فروش عمده مغز پسته سبز

مغز پسته سبز به دلیل مصرف عمده در صنایع غذایی از میزان فروش بالایی در کشور برخوردار است.
یکی از طعم های دوست داشتنی که می توان برای خوشمزه تر کردن غذا ها مورد استفاده قرار داد طعم پسته ای است که امروزه شاهد آن هستیم که انواع خوراکی و شیرینی جات و حتی دسر ها را با این دانه ی روغنی مقوی و خوشمزه طعم دار می نمایند.
البته مغز پسته انواع مختلفی دارد که هر یک را می توان بنابر قیمت و نوع مصرفی که دارد مورد استفاده قرار داد.
از مغز پسته های سالم گلدار یا سبز در مواردی استفاده می شود که رویت پسته اهمیت دارد و از مغزهای خرد شده و شکسته برای استفاده در داخل مواد خوراکی بهره می برند.

قیمت انواع مغز پسته

نکته ی قابل عرض در رابطه با مغز پسته این است که ثبات قیمتی چندانی ندارد و به مانند خود پسته تحت تاثیر عوامل متعددی چون تغییر در نرخ ارز دچار نوسان قیمت می شود.
اصطلاحی در بین فعالین حوزه ی پسته رایج است که می گویند قیمت مغز به رویت ان است یعنی هیچ قانون مشخصی برای ان وجود ندارد و بسته به سلیقه ی خریدار فروش انجام می شود.

فروش صادراتی مغز پسته مرغوب
کشور های اروپایی از خریداران اصلی انواع مغز پسته از ایران اند نکته ای که تجار و بازرگانان ایرانی باید به ان توجه ویژه داشته باشند این است که پسته، مغز و سایر فراورده های پسته که برای صادرات به این کشور ها ددر نظر گرفته می شوند حتما باید عاری از افلاتوکسین بوده و گواهینامه عدم داشتن افلاتوکسین را داشته باشد.
این کشور ها گواهینامه های صادر شده از سمت آزمایشگاه های کرمان و رفسنجان را معتبر دانسته و آن را تایید می کنند.

شرکت بازرگانی پسته داریس رفسنجان
بازرگانی پسته داریس آماده ی همکاری با شما بازرگانان عزیز برای تامین انواع  مختلف پسته خندان، دهان بسته و مغز پسته می باشد و کلیه مراحل اخذ گواهینامه را نیز بر عهده می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا