فروش پسته کله قوچی درجه یک سیرجان

پسته کله قوچی سیرجان در فروش داخلی و خارجی عدد تناژی قابل توجهی است و این رقم درجه یک در بازار داخل شهر تبریز و تهران و بازار خارج، کشور لبنان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.
پسته کله قوچی سیرجان از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره می برد و این رقم درجه یک در تعداد محدودی شهر در ایران با این ویژگی های خاص برداشت می شود و یکی از این شهر ها سیرجان است. ویژگی های پسته کله قوچی سیرجان این است که بسیار بزرگ است و عدد انسی آن کمتر پیش میاد که بالای 28 دربیاد و همچنین مقدار توچین آن در یک انس بالای 60 درصد می باشد،و همچنین پسته آب خندان کله قوچی آن هم در کنار نوع طبیعی خندان آن فروش بالایی دارد.
در مورد پسته کله قوچی این نکته قابل ذکر است که فروش بالایی را به منظور تولید آجیل است و از آن به عنوان پسته آجیلی نیز یاد می شود و همچنین در صادرات هم با همین کیفیت به لبنان ارسال می گردد.

خریدار پسته کله قوچی سیرجان

خریدار بزرگ پسته کله قوچی سیرجان در بازار داخل شهر های تبریز و تهران هستند و فروش بالایی را در سیرجان به منظور ارسال به این شهر دارد و در خارج خریدار بزرگ کشور لبنان می باشد. لبنان مقداری از پسته کله قوچی را در بازار داخل مصرف می کند ولی عمده آنها به منظور صادرات به کشور های نظیر عربستان و مصر صورت می گیرد و چون روابط تجاری بین ایران با این کشور ها در جریان نیست لبنان به عنوان یک کشور واسط قرار می گیرد.
پسته کله قوچی در کنار پسته اکبری به عنوان پسته های آجیلی مطرح هستنتد و در اکثرا مواقع آنها را دستچین می کنند و سپس به خریدار های بزرگ آن به فروش می رسانند.
منبع: بازار پسته کله قوچی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا