تولید کننده پسته احمد آقایی درجه یک

کشور ایران به عنوان برترین تولید کننده پسته احمد آقایی درجه یک جزء برترین و بزرگترین صادرکنندگان این محصول نیز به حساب می‌آید پسته جزو محصولات اصلی صادراتی ایران بوده که صادرات آن هر ساله باعث ارزآوری بسیار خوبی به کشورمان می شود. علاوه بر این تولیدکنندگان بزرگ کشور ما این محصول را برای مصارف داخلی نیز به بازار فروش با قیمت های بسیار عالی عرضه نموده اند لذا برای خرید مستقیم این محصول با قیمت خوب از طریق این وب سایت می توانید اقدام کنید.

تولید کننده پسته احمد آقایی درجه یک

همه چیز درباره پسته احمد آقایی تازه

همه چیز درباره پسته احمد آقایی تازه پسته احمد آقایی جزو پستهای می باشد که دارای رنگ پوست سفید از هنگامی که پوسته نرم و سبز رنگ پسته از روی پوست چوبی آن برداشته می‌شود در واقع یک رنگ سفید استخوانی در زیر آن نمایان می‌شود در واقع بهتر است بدانید که این پسته را با نام پسته بادامی و یا پسته استخوانی نیز می شناسند.

نام پسته استخوانی از آن جهت بر این محصول گذاشته شده است که رنگ آن همچون سفید استخوانی می باشد علاوه بر آن نام بادامی نیز بر این محصول گذاشته شده از زیرا ظاهری کشیده و شبیه به بادام دارد ظاهر های گرد در پسته احمد آقایی کمتر دیده می‌شود و غالباً به صورت یک دانه کشیده و خندان است.

رنگ مغز این پسته نیز غالباً به صورت سبز فسفری دیده می شود البته در برخی از اوقات ترکیب رنگ قرمز و سبز در این نوع پست ها مشهود می‌باشد اما غالباً رنگ آنها به صورت سبز نمایان است بنابراین هنگام خرید این محصول حتماً به ویژگی های ظاهری آن دقت داشته باشید همچنین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که این نوع پسته ظاهر کوچکی ندارد بلکه اندازه آن کاملاً نرمال است.

بررسی ارزش تغذیه ای پسته احمد آقایی خام

بررسی ارزش تغذیه ای پسته احمد آقایی خام ارزش غذایی و تغذیه پسته تازه و همچنین پسته بو داده با یکدیگر کمی متفاوت هستند پسته های بو داده با اینکه وزن کمتری دارند اما در واقع مقدار روغن و کالری بالاتری در وزن یکسان نسبت به پسته خام دارا هستند. پسته مقادیر بالایی از ویتامین ها و املاح و مواد معدنی را در خود جای داده است.

کالری موجود در هر ۱۰۰ گرم پسته حدود ۶۰۰ کیلو کالری می باشد و به همین جهت یک ماده بسیار پرکالری برای کسانی است که نیاز به انرژی زیادی در طول روز دارند. پسته سرشار از فیبر نیز می‌باشد و به همین جهت هضم آن بسیار آسان از کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند می توانند به سهولت از پسته استفاده کنند.

مقادیر بالای ویتامین ب ۶ منیزیم و همچنین ویتامین آ موجود در پسته کاملا مناسب برای کسانی است که دچار سوء تغذیه هستند به همین جهت به خانم‌های باردار و خانمهایی که تازه زایمان کرده اند توصیه می‌کنند که روزانه حتماً از پسته استفاده کند علاوه بر آن کسانی که مشغول به انجام انواع ورزش ها به خصوص بدنسازی هستند می‌توانند از پسته به عنوان یک مکمل بسیار قوی استفاده کنند زیرا این محصول پروتئین بالایی نیز دارد.

مرکز توزیع پسته احمد آقایی درجه یک

مرکز توزیع پسته احمد آقایی درجه یک ما به عنوان مرکز توزیع و تولید پسته درشت خام این محصول را در حجم های بسیار بالای تولید کرده و سپس به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچگونه واسطه ای به بازار فروش داخلی و بازارهای خارجی عرضه نموده ایم. ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید پسته مطرح می باشد و محصولات تولید شده ما به کشورهای حوزه خلیج فارس در حجم های بسیار بالایی صادر می شوند.

انواع مختلف پسته های موجود در بازار در نوع خام و بو داده موجود هستند. دقت داشته باشید اگر دچار فشار خون بالا و تنگی عروق هستید به هیچ عنوان پسته های شور را مصرف نکنید و سعی کنید نوع خام آن را استفاده کنید. اما در صورتی که هیچ مشکلی ندارید می توانید برای تنوع از انواع پسته های بو داده با طعم شور و ترش نیز استفاده کرده و آن را در سبد غذایی خود بگنجانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا