فروش پسته خام و فله رفسنجان

بارزترین نوع فروش پسته در بازار رفسنجان، پسته خام و فله است، زیرا موارد مصرف زیادی به ویژه برای فرستادن به خارج کشور دارد.
فروش بارز پسته در بازار رفسنجان به صورت فله و خام است، زیرا اکثر مشتریان دائمی پسته آن را برای سه منظور می خواهند، صادرات، آجیل و بسته بندی که درصد سفارش آنها برای پسته های طعم دارد و خرده بسیار کم است، آنها پسته را فله و خام تهیه می نمایند و فرآیند های بعدی را خودشان انجام می دهند.

فروش عمده پسته خام رفسنجان


پسته صادراتی

میزان فروش عمده پسته صادراتی از همه ی کاربرد های دیگر این محصول بیشتر است و درصد زیادی از پسته ی خام تولیدی رفسنجان به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد و در صدر فروش آنها پسته های فندقی و احمد آقایی خام قرار دارند.

پسته آجیل

پسته های لوکس و دستچین در حوزه آجیل بیشترین مصرف را دارند و این نوع ها از میانگین قیمت بالایی هم بر خوردار هستند، بهترین نمونه پسته مصرفی در این بخش به ترتیب، پسته اکبری، کله قوچی و احمد آقایی می باشند.

پسته بسته بندی

همه ی پسته ها در این بخش مورد استفاده قرار می گیرند، ولی بهترین آنها برای بخش صادراتی بسته بندی مخلوط آب خندان و خندان خام و رقم های فندقی و احمد آقایی خندان و خام و در بازار داخل، اکبری، کله قوچی و احمد آقایی هستند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top