قیمت پسته صادراتی اعلا به روسیه

ایران یکی از تولیدکنندگان شناخته شده و معتبر در تولید پسته مرغوب و با کیفیت صادراتی است. قرارگیری کشور روی خط استوا، زمین مناسب و آب وهوای مساعد برای کشت پسته، ایران را به یکی ازقطب های بزرگ تولید این محصول ارزشمند تبدیل کرده است، از آنجا که در ایران تولید پسته در سطح وسیع و با کیفیت بالایی صورت می گیرد، علاوه بر فروش داخلی، این محصول به کشورهای حوزه خلیج، عربستان، روسیه و دیگر کشورها، صادر می شود. 
از میان پسته های صادراتی، فقط یک نوع از پسته ها برای صادر کردن به روسیه مناسب و از بازار مصرف خوبی برخوردار است که آن هم پسته های کشیده می باشد، در میان نوع پسته کشیده، پسته احمد آقایی خندان، آب خندان و پسته اکبری، آب خندان، بیشتر به عنوان پسته صادراتی به این کشور صادر می شود، روسیه از نظر حجم صادرات پسته ایران، رتبه اول را در کشور های اروپایی دارد و آمارهای رسمی نشان می دهند که امسال نیز  این روند افزایش حجم تناژ، بیشتر از سال گذشته باشد. عموما صادرات پسته احمد آقایی، بیشتر از سایر ارقام به روسیه انجام می شود، ولی به دلیل بالا بودن قیمت این پسته، تاجران ایرانی و روسی از روش مخلوط کردن پسته خندان و آب خندان استفاده می کنند که باعث کاهش قیمت و به صرفه بودن واردات برای روسیه می شود. قیمت جهانی پسته ایرانی اعلا  روندی است که کشور های غول تولید کننده، آن را به اجرا در می آورند و معمولا چون تولید پسته ایران بیشتر است، در جهان تاثیر گذار اصلی است، در سال های گذشته این ایران بود، که قیمت صادراتی پسته اعلا را مشخص می کرد، ولی در حال حاضر با توجه به روی کار آمدن پسته آمریکا و همچنین پیشه گرفتن آن از نظر تولید، این آمریکاست که قیمت جهانی پسته را تعیین می کند. درادامه این مطلب به بررسی قیمت پسته فندقی صادراتی، روش های تشخیص مرغوبیت پسته، دلایل نوسان قیمت و… می پردازیم. 

قیمت پسته صادراتی اعلا به روسیه

بزرگ ترین صادر کنندگان پسته فندقی در کشور

بزرگ ترین صادر کنندگان پسته فندقی در کشور

شرکت های خصوصی بسیاری در زمینه صادرات پسته فعالیت می کنند. این شرکت های خصوصی بزرگ ترین صادر کنندگان پسته فندقی در کشور هستند.
 البته شرکت های دولتی نیز در زمینه صادرات فعالیت می کنند، اما فعالیت آن ها نسبت به شرکت های خصوصی کمتر است.

 بیشترین تولید پسته در کشور مربوط به کرمان، رفسنجان، خراسان جنوبی و … است، این پسته فندقی ها دارای کیفیت عالی هستند و بیشتر آن ها به کشور های دیگر عرضه می شود. این شرکت ها بیشتر این محصولات را به کشور های اسپانیا، ایتالیا، یونان، لیتوانی و … صادر می کنند.
معمولا محصولات صادراتی این شرکت ها به صورت خلال پسته، پسته های بدون پوست، پسته های با پوست است. این شرکت ها محصولات خود را در بسته بندی های زیبا و شیک به بازار جهانی عرضه می کنند. در این مسیر مشکلات متعددی وجود دارد اما این شرکت ها به خوبی توانسته اند از عهده ی آن بر آیند.
صادرات پسته بعد از صادرات نفت در رتبه دوم قرار دارد و ارز زیادی را به کشور وارد می کند و در بهبود اقتصاد نقش موثری را ایفا می کند.  

شیک ترین بسته بندی های پسته فندقی

شیک ترین بسته بندی های پسته فندقیشرکت های تولید کننده پسته، این محصولات را در بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می کند. نوع بسته بندی باید به گونه ای باشد که مانع ورود حشرات موذی به آن شود. از انواع شیک ترین بسته بندی های پسته فندقی عبارت است از:   

  • بسته بندی قوطی  
  • بسته بندی پلاستیکی  
  • بسته بندی آلومینیومی  
  • و… 

هر کدام از این بسته بندی ها داری مزایا و معایبی است. بسته بندی قوطی بسیار شیک است.
 این بسته بندی دارای بدنه ی محکمی است و درب آن به راحتی باز می شود. این نوع بسته بندی مانع نفوذ و برخورد مستقیم نور خورشید به محصولات می شود و باعث ماندگاری بیشتر آنها می شود.
 عیبی که این نوع بسته بندی ها دارند قیمت گران آن است و همچنین محصولات داخل آن دیده نمی شود و کیفیت آن را نمی توان سنجید.
 بسته بندی پلاستیکی بسیار ساده و ارزان قیمت است و می توان محصولات با این بسته بندی را به بازار های جهانی عرضه کرد.
 از جمله معایب بسته بندی پلاستیکی عبارت است از تابش مستقیم نور خورشید به آن، که باعث می شود پسته ها کیفیت خود را از دست بدهند.
 بسته بندی های آلومینیومی بیشترین کاربرد را دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا علاوه بر اینکه قیمت ارزانی دارد مانع تابش نور خورشید به محصولات می شود.
 این بسته بندی نیز مانند بسته بندی قوطی محصولات قابل مشاهده نیست.  

پرفروش ترین پسته های فندقی کدام اند؟

پرفروش ترین پسته های فندقی کدام اند؟

انواع مختلف پسته در کشور تولید می شود. که در این بخش در مورد انواع پسته و این سوال که پرفروش ترین پسته های فندقی کدام اند بیشتر توضیح می دهیم.
 پسته هایی که در ایران تولید می شوند به دو دسته طبیعی خندان و مکانیک خندان تقسیم می شوند.
 پسته های طبیعی خندان به پسته هایی گفته می شود که به دلیل رشد زیاد مغز درون پسته خندان شده است، این پسته ها دارای طعم بسیار خوبی هستند.
 پسته های مکانیک خندان پسته هایی هستند که روی درخت بسته است این پسته ها را به صورت بسته به بازار عرضه می کنند و یا به روش های مکانیکی آنها را خندان می کنند این پسته ها بسیار ارزان قیمت است و مناسب صادرات به کشورهای دیگر است.
از انواع پرفروش پسته می توان به پسته فندقی، پسته بادامی، پسته اکبری، پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی و … است. پسته های فندقی در سایز های 24 تا 36 در بازار موجود است.
 پسته هاس فندقی سایز 36 بسیار درشت بوده است و به همین خاطر مورد استقبال خریدارن قرار گرفته است و جزو پر فروش ترین پسته های فندقی است.
پسته های فتدقی دارای انواع مختلقی است که با توجه به زمان برداشت آن نام های متفاوتی به خود می گیرد. سایز پسته ها را بر اساس انس پسته تعیین می کنند.
 اما انس پسته چیست؟ انس پسته معیاری است که برای سنجش بزرگی و کوچکی پسته استفاده می شود. بر اساس انس پسته، پسته ها را سایز بندی می کنند. 

خرید خوش طعم ترین پسته فندقی ها در کشور

خرید خوش طعم ترین پسته فندقی ها در کشورپسته های فندقی ارزان قیمت هستند و علاوه بر قیمت ارزان دارای طعم بسیار خوبی هستند.
 اگر قصد خرید خوش طعم ترین پسته فتدقی ها در کشور را دارید بهتر است از پسته فندقی های رفسنجان خرید کنید.
 پسته های تولید شده در رفسنجان از نمونه های برتر کشور و جهان محسوب نمی شود.
 سابقه کاشت پسته فندقی در رفسنجان به بیش از دو هزار سال می رسد و این محصول از دیرباز به کشور های چین و غربی صادر می شد.
 پسته های فندقی رفسنجان دارای آوازه زیادی در بین مردم است و اکثر افراد اسم این پسته را شنیده اند و طعم آن را نیز چشیده اند.
 طعم این پسته با پسته های سایر مناطق متقاوت است. یکی دیگر از انواع پسته فندقی خوش طعم، پسته احمد آقایی درجه یک است.
 این پسته ها به خاطر طعم خوبی که دارند هر ساله به کشور های دیگر صادر می شوند و خریداران بسیاری را در داخل و خارج از کشور دارد.
توزیع این پسته ها در کشور به صورت گسترده انجام می شود. شما می توانید این پسته ها را از نمایندگی ها خرید کنید. 

عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری پسته فندقی در کشور

عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری پسته فندقی در کشورعوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری پسته فندقی در کشور متفاوت است.
یکی از این علل نوسانات موجود در بازار است. این نوسانات سبب شده است قیمت پسته ثابت نباشد و تغییر کند.
واسطه ها و دلال هایی که در بازار خرید و فروش وجود دارند در افزایش قیمت پسته ها موثر هستند، قیمت خرید پسته از کشاورزان مقدار ناچیزی است و دلال ها قیمت ها را به صورت کاذب بالا می برند.
 کیفیت محصولات ارایه شده به بازار در قیمت آن نقش مهمی را ایفا می کند.
 هر چه کالا با کیفیت تر باشد قیمت آن بیشتر است. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری ها محل کشت پسته ها است.
 قیمت مغز پسته معمولا بیشتر است.
 قیمت پسته دهن بست نسب به قیمت مغز پسته درجه یک کمتر است. برای اطلاع از اخرین اخبار قیمت پسته بهتر است با نمایندگی های فروش تماس بگیرید. 

پسته رفسنجان نسبت به سایر پسته ها گران قیمت تر است. نوع بسته بندی محصولات نیز در قیمت کالا ها موثر است. اگر از نمایندگی های فروش خرید کنید می توانید این محصولات را به قیمت ارزان تهیه کنید. 
پسته های فندقی معمولا ارزان قیمت هستند و کسانی که پسته را برای مصارف خانگی می خواهند از این محصول خریداری می کنند. 

بزرگ ترین شهر های ایران که به تولید پسته فندقی مشغول اند؟

بزرگ ترین شهر های ایران که به تولید پسته فندقی مشغول اند؟در ایران بیش از 17 شهر در زمینه تولید پسته فعالیت می کنند.
کشور ایران پسته های مرغوب و با کیفیتی تولید می کنند، بسیاری از این محصولات تولیدی به سایر کشور ها صادر می شود.
ایران سال ها رتبه اول صادرات پسته در جهان را برعهده داشت اما در سال های اخیر به دلیل کم شدن تولید در رتبه دوم قرار گرفته است.
از جمله شهر هایی که در زمینه تولید پسته فعالیت دارند می توان به مواردی چون شهرستان زرند، شهرستان محولات، شهرستان رفستجان، شهرستان کشکویه، شهرستان فردوس، شهرستان سیرجان، شهر کاشان، شهرستان انار، شهرستان دامغان، بویین زهرا، شهرستان نایین و… اشاره کرد.
این شهر ها بزرگترین شهر های ایران که به تولید پسته فندقی مشغول اند.
در بین این شهرستان ها، شهر رفستجان مرغوب ترین نوع پسته ایران و جهان را تولید می کند. حدود 90 درصد این محصولات تولیدی به کشور های دیگر صادر می شوند و فقط 10 درصد آن به بازار داخلی راه می یابد.  

چگونه به خرید و فروش انواع پسته در کشور بپردازیم؟

چگونه به خرید و فروش انواع پسته در کشور بپردازیم؟اگر قصد خرید و فروش  پسته را دارید ما به شما می گوییم که چگونه به خربد و فروش انواع پسته در کشور بپردازیم؟  

  • قبل از اینکه بخواهید کاری را شروع کنید بهتر است در کنار افراد با تجربه به اموزش خرید و فروش پسته بپردازید تا تجاربی در این زمینه کسب کنید.  
  • بهتر است محصولات را از نمایندگی های فروش خریداری کنید، زیرا نمایندگی های فروش محصولات را به صورت عمده و با قیمت ارزان به خریدارن عرضه می کنند.  
  • هنگام خرید به کیفیت محصولات توجه کنید. اگر قادر نیستید پسته مرغوب را شناسایی کنید از یک فرد با تجربه کمک بخواهید. 
  • برای فروش محصولات حتما باید تبلیغات انجام دهید. زیرا افرادی که برای خرید اقدام می کنند سعی می کنند محصولی را خریداری کنند که حداقل اسم آن به گوششان آشنا باشد. 
  • قبل از خرید درباره انواع پسته تحقیق کنید تا انتخاب درستی داشته باشید و هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. 
  • در تجارت سعی کنید به روز باشید و از شیوه های جدید تجارت استفاده کنید. 
  • و… 

راهنمای خرید پسته فندقی مرغوب

راهنمای خرید پسته فندقی مرغوب

آیا شما قادر هستید پسته با کیفیت را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهید؟
اگر پاسخ شما به این سوال منفی است، ما اصول راهنمای خرید پسته فندقی را به شما ارایه می دهیم.
 هنگام خرید پسته یک دانه از آن را بردارید و دو طرف پوسته را فشار دهید اگر مغز پسته درون پوسته قرار نگرفت و هنوز هم قابل مشاهده است، این نشان دهنده کیفیت پسته است.
 اگر پوسته ها بعد از فشار بسته شد این به آن معنا است که پسته ها دهان بست بوده اند و تحت شرایط خاصی به صورت پسته خندان در آمده اند، پس این پسته ها از کیفیت کمتری برخوردارند.
 سعی کنید پسته خام خریداری کنید. زیرا کیفیت پسته های خام را بهتر می توانیم تشخیص دهیم. اگر پسته شور خریداری می کنید به این موضوع دقت کنید که مغز پسته به دیواره چسبیده یا آزاد است.

بیشترین میزان فروش پسته فندقی در ایران

بیشترین میزان فروش پسته فندقی در ایرانبیشترین میزان فروش پسته فندقی در ایران مربوط به شهر رفسنجان است.  
در بین انواع پسته ها، پسته فندقی بیشترین فروش را در داخل کشور دارد و هم چنین این محصول برای صادرات نیز مناسب است.
این پسته دارای خواص زیادی هستند و از نظر غذایی دارای ارزش غذایی بالایی هستند.
 پسته درجه یک دامغان، پسته ابطحی از انواع پسته های فندقی پر فروش در کشور هستند.
 پسته ابطحی پسته های فندقی است که کاملا ارگانیک هستند. در کاشت و برداشت این پسته ها از هیچگونه ماده شیمیایی استفاده نشده است، این پسته ها کاملا سالم و بدون ضرر هستند. 

خرید پسته قندقی به قیمت فروش کشاورز

خرید پسته قندقی به قیمت فروش کشاورزخریدار پسته در تهران به دنبال خرید پسته فندقی به قیمت فروش کشاورز است.
 این خریداران معمولا برای اینکه پسته ها را به قیمت ارزان خریداری کنند زمین های کشاورزی را اجاره می کنند و به این طریق مقدار زیادی پسته فندقی به قیمت ارزان به دست می آورند.
البته خرید پسته آب خندان در بازار قیمت کمتری دارد اما این پسته از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.
 قیمت پسته سبزوار و قیمت پسته قزوین ارزان است، زیرا کشاورزان مستقیما محصولات خود را به خریداران عرضه می کنند.
اگر خرید پسته فندقی را بدون واسطه انجام دهید قیمت انواع پسته برای شما کمتر از  قیمت بازار خواهد بود که این عمل از طری ق نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی امکان پذیر  است.

عرضه مستقیم پسته فندقی در ایران

عرضه مستقیم پسته فندقی در ایرانکارخانه های تولید کننده پسته در اکثر شهر ها دارای نمایندگی های فروش است.
 این نمایندگی عرضه مستقیم پسته فندقی در ایران را بر عهده دارد. تولید کنندگان با تلاش شبانه روزی سعی کرده اند محصولات خود را به صورت گسترده در کشور توزیع کنند.
توزیع گسترده محصولات سبب شده است قیمت این کالا در بازار کنترل شود.
فروش پسته رفسنجان و فروش مغز پسته رفسنجان به طور مستقیم و با قیمت ارزان صورت می گیرد.
 شما می توانید با خرید اینترنتی پسته اکبری این محصول را مستقیما از تولید کنندگان خریداری کنید. خرید مستقیم محصولات بسیار مقرون به صرفه است. 

نمایندگی پخش بدون واسطه پسته فندقی در کشور

نمایندگی پخش بدون واسطه پسته فندقی در کشوراداره بازرگانی کشور برای اینگه بتواند بر قیمت انواع پسته در بازار نظارت کند، نمایندگی پخش بدون واسطه پسته فندقی در کشور را ایجاد کرد.
 این نمایندگی ها محصولات خود را به صورت های گوناگون به فروش می رسانند.
شما می توانید سفارشات خود را به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی به این نمایندگی ها بدهید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.
 خرید بدون واسطه سبب شده قیمت محصولات در بازار کنترل شود. اگر مایل به اخد شعبه در شهر خود هستید بهتر است با نمایندگی ها تماس بگیرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا