صادرات پسته بسته بندی رفسنجان

رفسنجان با استفاده از جدید ترین متد های بسته بندی  توانسته به یکی از پیشگامان صادرات پسته  بسته بندی بدل شود.
بارها نام شهرستان رفسنجان را به عنوان تولید کننده پسته شنیده ایم اما آیا می دانستید که این شهر نمونه هایی از مرغوب ترین انواع پسته تجاری را از باغات خود برداشت می کند که در دنیا زبان زد بوده و هر ساله میزان قابل توجهی از آن به فروش صادراتی اختصاص می یابد.
اما صادرات پسته می تواند به دو صورت انجام شود یکی پسته بسته بندی شده و دیگری صادرات پسته به صورت فله البته برای صادرات هر باری و به ویژه محصولات خوراکی ابتدا باید آن را بسته بندی نمود برای مثال بسته بندی پسته با کیسه گونی های پلی پروپیلنی 200 گرمی نمونه ای از بسته بندی برای فروش فله پسته اند.

بسته بندی گرمی پسته برای صادرات
صنعت بسته بندی در برخی از کشور های خریدار پسته ایران پیشرفت چندانی نداشته و به روز نیست و از طرف دیگر این عامل موجب بالا رفتن هزینه ی بسته بندی نیز می شود و مسلما کاری مقرون به صرفه نیست. از این رو ان ها اقدام به واردات پسته به صورت بسته بندی شده در اندازه های گرمی می کنند تا بتوانند ان را مستقیما در بازار های خود به مشتریان عرضه نمایند.

حسن صادرات پسته بسته بندی کوچک چیست؟
همانطور گفته شد بسته بندی های کوچک یعنی گرمی از ان جهت برای صادرات انتخاب می شوند که بدون هیچ گونه تغییری مسقیما در دسترس مصرف کننده ی ان در مراکز فروشگاهی قرار می گیرد.
این کار از دو جهت به نفع ما است یکی انکه پسته ایران مستقیما وارد بازار هدف شده و در دسترس مصرف کننده ی اصلی قرار گرفته و دیگر حسن ان این است که به دین شکل کار برند سازی محصولات با سرعت بیشتری صورت می پزیرد.
عراق و افغانستان را می توان از اصلی ترین اهداف برای صادرات پسته به این شکل دانست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا