خرید پسته دهان بسته آب خندان

پسته دهان بسته برای دو منظور خرید می گردد، اولین و مهترین آن به ویژه گرم های زیر 45 برای آب خندان و دیگری برای شکستن و استفاده از مغز داخل آن.
درخت پسته در زمان دادن محصول به چهار صورت عمل می کند، که مرغوب ترین آن پسته خندان است و 3 مورد دیگر از درجه کیفی پایین برخوردار هستند و درمیان آن 3 مورد پسته دهان بسته از همه بهتر می باشد.
دلیل اصلی به وجود آمدن پسته دهان بسته این است که درخت دیگر توانایی برای کامل کردن مغز پسته را ندارد و پسته های نیمه مغز یا دهان بسته شکل می گیرند، که معمولا آنهایی که بالای 45 گرم مغز دارند را برای شکستن و استفاده از مغز آن بهره می برند و زیر 45 گرم برای موارد استفاده از آب خندان.
خرید های زیر 45 گرم همان طور که ذکر شد برای آب خندان است و بستگی به میزان سفارش به ویژه پسته های صادراتی، پسته دهان بسته را تبدیل به آب خندان می کنند.


پسته دهن بسته آب خندان

بیشترین میزان خرید پسته دهن بسته، برای آب خندان است و مشتری اصلی آن نیز در کشور های خارجی به ویژه روسیه و چین وجود دارد، مراحل آب خندان شاید در نگاه اول پیچیده به نظر نیاید، ولی هر رقم را باید بر اساس ویژگی های آن تبدیل نمود، مانند کله قوچی که حتما باید قبل از آب خندان ترک های نازکی در پسته دهن بسته اش ایجاد کرد و بعد به آن تبدیل نمود.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top