بهترین پسته کله قوچی صادراتی ایران در بازار

بهترین پسته کله قوچی صادراتی ایران در بازار های داخلی و خارجی در رفسنجان کشت می شود. بیشتر صادرات پسته من جمله پسته کله قوچی از این شهر انجام می شود. این نوع پسته بسیار درشت است و همین سبب شده این نوع پسته در بازارهای خارجی مشتریان فراوانی داشته باشد در واقع این نوع پسته جزو پسته های لوکس محسوب می شود و قیمت این نوع پسته در بازار گران است به خاطر همین بیشتر خانواده های ایرانی توان خرید این نوع پسته را ندارند.

بهترین پسته کله قوچی صادراتی ایران در بازار

با کیفیت ترین پسته کله قوچی برای صادرات

با کیفیت ترین پسته کله قوچی برای صادراتبا کیفیت ترین پسته کله قوچی برای صادرات در استان کرمان و شهر رفسنجان کشت می شود. درخت پسته کله قوچی رفسنجان نسبت کمبود آب و کود حساس است شاخه های درخت این نوع پسته پنج برگچه دارند که برگچه های انتهایی این نوع درخت از برگچه های جانبی آن ها بزرگتر است. این رقم پسته زود گل است و نسبت به سرمای بهار حساس است و اگر سرما به آن نفوذ کند باعث می شود گل های این نوع پسته از بین برود این محصول در دهه دوم شهریور برداشت می شود و جزو متوسط رس ها است.

قیمت خرید پسته کله قوچی صادراتی در بازار

قیمت خرید پسته کله قوچی صادراتی در بازار قیمت خرید پسته کله قوچی صادراتی در بازار بسیار بالا است و تورم شدیدی که این روزها ایران و دیگر کشورهای جهان با آن روبرو هستند موجب شده قیمت این نوع پسته سر به فلک بکشد همچنین بالا رفتن نرخ دلار هم سبب شده قیمت این محصول نسبت به سال های گذشته افزایش یابد.

مشخصات ارقام پسته روی قیمت انواع پسته من جمله پسته کله قوچی موثر است. از خوشمزه ترین نوع پسته می توان به پسته کله قوچی اشاره کرد این نوع پسته بیشتر در نوق رفسنجان کشت می شود. محل کشت این نوع محصول روی قیمت پسته کله قوچی موثر است و هر چه پسته کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن هم بیشتر می شود.

پسته دامغان را می توان در بیشتر خشکبار فروشی ها سطح شهر مشاهده کرد. فروش عمده پسته توسط عمده فروشان مختلفی با قیمت درب کارخانه انجام می شود.

فروشندگان پسته کله قوچی در کشور

فروشندگان پسته کله قوچی در کشورفروشندگان پسته کله قوچی در کشور با انواع نمونه های محصول آشنا هستند و می داند یک پسته در چه مناطقی از کشور کشت می شود و با کیفیت ترین این نوع پسته در چه منطقی کشت می شود.

خواص پسته کله قوچی شامل گزینه های زیر می شود که ما به طور خلاصه به آن اشاره می کنیم:

  • برای کم خونی بسیار مفید و کارساز است.
  • نیروی جنسی را تقویت می کند.
  • برای آرامش قلب و اعصاب مفید و موثر است.
  • برای باز کردن مجرای کبد توصیه می شود.
  • معده را تقویت می کند.
  • برگ های جوشانده این نوع پسته اسهال خونی و معمولی را درمان می کند.
  • جویدن آن می تواند بوی بدن دهان را از بین ببرد.
  • خوردن این نوع پسته باعث التیام زخم های دهان می شود.
  • برای مقعد و بواسیر مفید است.

شرکت های خریدار پسته کله قوچی در تهران

شرکت های خریدار پسته کله قوچی در تهرانشرکت های خریدار پسته کله قوچی در تهران این محصول را از تولید کنندگان مختلفی خریداری می کنند و سپس اقدام به فروش و پخش این نوع پسته به تمام بازارها می کنند. پسته کله قوچی که فرنگی ها به آن Jumbo Pistachio می گویند یکی از با کیفیت و مرغوب ترین نوع پسته صادراتی ایران است این نوع پسته بعد از پسته فندقی رتبه دوم صادرات را به خود اختصاص داده است.

این نوع پسته برای آجیل، غذاها، شیرینی ها و دسرها مورد استفاده قرار می گیرد اندازه درشت و کیفیت بالای این نوع پسته سبب شده در بازارهای جهانی مشتریان زیادی داشته باشد فروش این محصول در ایام نوروز بسیار فراوان است.

این نوع رقم پسته برای اولین بار توسط حاج علی شریفی در روستای دهنو رفسنجان شناخته و کشت شد به خاطر همین برخی از مواقع به این نوع پسته، پسته حاج شریفی هم می گویند و مناطق عمده رفسنجان به کشت این محصول مشغول اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا