مرکز فروش عمده مغز پسته سبز

ایا می دانید مرکز خرید و فروش عمده مغز پسته سبز در کجا قرار دارد؟ برای صادرات مغز پسته سبز کدام گرید ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟
مغز پسته اولین بخش خوراکی پسته است که البته خود نیز به عنوان ماده ی اولیه در تولید فراورده هایی چون خلال پسته، پودر پسته و … کاربرد دارد.
مغز های پسته با توجه به رنگ، اندازه، سالم و شکسته بودنشان دسته بندی می گردند.اما می توان ان را به دو دسته ی کلی تقسیم نمود مغز پسته هایی که سبز هستند و مغز پسته رسیده و گلدار.
مغز پسته سبز به دلیل رنگ خوبی که دارد یکی از بهترین محصولات به شمار می رود و متقاضیان زیادی دارد این مغز ممکن است از پسته های رسیده و یا کالک به دست آمده باشد که نمونه ی کالک آن برای صادرات به کشور های اروپایی بسیار مناسب و پر طرفدار است.
نمونه ای از پسته در استان قزوین تولید می گردد که مغز ان کاملا سبز رنگ است و به خاطر همین رنگ خوبش توانسته عیب ریز بودن خود را مخفی نگه دارد.
استان قزوین بزرگترین تولید کننده ی پسته سبز در کشور است که در جهت خرید و فروش عمده ی این محصول به شکل سالم و خلال پسته فعالیت گسترده ای دارد.
البته خود مغز پسته سبز را به گرید های مختلفی تقسیم بندی می کنند که این تقسیم بندی کاملا به رنگ ان ها مرتبط می شود.
گرید s یا سوپر که بهترین نمونه مغز به حساب می آید. گرید A که در رده دوم بعد از مغز های سوپر  قرار می گیرد در مقایسه با مغز های گرید S از رنگ سبز متمایل به زرد تری بر خوردار است، در سایر گرید ها مانند B، C، D، به همین ترتیب رنگ مغز بیشتر به زرد متمایل می شود. دو گرید اول بیشترین تقاضا را برای صادرات دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا