فروش پسته بسته بندی صادراتی ایران

در مقوله فروش پسته های ایران در بسته بندی، تقریبا صادراتی آن فرق چندانی با مصرفی داخلی ندارد، اما امکان دارد نوع رقم پسته تغییر کند.
پسته ها در ایران دو دسته اند یا صادراتی هستند و یا داخلی، که این مبنا در فروش پسته های بسته بندی نیز تاثیر گذار است، اما خیلی این تاثیر را در نوع بسته بندی نمی توان مشاهده کرد، چون معمولا همان بسته بندی های داخلی را به عنوان صادراتی نیز از آن بهره می برند.
آنچه در بسته بندی های صادراتی پسته ایران حائز اهمیت است اینکه توانایی نگه داری پسته به مدت طولانی و با کمترین میزان ارزش افزوده بر خود پسته را بتواند رعایت کند.


پسته های مناسب جهت بسته بندی برای بازار ایران


پسته اکبری

پسته اکبری یکی از گزینه های خوب برای بسته بندی پسته جهت فروش در بازار ایران است، زیرا از نظر روانشناسی مردمان کشور خودمان علاقه بالایی به پسته های درشت و کشیده دارند، که این رقم اتفاقا هر دوی آنها را باهم دارد.

پسته کله قوچی و احمد آقایی درشت

بعد از پسته اکبری، کله قوچی و احمد آقایی درشت گزینه های بعدی هستند و باید دقت شود که حتما از نمونه های با انس پایین این ارقام استفاده شود، که درشت بودن آن به چشم مشتریان بیاید، در حال حاضر پسته های کله قوچی و احمد آقایی بهترین انتخاب برای فروش پسته بسته بندی شده بحساب می آیند.

پسته اکبری
پسته کله قوچی


پسته مناسب جهت بسته بندی صادراتی

در بازار خارج ایران بسته بندی باید طوری باشد که ارزش افزوده بالایی را بر روی پسته ایجاد نکند، به همین دلیل پسته های احمد آقایی متوسط دانه یعنی انس های بین 24 تا 28 دانه با بسته بندی سلفون و وکیوم آن، بهترین انتخاب برای انواع بسته بندی پسته صادراتی بشمار می روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا