فروش عمده پسته فندقی خندان

پسته فندقی خندان در فروش های خارجی رتبه اول را دارد و عمده آن هم برای کشور چین، ویتنام، آلمان و ایتالیا و همچنین امارات ارسال می شود و معمولا هم به روش دریایی این محصول را حمل می کنند.
پسته فندقی خندان به دلیل طیف انسی بالایی که دارد و نتجه اش ریز بودن پسته هست برای فروش صادراتی انتخاب اول است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم مشتریان خارجی با خرید یم وزن مشخص از این پسته، تعداد پسته زیاد تری را برست می آورند.
این رقم در داخل کشور حجم تولیدی بالایی دارد و خود را به عنوان رقم اول برداشتی مطرح کرده به خصوص در استان کرمان که بیشترین مقدار تولیدی به پسته فندقی خندان تعلق دارد.

قیمت فروش پسته فندقی آب خندان

در وحله اول باد تعریف مشخص از پسته فندقی آب خندان مطرح کرد:
پسته آب خندان از پسته دهان بسته بدست می آید و از نظر کیفیت درجه دو محسوب می شود زیرا چون درخت پسته توانایی این را نداشت که مغز پسته را کامل کند و پسته تبدیل به خندان شود به همیتن علت پسته دهان بسته به وجود می آید و بعد از پسته دهان بسته را به روش سرد و گرم تیدلی به خندان می کنند و پسته آب خندان یا مکانیک خندان MO تولید می شود.
قیمت فروش پسته آب خندان به نسبت طبیعی خندان پایین تر است و همچنین تمامی ارقام نمونه آب خندان دارند، اما در میان ارقام دیگر پسته فندقی آبخندان از همه ارزان تر است و برای صادرات بهترین گزینه می باشد.
صادرات پسته فندقی آب خندان معمولا به صورت کاملا آب خندان کمتر در جریان است زیرا در بیشتر مواقع نمونه آب خندان را با پسته فندقی خندان طبیعی خندان قاطی می کنند تا هم قیمت فروش پسته پایین آید و هم تا در پسته نمونه های طبیعی خندان که درجه یک محسوب می شود در آن باشد.
منبع: بازار پسته فندقی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا