صادرات پسته کله قوچی زعفرانی

صادرات پسته کله قوچی زعفرانی به کشور هایی که بیشترین تقاضا را دارد صادر می کند و توانسته با ارائه بهترین محصولات اعتماد و رضایت بازار های خارجی را به خود جلب کند و فروش خود را به سرعت بالا ببرد. پسته کله قوچی بسیار خوشمزه و پرخاصیت می باشد و بر همین مبنا باعث شده تا تقاضای زیادی از این محصول صورت گیرد و پخش پسته زعفرانی به ارزآوری و اقتصاد کشور عزیزمان کمک فراوانی می کند.

صادرات پسته کله قوچی زعفرانی

مشخصات پسته کله قوچی زعفرانی

مشخصات پسته کله قوچی زعفرانی انواع پسته کله قوچی در دو طعم ساده و زعفرانی مورد استفاده قرار می گیرد که نوع زعفرانی آن از نوع ساده بهتر است زیرا نوع ساده آن دارای مقدار زیادی نمک است که برای کسانی که به فشار خون مبتلا هستند، اصلا خوب نیست و در کلیه بازار ها هر دو نوع آن در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی با وزن های متفاوت وجود دارد که وجود هر کدام طرفداران مخصوص به خود را جذب کرده است و عموم مردم می توانند بنا به سلیقه خود هر آن چه را که می خواهند انتخاب نمایند و از خوشمزگی و خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

شما عزیزان می توانید پسته کله قوچی را از مراکز و فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری کنید و برای این که محصول کهنه و تازه را تشخیص دهید در این مقاله شما را مشخصات پسته کله قوچی تازه آشنا می کنیم، پس با ما همراه باشید.

  • ظاهر این محصول گرد و به شکل کره می باشد. اندازه آن نسبت به سایر انواع پسته بزرگ تر و طعمی عالی و عطری فوق العاده دلچسب و دلنشین دارا می باشد.
  • طعم بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. رنگ آن طبیعی و قرمز تیره و بدون هر گونه بو و مزه بد می باشد.
  • پوسته استخوانی آن نیز به رنگ سفید مات و کدر است.

برای خرید پسته زعفرانی بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید چرا که گاهی اوقات افراد سودجو محصولات کهنه و خراب را به جای محصولات طبیعی و تازه به فروش می رسانند و یا دوره گرد هایی که این محصول را می فروشند بسیار آلوده و سرشار از میکروب می باشد، برای همین بهتر است برای اطمینان از با کیفیت بودن محصول خود آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و هم چنین بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی از فروشگاه های معتبر و شناخته شده تهیه کنید و حتما روزانه آن را مصرف نمایید تا سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود.

مراحل تولید پسته کله قوچی زعفرانی

مراحل تولید پسته کله قوچی زعفرانی پسته کله قوچی زعفرانی از بهترین و مفید ترین محصولاتی است که تاکید فراوانی در مصرف آن شده است، چرا که خواص درمانی متعددی را داراست و با مصرف آن می توان خود را در برابر بیماری ها مقاوم کرد. این محصول فوق العاده بیشتر در صبحانه مصرف می شود و باعث می شود که انرژی بدن در طول روز فراهم شود و از مهم ترین خاصیت این محصول درمان کم خونی می باشد چرا که امروزه به دلیل وجود محصولات بی خاصیت، بیشتر افراد دچار بیماری کم خونی خستند و از این بابت رنج می برند زیرا کم خونی سرآغاز بیشتر بیماری هاست، به همین دلیل مصرف پسته کله قوچی می تواند یک درمان کننده عالی برای اکثر بیماری ها باشد.

پسته کله قوچی زعفرانی به دو روش سنتی وصنعتی تولید می شود که در روش صنعتی، این محصول با کیفیت بالا و کاملا تمیز و بهداشتی تولید می شود که در ادامه به فرایند تولید این محصول به روش صنعتی می پردازیم، پس با ما همراه باشید. ابتدا پسته ها را به خوبی شسته و خوب و بد می کنند، سپس آن را درون مخزن ویژه ای می ریزند و آب ، نمک ، زعفران به آن می افزایند و به مدت یک الی دو ساعت می گذارند تا مواد مغذی و نمک و زعفران به خوبی درون آب حل شود و بعد آن را با دمای پایین تفد می دهند و درون ظرف های مناسب بسته بندی می کنند و در بازار ارائه می دهند.

ارزش غذایی پسته کله قوچی زعفرانی

ارزش غذایی پسته کله قوچی زعفرانی پسته کله قوچی یکی از برترین انواع پسته می باشد که به دلیل طعم بسیار خوشمزه ای که دارد توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند و از فروش و سود قابل توجهی برخوردار باشد. پزشکان و متخصصان مصرف این محصول را به دلیل دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری که دارد برای همه گروه های سنی به ویژه کودکان به شدت توصیه و تاکید می کنند. مغز پسته به دو صورت خام و بوداده مورد استفاده قرار می گیرد که مغز پسته خام آن از نوع بوداده بهتر است، زیرا پسته بوداده دارای نمک می باشد که برای بیماران قلبی و فشار خونی خوب نیست.

هم چنین فیبر موجود در مغز پسته خام باعث می شود به عملکرد دستگاه گوارش و سلامت قلب کمک بسیار مهمی کند که این امر برای سلامتی بدن بسیار مفید است و هم چنین یبوست در کودکان را نیز درمان می کند، این خاصیت یکی از صد خاصیت این محصول به شمار می رود که در ادامه به چند مورد دیگر نیز اشاره می کنیم: مصرف این محصول به جذب آهن کمک فوق العاده ای می کند و باعث رفع کم خونی می شود، برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است، باعث کنترل دیابت می شود و هم چنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

مصرف این محصول به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن کمک شایانی می کند، برای مدیریت کردن وزن تاثیر بسزایی دارد، باعث کاهش التهاب در بدن می شود و هم چنین به سلامت و شادابی پوست کمک زیادی می کند.

قیمت پسته کله قوچی زعفرانی

قیمت پسته کله قوچی زعفرانی قیمت پسته کله قوچی زعفرانی به فاکتور هایی چون نوع کیفیت و نوع بسته بندی آن و غیره بستگی دارد و در خرید و فروش پسته کله قوچی که به شکل کلی و بدون واسطه انجام می شود، به دلیل نبود واسطه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است که امروزه افراد زیادی این نوع خرید را ترجیح می دهند. هم چنین یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای استعلام قیمت این محصول مراجعه به سایت معتبر فروش آن می باشد زیرا هر روز به روز رسانی می شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید اطلاعاتی مفید درباره محصول و راهنمایی کارشناسان مربوطه را کسب کرده و خریدی لذت بخش، ارزان و آسان را با مجموعه ما تجربه کنید.

1 در مورد “صادرات پسته کله قوچی زعفرانی”

  1. افسانه رضایی

    سلام وقت بخیر
    به به بازم این پسته های واقعا خوشمزه?
    واقعا با طعم عالی که داره خوردن این محصول رو چند برابر میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا