عرضه مستقیم پسته کله قوچی شور

پسته کله قوچی شور از جمله ارقام و طعم های است که خریداران بزرگی دارد که در حال حاضر آن را به صورت اینترنتی و مستقیم عرضه می کنند که این امر سبب شده بسیاری از هزینه های مالی مشتریان کاهش داشته باشد.
پسته کله قوچی چون یک پسته کاملا آجیلی بحساب می آید در نتیجه طعم دار کردن آن کار مسوکی است و در میان خیلی عظیمی از این طعم ها می توان به آبلیمویی و شور، آبلیمویی و زعفرانی و همچنین شور معمولی اشاره کرد که باز در این میان طرفدارن پسته کله قوچی شور از همه بیشتر است.
عرضه اینترنتی پسته بدان معانست که مشتریان می توانند هم به صورت متسقیم و با استفاده از درگاه پرداخت پسته خود را تامین کنند و هم به صورت غیر مستقیم که ابتدا نمونه محصول خود را دریافت و سپس اقدام به سفارش پسته خود کنند که در این میان روش دوم مرسوم تر و برای خریداران بهتر است.
در میان ارقام پسته کله قوچی شور شده آنکه در رفسنجان برداشت شده باشد کیفیت بهتری دارد و دلیل آنهم این است که پسته کله قوچی رفسنجان بسیار درشت است و همچنین خندان بی رقیب در دنیا نیز می باشد.

قیمت پسته کله قوچی شور و زعفرانی

در ابتدا باید این نکته رو عرضه کرد که خیلی از مشتریان با تئجه به قیمت های که در آجیل فروشی بر روی پسته شور شده زده اند این تصور را دارند که تفاوت چشمگیری میان پسته خام کله قوچی با پسته کله قوچی شور وجود دارد که این صحیح نیست و اصلا تفاوت زیادی هزینه طعم دار کردن پسته با خام وجود ندارد.
پسته های کله قوچی که برای طم دار کردن مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است که درصد دستچین بالایی داشته باشد یعنی در یک انس تعداد پسته های درشت و دو طرف چک بسیار بالاتر از پسته های ریز و یک طرف چاک باشد.
منبع: بازار پسته کله قوچی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا