پخش مغز پسته اعلا خام

مغز پسته از اجزای ثابت آجیل به شمار می‌رود و با توجه به مواد مغذی و ویتامین هایی دارد در زمره مغزهای سالم و مفید برای سلامتی قرار گرفته است، نوع خام آن فواید بیشتری نسبت به نوع بوداده آن دارد. پخش مغز پسته اعلا خام در فروشگاه های مجاز و مراکز معتبر صورت می‌گیرد و فروشنده این محصول، بهترین مغز پسته خام را با نرخ مناسب در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد. مرغوب‌ترین مغز پسته خام را از ما بخواهید‌.

پخش مغز پسته اعلا خام

آشنایی با انواع مغز پسته اعلا

آشنایی با انواع مغز پسته اعلا مغز پسته دارای انواع متعددی است و در کشور ما به وفور تولید می‌شود‌. مغز پسته سبز یکی از انواع پسته است که به دلیل رنگ زیبایی که دارد به صورت خلال و یا پودر در انواع غذا، شیرینی، دسر و… جهت طعم بهتر و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. مغز پسته سبز بستگی به آب و هوای منطقه و خاک رنگ سبزتری دارد. مغز پسته کال نیز نوع دیگری از این محصول است که قبل از رسیدن کامل پسته چیده می‌شود و دارای رنگ کرم، پوسته‌ ای سفید و مغز میانی سبز رنگ است.مغز نارس به دلیل طعم فوق العاده و کیفیت بالا در زمره گران ترین نوع مغز پسته قرار دارد.

مغز دندانه نوعی مغز خرد شده می‌باشد که از پسته های بسته به دست می‌آید این نوع پسته به دلیل پوست سختی که دارند توسط دستگاه خرد شده و مغز و پوست از یکدیگر جدا می‌شوند، از این نوع مغز به دلیل مقرون به صرفه بودن در تهیه انواع بستنی و شیرینی بهره می‌برند. در صورتی که مغز پسته دهن بست به طور کامل جدا گردد و خرد نشود کیفیت و قیمت بالاتری خواهد داشت و از مغزهای دندانه جدا می‌شود. مغز لپه از دیگر نمونه های مغز پسته می‌باشد که به صورت دوقاب و لپه ای در بازار موجود می‌باشد و قیمت نسبتا مناسبی دارد از این رو جهت تهیه گز، بستنی، سوهان و… از آن استفاده می‌کنند. مغز پسته گندمی مغزی بسیار کوچک و دارای رنگ قهوه ای تیره یا سیاه می‌باشد که داخل مغز سبز رنگ بوده و قیمت پایین تری نسبت به دیگر مغزها دارد. مغز دیگری نیز وجود دارد که در میان پسته های جمع آوری شده موجود می‌باشد و به آن مغز تو جمع کن پسته می‌گویند این مغز از نظر بهداشت در درجه پایین تری قرار دارد. مغز دو پوست جدا به مغزی گفته می‌شود که علاوه بر پوست سخت پوست رویی مغز نیز جدا می‌شود و کاملا سبز رنگ می‌باشد، باتوجه به اینکه هنگام پوست گیری مقداری از وزن آن کسر می‌گردد بدیهی است این نوع مغز قیمت بالاتری داشته باشد.

مغز پسته خام چه خواصی دارد؟

مغز پسته خام چه خواصی دارد؟ طبق تحقیقات محققین و دانشمندان مغز پسته خام دارای خواص بی‌شماری می‌باشد، ازاین رو برای سلامتی بدن بسیار مفید است. این مغز در کاهش کلسترول خون بسیار موثر عمل می‌کند و از بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند. باتوجه به اینکه مغز پسته خام دارای پروتئین گیاهی بالایی می‌باشد، جایگزین مناسبی برای انواع گوشت به شمار می‌رود. ویتامین E و سلنیوم موجود در مغز پسته خام انواع التهاب را از بین می‌برد و آکنه و جوش را بهبود می‌بخشد، همچنین چین و چروک صورت را به طرز چشم گیری کاهش می‌دهد و سبب جوان سازی می‌گردد.

این مغز به دلیل روغن مفیدی که دارد نوعی مرطوب کننده قوی برای انواع پوست محسوب می‌شود. فیبر موجود در این مغز به تقویت و عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک کرده و با تنظیم حرکات روده یبوست و اسهال را درمان می‌کند، همچنین علاوه بر کاهش دردهای معده سبب درمان زخم معده نیز می‌شود. مغز پسته خام برای افراد دارای کم خونی بسیار مفید است و با دارا بودن ویتامین B6 و مقادیری مس سبب افزایش سطح اکسیژن خون شده و کم خونی را درمان می‌کند، همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و سرماخوردگی را بهبود می‌بخشد.

مغز پسته خام به دلیل وجود فسفر و فسفات در آن قند خون را افزایش نمی‌دهد، به همین جهت از مغزهای مناسب برای افراد دارای بیماری دیابت می‌باشد. مغز پسته خام آنتی اکسیدانی قوی در بین مغزها می‌باشد که در جلوگیری و درمان انواع سرطان تاثیرات فوق العاده ای دارد.

راهنمای خرید مغز پسته اعلا

راهنمای خرید مغز پسته اعلا همانطور که می‌دانید مغز پسته دارای انواع بسیاری است که هر یک از این مغزها ویژگی و کاربرد مخصوصی دارند اما همواره تمام مغز پسته های اعلا دارای مشخصات کلیدی می‌باشند که هنگام خریداری باید مورد بررسی قرار بگیرند. از جمله مشخصات مغز اعلا طعم آن می‌باشد که باید مطلوب و لذیذ باشد. هرگونه طعم تلخی، حتی در حد ناچیز نشان از نامرغوبی این مغز دارد. مغز پسته اعلا بوی بسیار خوشایند و خاصی دارد، از این رو بهتر است از خرید مغزی دارای بوی نامطبوع خودداری کنید.

مشاهده هرگونه افت و کرم زدگی در مغز پسته نشان دهنده خرابی آن می‌باشد. مغز پسته درجه یک باید سالم‌، تازه و عاری از آفات باشد. هنگام خرید باید مغز پسته ای را تهیه نمایید که داخل آن کاملا سبز رنگ و کمترین چروکیدگی را داشته باشد. سایز از مشخصه های بارز کیفیت این محصول است به طوری که که سایز مغزها چه به صورت بسته بندی چه کیلویی باید کاملا یکسان باشد. مغز پسته دارای بافت ترد و مطلوبی است، از این جهت مغز پسته خیلی خشک و یا خیلی نرم بی کیفیت و نامناسب می‌باشد.

فروشنده مغز پسته اعلا خام

فروشنده مغز پسته اعلا خام همانطور که می‌دانید آجیل از مواد غذایی ارزشمند و مفیدی است و پای ثابت مراسمات و مهمانی ها می‌باشد. مغز پسته خام از جمله آجیل های پرمصرف و گرانبها به شمار می‌رود که طعم آن با ذائقه ی ایرانی ها بسیار سازگار است و در صنایع غذایی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. باتوجه به مصرف بالای این محصول عرضه مغز پسته اعلا توسط توزیع کنندگان در سراسر کشور انجام می‌شود و فروشندگان بهترین مغز پسته خام را در فروشگاه ها و مراکز مجاز به فروش می‌رسانند‌. به دلیل فروش این محصول توسط واسطه ها با کیفیت پایین و قیمت بالا بهترین گزینه خرید از توزیع کنندگان به نام و معتبر می‌باشد. توزیع مغز پسته درجه یک با قیمت مناسب در مراکز پخش این امکان را فراهم ساخته است تا خریداران با سفارش مغز پسته بهترین نوع از این مغز را با نازلترین قیمت در اختیار داشته باشند، همچنین سفارش مغز پسته خام به صورت کلی و جزئی از این مراکز امکان پذیر می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا