قیمت فروش بهترین پسته بسته بندی صادراتی

استفاده از بسته بندی های شکیل و مناسب برای پسته صادراتی می تواند بهترین شرایط را برای فروش این محصول با قیمت مناسب ایجاد کند.
پس از پایان جنگ تحمیلی و با اینکه کشورمان از نظر اقتصادی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کرد اما مردم ایران زمین همت خود را به کار بسته و از طریق تولید انواع محولات مختلف، از کشاورزی گرفته تا صنعتی تا حد زیادی خود کفا شده و مازاد نیاز بر مصرف تولیدشان را به سایر کشور ها ارسال نمودند و از این طریق نقش مهی را در سود آوری کشورمان ایفا کردند.
یکی از این محصولات صادراتی پسته می باشد که همچنان در زمره ی بهترین کالاهای صادراتی ایران قرار دارد و توانسته علی رغم رقیبان متعدد، که به کالیفرنیا آمریکا می توان به عنوان مهمترین آن اشاره نمود هنوز هم سردمدار صادرات این محصول در جهان می باشد.


فروش جهانی پسته ایران

گرچه کشور ایران بزرگترین تولید کننده ی پسته در دنیا شناخته نمی شود اما به واسطه ی کیفیت بالای پسته تولیدی در میان سایر کشور های تولید کننده بیشترین حجم صادرات آن را به خود اختصاص داده است.
فروش و صادرات پسته ایرانی به کشور هایی نظیر آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، کانادا، روسیه، ژاپن، چین، امارات، کویت و … می باشد.


قیمت انواع پسته صادراتی

مهمترین پسته های صادراتی ایران عبارتند از اکبری، احمدآقایی، کله قوچی و فندقی که به کشور های مختلف ارسال می گردد.
صادرات هر یک از انواع این پسته باید با توجه به کشش بازار، سلیقه و بودجه ی مالی کشور هدف صورت گیرد تا بتواند موفقیت آمیز باشد.
پسته اکبری گران ترین رقم پسته ایران است و به جز کشور های نفت خیز ثروتمند مانند امارات و کویت، به کمتر کشوری صادرات می گردد.
احمد آقایی که از دیگر پسته های کشیده است و قیمت مناسب تری نسبت به اکبری دارد برای صادرات به کشور های آسیای میانه گزینه ای بسیار مناسب بوده و به هر دو صورت آب خندان و طبیعی خندان از سوی خریداران تقاضا داده می شود.
پس از دو نمونه بالا کله قوچی را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین انواع پسته آجیلی معرفی نمود که در ایران و کشور هایی چون مالزی بسیار محبوبیت دارد. قیمت این رقم به دلیل اینکه در دسته پسته های کروی قرار می گیرد پایین تر از آن ها است.
حال به پسته فندقی می رسیم که ریزترین نمونه پسته صادراتی ایران است و با ظاهر شبیه به فندقی که دارد دارای پایین ترین رقم قیمتی می باشد. بیشترین تقاضا برای صادرت این محصول از سوی تجار اروپایی داده می شود.


بهترین روش بسته بندی پسته صادراتی

امروزه روش های متعددی برای بسته بندی پسته صادراتی وجود دارد که باید متناسب با نوع سفارش مشتری نسبت به انتخاب بسته بندی اقدام نمود.
برای بسته بندی پسته در حجم عمده می توان از کارتن مقوایی 10 کیلویی، وکیوم کردن و یا رایج ترین شیوه یعنی از کیسه گونی های پلی پروپیلنی تک لایه و یا دارای لایه لمینت بهره برد و اما برای حجم های کم و بسته بندی های گرمی تنوع روش های بسته بندی بیشتر است در اینجا به معرفی تنها چند نمونه اکتفا می کنیم.
بسته بندی در ظروف پلت، سلفی، کارتن مقوایی کوچک، وکیوم شده و بسته بندی کنسروی با استفاده از قوطی فلزی نمونه هایی از این روش هستند که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.

مجموعه بازرگانی پسته داریس
استقرار بازرگانی پسته داریس در مهد تولید پسته ایران یعنی شهرستان رفسنجان موجب دسترسی هر چه سریعتر و آسانتر به انواع پسته و مغز پسته در هر تناژی شده که می تواند تامین جنس برای مشتریان عمده را در حداقل زمان ممکن مقدور سازد.
اخذ گواهینامه میزان مجاز افلاتوکسین توسط ما از آزمایشگاه های مجهز رفسنجان که مورد تایید گمرکات اروپایی می باشد امر صادرات را برای تجار و بازرگانان فعال در این زمینه سهولت می بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا