نرخ انواع پسته صادراتی در بازار ایران

نحوه ی نرخ پسته صادراتی بهتر است، چگونه باشد؟ کدام انواع آن در بازار ایران، خواهان بین المللی زیاد تری دارد؟
نرخ پسته در بازار ایران بر اساس آیتم های داخلی و خارجی تعیین و تکلیف می شود، اما پسته های صادراتی اینقدری که بازار های جهانی روی آن می تواند اثر بگذارد، بازار های داخلی نمی تواند، در هر حال عوامل متعددی در نرخ روز پسته صادراتی ایران دخیل است.

نرخ امروز پسته


نرخ امروز پسته به معنی اینکه اگر بخواهیم آن را امروز صادر نماییم، مشتریان به چه قیمتی حاضر به سفارش آن باشند، یکی از عوامل مهم در تعیین نرخ امروز پسته، بازار های جهانی است و قیمتی که بخصوص آمریکا بر روی پسته خود می زند و دومی آن نرخ ارز و دلار است، که رابطه ی مستقیم با نرخ پسته دارد.

فروش پسته صادراتی ایران


پسته بزرگترین و مهمترین محصول صادراتی ایران است به طوریکه در حال حاضر هیج یک از محصولات کشاورزی به پای پسته در ایران از نظر صادرات نمی رسد و فروش بالای آن نیز حکایت از این داستان دارد، در حال حاضر فروش پسته صادراتی احمد آقایی و فندقی ایران در بازار های جهانی بالا می باشد.

پسته صادراتی

بازار فروش پسته


بازار فروش پسته در هر مقطعی متفاوت است، به طور مثال در اوایل تمام شدن فصل برداشت پسته، فندقی بازار فروش بالایی دارد و هرچه به تعطیلات کریسمس نزدیک می شویم، در کنار آن، احمد آقایی نیز بازار پر رونقی پیدا می کند، به طور کل بازار فروش این دو رقم از همه ی پسته ها بالاتر است.

بازار پسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا