فروش انواع پسته بسته بندی

انواع پسته مرغوب در بسته بندی های مختلف و زیبا موجوب فروش خوب و فرستادن آن به اقصا نقاط دنیا می شود.
هر چه فروش پسته بسته بندی در ایران هنوز به حد ایده آل نرسیده در اقصا نقاط دنیا مردم پسته های مرغوب را در انواع بسته بندی های کوچک تهیه می کنند و همین باعث شده فروش پسته با این نوع از بسته بندی که به آن گرماژ پایین نیز گفته می شود، جهت صادرات بهتر از بازار داخل عمل نماید.


پسته بسته بندی صادراتی

پسته های بسته بندی صادراتی را باید با دو قسمت مجزا بررسی کرد، سپس همه این ها با هم را با بازار هدف بالا و پایین می کنند، که آیا صادرات این نوع از پسته با این شرایط و با این بسته بندی در کشور مقصد فروش خوبی را رقم می زند یا خیر؟
پسته صادراتی
پسته های صادراتی برای اکثر نقاط جهان به غیر از محدوده کشور های خلیج فارس باید در رنج قیمت جهانی پسته باشد و می توان در این مورد به دو صورت عمل نمود و آن این است که کشور های که قضیه افلاتوکسین برایش با اهمیت است و قیمت در مرحله دوم قرار می گیرد و کشور های که بر عکس عمل می کنند، که برای هر دوی آنها راه حل وجود دارد.

بسته بندی صادراتی

بسته بندی صادراتی نیز باید مطابق جامعه هدف که قرار است در آن پسته به فروش رسد، مطابقت کند، به عنوان مثال کشور های آسیای که بیشتر تمایل به خرید کنسروی یا قوطی پسته دارند اما کشور های اروپایی وکیوم و سلفون را بیشتر می پسندند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top