قیمت انواع پسته صادراتی ایران

انواع پسته تولید شده در ایران می توانند برای مصارف صادراتی انتخاب شوند؟ آیا قیمت پسته ها تاثیری بر میزان صادرات ان ها دارد؟
محصول پسته امروز به جز ایران در کشور های امریکا، عراق، ترکیه و … نیز تولید می گردد اما از انجایی که شرایط آب و هوایی ایران برای کشت این محصول مناسب تر است پسته ایرانی دارای کیفیت بالاتری نسبت به سایر پسته های موجود است از این رو بسیاری از کشور ها متقاضی خرید انواع پسته و فراورده های آن از کشورمان بوده و کار در این حوزه سودآوری خوبی را برای میهنمان دارد.
همانطور که گفته شد متقاضیان خرید پسته ایرانی از کشور های مختلفی هستند که هر کدام با توجه به شرایط و کشش بازار و نوع سلیقه و بودجه ی بازار های مربوط به خود نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند.
قیمت پسته های ایران با توجه به تنوعی که از نظر شکل ظاهری و کیفیت دارند متفاوت است برای مثال اکبری گرانترین پسته ایرانی است که کمترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده و معمولا کشور های ثروتمندی نظیر امارات و کویت خریدار ان هستند و پسته فندقی خندان که جثه ی ریزی هم دارد از حجم صادرات بالایی به کشور های اروپایی برخوردار می باشد.
لازم به ذکر است که این رقم دارای قیمت مناسب تری نیز نسبت به سایر ارقام پسته می باشد.

خرید صادراتی پسته در تهران
وقتی که صحبت از صادرات می شود تجار باید به دو نکته توجه ویژه داشته باشند یکی از ان ها بحث کیفیت محصول پسته است و دیگری که از دید بسیاری عامل مهم تری است قیمت ان.
برای موفقیت در امر صادرات پسته اعلام قیمت های رقابتی لازم و ضروری است چرا که موجب ترغیب خریدار به خرید نیاز خود از ما می گردد.
تنوع پسته های عرضه شده در بازار تهران بسیار زیاد است از این رو خریداران ازادی انتخاب بیشتری خواهند داشت و این خود یک امتیاز محسوب می شود.

مرکز پخش پسته داریس
این مجموعه با فعالیت گسترده از طریق استفاده از فضا های اینترنتی و مجازی در سراسر کشور شرایط دسترسی آسان را برای مشتریان به انواع پسته و فراورده های آن مهیا نموده است.
مشتریان عزیز ما پیش  از هر گونه اقدامی نسبت به خرید محصول می توانند در ابتدا با مشاوران پسته داریس وارد صحبت شده و پس از کسب راهنمایی برای ان ها عکس هایی از پسته مورد نظر برایشان ارسال خواهد شد با این کار از ارسال چندین باره ی نمونه و تحمیل هزینه ی اضافی بر مشتری جلوگیری می شود؛ چنانچه تصاویر ارسالی مورد پسند واقع شود حال نسبت به ارسال نمونه های اصلی اقدام شده تا اطمینان خاطر بیشتری برای خریدار حاصل آید پس از ان مشتری می تواند با خاطری اسوده نسبت به خرید این محصول به صورت غیر حضوری و یا  حتی حضوری اقدام نماید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top