مرکز فروش پسته اکبری درجه یک

کشور ما به عنوان یکی از مراکز برجسته و عالی تولید پسته، در منطقه به شمار می آید و انواع مختلف پسته های درجه یک و عالی را تولید و در معرض فروش قرار داده است. صادرات پسته اکبری درجه یک ایران به کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی رونق بسیار خوبی دارد. پسته اکبری ممتاز طرفداران بسیار زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارا می باشد. در صورتی که قصد خرید پسته و اطلاع از قیمت پسته اکبری داری می تواند از طریق وب سایت فروشگاه ما اقدام کنید و این محصول را با قیمت بسیار عالی خریداری کنید.

مرکز فروش پسته اکبری درجه یک

حفظ سلامت قلب با مصرف پسته

حفظ سلامت قلب با مصرف پسته پسته جزو آجیل های است که برای قلب خاصیت بسیار فراوانی دارد از جمله مزایای پسته برای سلامت قلب این است که مصرف پسته به صورت کاملاً منظم می‌تواند باعث سطح کلسترول بد در خون شود این مسئله جلوی انسداد رگهای قلب و همچنین عروق قلبی را میگیرد و در نتیجه عملکرد قلب را بهبود می بخشد وقتی که فشار از روی عضله قلب برداشته شود و سلامت قلب نیز در طولانی مدت تضمین خواهد شد.

علاوه بر آن وجود انواع آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب اشباع نشده برای تقویت قلب بسیار مفید هستند. در بسیاری از مواقع مشکلات قلبی به دلیل افزایش چربی در رگ‌ها و انسداد رگهای قلبی باعث بروز انواع سکته های قلبی و نارسایی های قلبی می شود مصرف پسته می تواند تمامی این آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب اشباع نشده را به بدن برساند و جلوی تمامی حملات قلبی را در سنین کهولت بگیرد.

علاوه بر این پسته به صورت خام جلوی افزایش فشار خون را می‌گیرد و فشار خون را در بدن شما تنظیم می‌کند پسته باعث تنظیم دو یون پتاسیم و سدیم در بدن می‌شود که هر دوی آنها جهت تنظیم فشار خون بسیار مفید هستند. بنابراین اگر می خواهید در سنین بالاتر و همچنین در گذر عمر دچار فشار خون بالا نشوید مصرف مواد غذایی مفید و پرخاصیت از جمله پسته را در رژیم غذایی خود بگنجانید دقت داشته باشید در صورتی که جزو افراد مبتلا به فشار خون بالا هستید به هیچ عنوان پستهای را مصرف نکنید و سعی کنید سطح را بدون نمک و خام در رژیم غذایی خود بگنجانید.

تنظیم فشار خون در بدن می تواند تاثیر به سزایی در سلامت قلب شما داشته باشد. این در صورتی است که افزایش فشار خون باعث کند شدن عملکرد قلب و افزایش فشار وارده به قلب می شود. در صورتی که فشار وارده به قلب در طولانی مدت کنترل نشود باعث می‌شود تا قلب شما دچار مشکل شده و نیاز به داروهای قلب پیدا کنید.

خواص منحصر به فرد انواع پسته

پسته یکی از آجیل های بسیار پر خاصیت می باشد که مصرف آن می تواند مزایای بسیار زیادی برای بدن انسان به دنبال داشته باشد. یکی از خواص بسیار منحصر به فرد و عالی پسته درصد فیبر فراوان آن از هنگامی که شما پسته مصرف می‌کنید به دلیل درصد فیبر بالایی که دارد به سرعت هضم می شود. درصد فیبر بالای موجود در این محصول موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش شما می شود.

از جمله خواص دیگر پسته را می‌توان به کمک به جذب آهن بدن اشاره کرد این محصول علاوه بر این که دارای درصد آهن بسیار قابل قبولی می باشد می تواند به جذب آهن در بدن نیز کمک کنند زیرا دارای انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین c می‌باشد و این ویتامین می توان در جهت جذب آهن به بدن بسیار کمک کننده باشد.

کسانی که به پوست خود و شادابی آن اهمیت می دهند بهتر است که مصرف پسته را در سبد غذایی خود بگنجانند و آن را فراموش نکنند زیرا یکی از خواص بسیار شگفت‌انگیز پست مراقبت از پوست و مرطوب کردن پوست می باشد در صورتی که به صورت مکرر از پسته استفاده کنید شاهد خواهید بود که پوست شما به مراتب جوان تر از ماه‌های قبل خواهد بود.

کنترل وزن و کنترل دیابت نیز یکی از خواص بسیار عالی پسته به شمار می آید. به دلیل اینکه پسته سرشار از پروتئین و همچنین اسیدهای چرب مفید برای بدن می باشد می تواند در جهت کنترل وزن بسیار موفق عمل کند و همچنین در جهت کنترل دیابت در افرادی که از قند خون رنج می برند نیز بسیار مفید واقع می شود.

مشخصات پسته اکبری درجه یک

مشخصات پسته اکبری درجه یک از جمله مشخصات پسته اکبری درجه یک می توان به مشخصات ظاهری و مشخصات کیفی آن اشاره کرد. مشخصات ظاهری آن شامل رنگ خاص این پسته هم می باشد که آن را از دیگر پس از جمله پسته ‌های بادامی متمایز می‌کند و علاوه بر آن هنگامی که شما پسته اکبری خریداری می‌کنید با ظاهر درشت آن نیز مواجه می ‌شوید.

ظاهر کشیده این پسته در کنار اندازه درشت آن نشان دهنده نوع درجه یک این محصول می باشد. در صورتی که قصد خرید پسته اکبری به صورت تازه را دارید حتماً دقت داشته باشید که پسته خندان را خریداری کنید که به خودی خود خندان باشد. پسته ‌های آب خندی شاید از لحاظ ظاهر شبیه پسته های خندان باشند ما از لحاظ طعم و مزه در درجه کیفی پایین‌تری نسبت به آن قرار دارند.

ممکن است شما هنگام مشاهده پسته اکبری آن را با پسته احمد آقایی اشتباه بگیرید. در این قسمت ما می‌خواهیم تفاوت این دو پسته را برای شما شرح دهیم تا هنگام خرید دچار اشتباه نشوید. اگر چه که هر دو نوع این پسته به صورت کشیده و بادامی هستند اما در مغز و همچنین از لحاظ رنگ پوست با یکدیگر تفاوت های فاحشی دارند که شما از این لحاظ می توانید تفاوت بین آنها را درک کنید.

در درجه اول پسته اکبری نسبت به پسته احمد آقایی درشت تر و بزرگتر از علاوه بر آن رنگ مغز پسته نیز به رنگ بنفش قهوه ای می باشد این در صورتی است که پسته های احمد آقایی با رنگ قرمز و ارغوانی دیده می ‌شوند. رنگ روی پوسته آنها نیز می تواند تاثیر بسزایی در تشخیص آن داشته باشد. رنگ پوسته پسته احمد آقایی به صورت استخوانی و سفید است. این در صورتی است که رنگ پسته اکبری به صورت کرم و تیره تر می باشد.

اگر شما هنگام خرید با پسته بادامی شکل با رنگ سفید استخوانی مواجه شده بهتر است بدانید که این پسته با نام احمدآقایی شناخته می‌شود و جزو پسته اکبری نیست بنابراین اگر قصد خرید پسته اکبری را دارید باید به دنبال یک پسته بادامی شکل با رنگ کرم رو به تیره بگردید ته همانطور که میدانید هر دو این نوع پسته ها در نوع درجه یک جای دارند ولی کسانی که در مصرف پسته تخصص دارند می‌دانند که طعم آنها به‌مراتب با یکدیگر متفاوت بوده و طعم پسته اکبری بسیار منحصر به فرد تر و جذاب تر است.

راهنمای خرید پسته اکبری درجه یک

برای خرید پسته اکبری ارزان بهتر است در درجه اول در مورد مشخصات و نوع درجه یک این محصول اطلاعات کافی داشته باشید همانطور که قبلا هم برای شما شرح دادیم مشخصات این محصول از قبیل رنگ آن و همچنین رنگ پوسته آن می باشند که شما با استفاده از این مشخصات می توانید پسته اکبری را تشخیص دهید‌.

علاوه بر این نکته دیگری که به هنگام خرید این نوع درجه یک این مسئول باید در نظر داشته باشید این است که این پسته را در نوع ۹۰ درصد و یا ۹۹% خریداری کنید منظور از ۹۹ درصد بودن این است که در هر کیلوگرم از پسته اکبری ۹۹% پسته های خندان هستند و پسته در بسته و یا نیمه باز در آن ها مشاهده نمی شود.

علاوه بر آن به دلیل اینکه پسته درجه یک محصول صادراتی به شمار می‌آید باید شما آن را به صورت مستقیم از خود تولید کننده خریداری کنید تا علاوه بر اینکه یک محصول کاملاً درجه یک به شما فروخته می شود قیمت آن نیز برای شما مقرون به صرفه باشد. ما به عنوان یک فروشنده پسته اکبری این محصول را به صورت عمده در معرض فروش قرار داده ایم.

نکته دیگری که برای خرید این محصول باید در نظر گرفته شود این است که حتما دقت داشته باشید تفاوت بین پسته اب خندی و پسته خندان طبیعی درجه یک را حتما بشناسید. در غیر این صورت ممکن است که در تشخیص دچار اشتباه شوید و یک محصول درجه دو و درجه سه را به جای پسته خندان درجه یک خریداری کنید.

مراکز اینترنتی و حضوری از بسیار زیادی در زمینه فروش پسته مشغول به فعالیت هستند در صورتی که از مراکز غیر معتبر خرید خود را انجام دهید ممکن است در صورت نا آشنا بودن با انواع پست ها خرید خود را به صورت اشتباه انجام داده و پسته های نامرغوب و کهنه را به جای نوع تازه و مرغوب آن خریداری کنید بنابراین نسبت به مرکز خرید حتماً تحقیق های لازم را انجام بدهید.

فروشنده عمده پسته اکبری صادراتی

فروشنده عمده پسته اکبری صادراتی پسته به دلیل خواص بسیار زیادی که برای بدن دارد مورد استقبال تمامی جوامع و تمامی سنین قرار گرفته است. به خانم های باردار توصیه می شود که مصرف پسته را به هیچ عنوان فراموش نکنند زیرا این محصول می تواند به عنوان یک مکمل تقویتی و همچنین به عنوان یک منبع سرشار از آهن و انرژی برای آنها به شمار بیاید در صورتی که شما قصد تقویت خانم های باردار و جنین آن را دارید حتماً مصرف پسته را در سبد غذایی این افراد بگنجانید.

علاوه بر آن بسیاری از خانم هایی که در دوران نقاهت بعد از زایمان به سر می‌برند بهتر است که مصرف پسته را فراموش نکنند این محصول می‌تواند انرژی از دست رفته این زایمان و همچنین شیردهی را به خانم های باردار بازگرداند. ما به عنوان یکی از فروشندگان برتر این محصول اقدام به توزیع آن به صورت درجه یک و عالی نموده ایم تا تمامی هم وطنان عزیزمان بتوانند بدون پرداخت هزینه های گزاف درجه یک ترین پسته را مهمان سفره‌های خود کنند.

در گذشته های دور دهه های قبل به عنوان مکمل و میان وعده به دانش‌آموزان مدارس پسته داده می شده است و این رویه در بین آموزش و پرورش تمامی استان ها مرسوم بوده است امروزه نیز بهتر است بودجه‌ی جهت تغذیه پسته دانش آموزان در نظر گرفته شود و یا اینکه والدین به جای خرج کردن هزینه‌های اضافی برای خرید تنقلات سعی کنند که این هزینه را برای خرید آجیل های مفید از جمله پسته صرف نمایند.

مصرف پسته و انواع آجیل های مفید برای دانش آموزان بسیار مفید واقع می‌شود و می‌تواند قدرت یادگیری آنها را تا حد قابل توجهی بالا ببرد و علاوه بر آن باعث حفظ سلامت قلب و همچنین جلوگیری از اشباع چربی های اضافی در بدن آنها نیز می شود این در صورتی است که مصرف تنقلات مضر باعث افزایش چربی ها و همچنین کلسترول بد خون از دوران کودکی در افراد می شود.

قیمت پسته اکبری درجه یک ارزان

قیمت پسته اکبری عمده بستگی به فاکتورهای متعددی دارد. اگر که این که این پسته به صورت درشت و خندان باشد قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد بود. علاوه بر آن هنگامی که شما این محصول را به صورت عمده خریداری کنید قیمت های کمتری بابت آن پرداخت خواهد کرد و تخفیفات حجمی شامل حال خرید شما خواهد شد.

علاوه بر آن زمانی که پسته به صورت کاملاً مستقیم از خود کشاورز خریداری شود قطعاً قیمت مقرون به صرفه تری برای شما خواهد داشت. به همین جهت نیز اگر قصد خرید عمده و حجمی این محصول را دارید به شما توصیه می‌کنیم که آن را به صورت کاملا مستقیم از خود کشاورز خریداری کنید. ما به عنوان یکی از فروشندگان برتر این محصول آن را به صورت کاملاً مستقیم برای مشتری عرضه نموده ایم.

پسته با توجه به کیفیتی که دارد در قیمت های متنوع عرضه شده است در صورتی که قصد خرید بسته های ارزان قیمت تر و مناسب تر دارید می توانید به درجه ۲ آن را انتخاب نموده و جزوه درجه یک و درجه دو در کنار هم داشته باشیم و به بازار عرضه کنید.

صادرات پسته اکبری ممتاز ایرانی

صادرات پسته اکبری ممتاز ایرانی همانطور که قبلا هم گفتیم پسته به عنوان یکی از محصولات صادراتی قدرتمند کشور ما به حساب می‌ آید. علاوه بر کشورهای منطقه بسیاری از کشورهای اروپایی نیز خواستار این محصول هستند. خرید این محصول می تواند برای خریداران عمده سودآوری خوبی به دنبال داشته باشد. علاوه بر آن از فروش آن به کشورهای منطقه می‌ تواند از آوری بسیار خوبی به کشور ما داشته باشد.

در صورتی که قصد خرید عمده این محصول را برای صادرات داشته باشید می توانید از طریق وب سایت فروشگاهی ما اقدام کرده و آن را خریداری نمایید. محصول مورد نظر را به صورت مستقیم با قیمت بسیار عالی برای شما عرضه نموده ایم. به همین جهت نیز شما می توانید این محصول را با سود بسیار عالی و قیمت متناسب خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا