صادرات انواع مغز پسته معمولی ایرانی

منظور از مغز پسته معمولی چیست؟ انواع مغز پسته ایرانی کدام اند؟ مغز پسته سبز چه جایگاهی در صادرات دارد؟
مغز پسته معمولی ایرانی یکی از پر فروش ترین انواع فراورده های پسته در بازار های داخلی و خارجی است. این نوع مغز دارای اندازه ی نسبتا درشت بوده و از پسته های رسیده به دست می آیند و به گروهای زیر تقسیم بندی می شوند.


مغز پسته معمولی سالم

برای تولید مغز پسته سالم دو روش وجود دارد یک استفاده از دستگاه های مخصوص است که پوسته را شکسته و پوست و مغز را از هم سوا می کنند، در این روش معمولا همه ی مغز ها سالم نمانده و درصد قابل توجهی شکسته یا خرد می شوند، اما روش دیگری نیز وجود دارد که میزان پرتی و شکستگی را به حداقل می رساند و آن شکستن پسته به روش سنتی یعنی دستی است.
استفاده از روش دستی به دلیل سایز بزرگ پسته ها رایج تر است و مغز بدست آمده با این روش را دست شکن می نامند.


مغز پسته گندمی

این نوع مغز ریز بوده و مقداری از شکسته های روش شکستن دستگاهی را نیز مخلوط دارد و به دلیل قیمت فروش مناسب در کارگاه های شیرینی پزی، بستنی سازی و …کاربرد فراوانی دارد.
برخی از کشور ها که به دنبال مغز پسته ی ارزان قیمت هستند، نمونه ی بهداشتی این رقم مغز را خریداری می کنند.


مغز پسته لپه

مغز های پسته ای را که از وسط به دو نیم تقسیم شده باشند مغز لپه یا دوقاب می نامند، قیمت این نوع مغز از نمونه ی سالم پایین تر بوده و در صنعت شیرینی پزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است، برای کسب موفقیت هر چه بیشتر در زمینه ی صادرات انواع مغز باید به نوع بسته بندی انتخابی هم دقت نمود.


انواع بسته بندی پسته


بسته بندی فله پسته

منظور از بسته بندی فله بسته بندی های با وزن بیش از 5 کیلو گرم است که البته اشکال و اوزان مختلفی دارد. بسته بندی از کیسه گونی های پلاستیکی 25 تا 50 کیلو گرم، وکیوم شده، بسته بندی کارتنی.

بسته بندی گرمی پسته و مغز

بسته بندی وکیومی، ظروف پلت،مقوایی و …از انواع کوچک بسته بندی این محصول است.
مجموعه ی بازرگانی پسته داریس با فعالیت تخصصی بر روی خرید، فروش و صادرات پسته و فرآورده های آن و نمایندگان حاضر در مهد پسته ایران یعنی رفسنجان می تواند شما عزیزان را در این زمینه همراهی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا