خرید انواع پسته احمد آقایی صادراتی ایران با قیمتی شگفت انگیز

برای خرید انواع پسته احمد آقایی صادراتی ایران با قیمتی شگفت انگیز باید مراکز پخش این محصول مراجعه کرد تمام تولید کنندگان این نوع پسته، محصول خود را در این مکان ها عرضه می کنند به خاطر همین رقابت در مراکز فروش بالا است و تمام فروشندگان سعی می کنند با کمترین قیمت محصول را عرضه کنند تا بتوانند فروش بالایی را به خود اختصاص دهند.

خرید انواع پسته احمد آقایی صادراتی ایران با قیمتی شگفت انگیز

معرفی برترین نوع پسته احمد آقایی برای صادرات

معرفی برترین نوع پسته احمد آقایی برای صادراتبرترین نوع پسته احمد آقایی برای صادرات باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • باید رنگ پوست استخوانی آن سفید و بدون لکه باشد.
  • مغز پسته آن خرابی نداشته باشد و بدون لک و کهنگی باشد.
  • کشیده و درشت باشد.
  • برترین برند باید به خواسته و نیاز مشتری توجه کند تا بتواند مرغوب ترین پسته را بدست مشتریان برساند.
  • بهترین برند باید نامی آشنا باشد و تمام اقشار جامعه با آن آشنا باشند.

در هنگام خرید پسته سعی کنید با جستجو در گوگل برندهای برتر و صاحب نام را شناسایی کنید تا بتوانید با اطمینان کامل یک محصول با کیفیت را خریداری کنید. پسته صادراتی باید جزو برندهای معتبر باشد. معمولا پسته رفسنجان جزو برندهای معروف و صاحب نام است.

خریدار پسته احمد آقایی ممتاز در کشور

خریدار پسته احمد آقایی ممتاز در کشورخریدار پسته احمد آقایی ممتاز در کشور باید به باغداران استان کرمان به خصوص رفسنجان مراجعه کند. مشخصات ارقام پسته تعیین کننده این است که کدام پسته برای صادرات به چه کشورهایی مناسب است. برخی از ارقام پسته ریز هستند اما کیفیت و طعم فوق العاده ای دارند اما برخی دیگر شکل و ظاهری زیبا دارند و جزو پسته های لوکس به شمار می آیند.

امروزه با وجود سایت های فروش، کانال های تلگرامی و اینستاگرام خرید و فروش انواع پسته من جمله پسته احمد آقایی به راحتی انجام می شود و ما می توانیم این محصول را به راحتی به فروش برسانیم.

در هنگام بسته بندی، این نوع پسته را بر اساس در صد خندان بودن، در صد دهان بسته، در صد سایز و یا انس، نوع و ظاهر پسته تقسیم بندی می کنند و همین عوامل روی قیمت محصول تاثیر دارد.

قیمت عمده پسته احمد آقایی در بازار

قیمت عمده پسته احمد آقایی در بازار قیمت عمده پسته احمد آقایی در بازار با توجه به کیفیت متفاوت است علاوه بر این، بسته به این که این نوع پسته در چه مکانی کشت شده است قیمت آن فرق می کند به عنوان نمونه پسته احمد آقایی رفسنجان قیمت بیشتری نسبت به پسته احمد آقایی استان فارس دارد.

پسته ی احمد آقایی در بیشتر خواروبارفروشی ها و سوپر مارکت های سطح شهر انجام می شود و شما به راحتی می توانید این محصول را در هر نقطه ای از کشور که ساکن هستید تهیه کنید.  

 پسته احمد آقایی در انس ۲۵ تا ۲۶ است و اندازه آن بین ۲ تا ۲/۵ است. انس ۲۷ و ۲۸ هم در این نوع بسته وجود دارد اما به مقدار کمتر در بازار یافت می شود این نوع پسته بسیار کشیده است و در گروه پسته بادامی قرار دارد و از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب است. هر دانه پسته احمد آقایی ۲ سانتی متر طول و ۱/۲ سانتی متر عرض دارد و بسیار درشت است و پسته از دو سمت شکمی و پشت به صورت یکسان شکافت خندانی دارد.

بهترین تولید کننده پسته احمد آقایی صادراتی

بهترین تولید کننده پسته احمد آقایی صادراتی بهترین تولید کننده پسته احمد آقایی صادراتی باید با دقت فراوان به کشت این محصول بپردازد و از آب و مواد مناسبی برای تغذیه درخت پسته استفاده کند و در هنگام فصل سرما از درخت مراقبت کند تا سرما به درخت آسیبی وارد نکند.

بهترین تولید کننده این محصول در شهرهای مختلفی از کشور دیده می شود که تمام تلاش و توان خود را می کند تا بتواند با کیفیت ترین پسته را روانه بازارها کند.

اگر به دنبال خرید خوشمزه ترین نوع پسته هستید به شما توصیه می کنیم به باغداران عزیز رفسنجانی مراجعه کنید. فروش پسته توسط این باغداران با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا