدن روش بسته بندی مورد بررسی قرار داد.
بسته بندی در کیسه های پلی پروپیلنی، کارتن های 10 کیلویی، وکیومی از نمونه های بکار برده شده در امر صادرات فله پسته می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا