قیمت خلال پسته درجه یک

قیمت خلال پسته درجه یک را می توان از شرکت تولیدی این محصول در استان قزوین و کرمان استعلام کرد که زیرا محل تولید این محصول در این دو استان است.
خلال پسته سبز درجه یک در استان ها پسته خیز تولید و عرضه می شود اما دو استان در تولید آن سرآمد هستند، یکی استان قزوین و دیگر استان کرمان که اتفاقا هم قمیت خلال پسته درجه یک و سبز صادراتی در این استان ها تعیین و تکلیف می شود.
خلال پسته این دو استان هم تنوع های زیادی دارد به طور مثال خلال پسته قزوین به نسبت خلال بوئین زهرا از کیفیت بهتری بهره می برد و همچنین قیمت بالاتری هم دارد و در استان کرمان نیز نوع مغز کال خلال پسته بهتر و گران قیمت تر از انواع دیگر خلال پسته تولیدی این استان می باشد.
نرخ خلال پسته هم مانند خود پسته از قوانین آن تبعیت می کند، به طوریکه نوسانات قیمت ارز و همچنین عرضه و تقاضا در تعیین و تکلیف قیمت آن دخالت مستقیم دارند.

قیمت خلال پسته سبز سوزنی

هرچه خلال پسته سبز تر و و سایز آن سوزنی تر باشد در نتیجه کیفیت آن بهتر است و همچنین قیمت خلال پسته سبز سوزنی هم از تمامی انواع خلال ها بالاتر بوده و معمولا هم نمونه این محصول اکثرا برای صادرات از آن بهره می برند.
صادرات خلال پسته امروز روند خوبی را پیدا کرده است و عمده تولیدات این محصول به کشور های نظیر هند،امارات، اتحادیه اروپا، ژاپن، چین و ترکیه به صورت متسقیم ارسال می گردد.
در میان این تنوع از خلال پسته نمونه قزوین و مغز کال کرمان به دلیل کیفیت بالا و صادراتی که دارند عمده تناژ ارسالی را به خود اختصاص داده اند که اکثرا این تناژ هم یا به صورت دریایی و یا به صورت هوایی به کشور مقصد فرستاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا