قیمت پسته احمد آقایی نمکی لوکس

توزیع کنندگان پسته احمد آقایی نمکی را در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت کیلویی از طریق فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسانند به علاوه این که برای شما عزیزان امکان خرید غیر حضوری و آنلاین از طریق وب سایت های اینترنتی معتبر فراهم شده است تا در این روزهای کرونایی برای خرید مجبور نشوید از خانه خارج شوید.

قیمت پسته احمد آقایی نمکی لوکس

درباره پسته احمد آقایی چه می دانید؟

درباره پسته احمد آقایی چه می دانید؟

خواص پسته برای مردان این است که از قلب آن ها محافظت می کند تا دچار مشکلات متعددی نشود.پسته خندان ایرانی شامل اکبری و کله قوچی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.این نوع میوه برای پذیرایی کردن گزینه بسیار مفیدی می باشد که می توان آن را درون یک ظرف بسیار شیک و زیبا ریخت و در هر زمانی که مهمان به خانه می آید برای پذیرایی کردن از این میوه استفاده کنیم که همه افراد به این محصول علاقه بسیار زیادی دارند.

پسته احمد آقایی عمده دارای مغز بسیار سبز می باشد که برای بسیاری از بیماری ها بسیار مفید و ارزنده است.ما می توانیم این محصول را با استفاده از دستگاه خرد کن آن را پودر کنیم سپس محصول به دست آمده را روی پنیر بریزیم که مزه آن را خوش مزه و خوش طعم کند که علاوه بر داشتن این نوع ویژگی دارای فواید بسیار زیادی برای هوش و ذهن می باشد که توصیه می شود دانش آموزان هنگام صبحانه خوردن از این محصول استفاده کنند تا هوش و استعداد دانش آموزان افزایش پیدا کند.

پسته اکبری دارای شکل درشت می باشد که ظاهری بسیار کشیده دارد و دارای رنگ کرم می باشد.مدل فندقی بیشتر برای آجیل عید استفاده می شود که دارای ظاهری بسیار ساده است که توسط خریداران به مرحله فروش می رسد که این افراد آن ها را در مغازه ها و یا فروشگاه های بزرگ قرار می دهند سپس افرادی که به آن نیاز مند شدند آن را به راحتی برای خودشان تهیه می کنند و نیاز خود را برطرف می کند.پسته ممتاز دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد.

  • پست یکی از مغزیجات پرطرفدار و خوشمزه است که سرشار از خواص دارویی و درمانی زیادی میباشد که هم به صورت خام و هم به صورت بوداده در بازار وجود دارد اما پسته خام به علت این که مواد افزودنی به آن اضافه نشده است خاصیت بیشتری دارد در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:
  • پسته خام به علت اینکه و خلاف پسته های بو داده با نمک مخلوط نشده است برای افراد دیابتی بسیار مناسب است علاوه بر آن به علت اینکه یک منبع غنی از پتاسیم است همچنین به تنظیم سطح فشار خون کمک کرده و از بالا رفتن آن جلوگیری می کند مست کلسترول خون را تنظیم می کند.
  • سرشار از مواد معدنی بوده و باعث می شود که اکسیژن رسانی به خون در زمان مناسب انجام شود و گردش خون به درستی اتفاق می افتد به همین دلیل از لخته شدن خون جلوگیری می کند و از بسته شدن رگهای قلب نیز پیشگیری خواهد کرد که در داشتن قلب سالم بدون بیماری و سکته بسیار تاثیرگذار است.

آشنایی با انواع پسته احمد آقایی

  • پسته احمد آقایی یکی از هسته های با کیفیت است که عوامل خاصی باعث میشود از دیگر نوع پسته متمایز شود از جمله:
  • یک پسته کاملاً سالم است که پوسیدگی و کرم خوردگی در آن وجود ندارد.
  • آنچه بر کیفیت از این پس تحت تاثیر می گذارد میزان ترد بودن آن می باشد و اصلاً به دندان نمی‌چسبد.
  • این پسته از لحاظ کشیدگی نسبت به پست‌های دیگر بلندتر است و دهانه آن خندان می باشد و به علت ظاهر زیبایی که دارد برای پذیرایی بسیار مناسب است.
  • یک پسته تازه و با کیفیت از نظر ظاهری مشخص است زیرا پوست روی آن کاملاً صاف و یکدست بوده و چروک نمی باشد.
  • بعد از اینکه پست را خریداری کردید برای اینکه ماندگاری آن افزایش پیدا کند نحوه نگهداری شما تاثیرگذار خواهد بود بهتر است آن را در مکانی به دور از نور مستقیم خورشید و کاملا خشک نگهداری کنید همچنین از تمیز بودن کابینت مطمئن می شوید تا عاری از هر گونه حشره باشد.

برسی ارزش تغذیه ای پسته دارای انواع مختلف پروتئین و مواد مغذی می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است.فروشنده پسته محصولات موجود خود را در بازار ها قرار می دهد تا به مرحله فروش برسد.پسته مرغوب باید به گونه‌ای باشد که در روی آن هیچ گونه کثیفی وجود نداشته باشد و کاملاً سالم باشد تا دارای کیفیت بسیار مناسبی باشد.نگهداری از این محصول باید در جای سرد و خنک باشد تا دچار کپک زدگی نشود.

هنگام خرید پسته سعی کنید با کیفیت ترین آن را خریداری کنید تا دارای مرغوبیت بیشتری باشد.پسته شهر کرمان بسیار خوش طعم می باشد که برای درست کردن آجیل گزینه بسیار مفیدی است.این محصول دارای درخت کوچکی می باشد که بیشتر افراد آن را در زمین خوب و مرغوب کاشت می کنند که در مدت زمان بیست سال و شاید بیشتر این میوه به مرحله برداشت می رسد.خشک کردن این میوه باید در فضای باز و نور آفتاب قرار گیرد تا به درستی خندان شود.

دلایل پرفروش بودن پسته احمد آقایی نمکی

دلایل پرفروش بودن پسته احمد آقایی نمکی

برخی از افراد به اشتباه بر این باورند که با خوردن یک ماده غذایی می تواند خود را لاغر کنند. اول اینکه بدن ما به تمام مواد غذایی نیازمند است پس ما نباید خود را از خوردن هیچگونه از مواد غذایی مفید و مغذی محروم کنیم. ممکن است شما در رژیم های مختلف در اینترنت دیده باشید که شما را تشویق به خوردن یک ماده غذایی می کنند که به هیچ عنوان درست نمی باشد در برخی از این رژیم ها مصرف پسته را توصیه می کنند که باعث لاغری افراد می شود. ممکن است پسته در لاغری شدن افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد اما به هیچ عنوان نمی توان که یک مکمل کامل غذایی آن را شمرد و با اطمینان گفت که پسته باعث کاهش وزن می شود.

البته بسیاری از متخصصین تغذیه بر این باور هستند که پسته به دلیل فیبر بالای موجود در خود می‌ تواند احساس سیری طولانی مدتی را به افراد بدهد که همین مورد باعث می شود که افراد کمتر تمایل به خوردن انواع غذاها و یا ریز خواری داشته باشد از این رو میتوان آن را به عنوان یک کاهش دهنده وزن نام برد اما این باید با مصرف به اندازه و به جا باشد اگر پسته را با به مقدار زیاد استفاده کنیم نه تنها باعث لاغری نمی شود که هیچ باعث چاقی مفرط در بین افراد می‌ شود زیرا کالری پست بسیار زیاد می باشد.

اصولا اولین و مهم ترین موردی که یک خریدار باید به آن توجه داشته باشید تا در شرایطی مناسب و منحصر به فرد بتواند این مدل پسته ها را انتخاب کرده و خریداری کند آشنایی با انواع آن ها و اطلاعاتی است که در رابطه با پسته ها وجود دارد چرا که این اطلاعات و انواع سبب می شود تا انتخابی دقیق و مناسب برای خریداران ایجاد شود و متقاضیان با اطمینان بالا این مدل پسته های احمد آقایی درجه یک را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند.

اصولا یکی از بهترین انواع پسته های احمد آقایی را می توان نمونه های شور آن ها دانست که طرفداران بسیار زیادی دارد و از طعم دهنده نمک استفاده می شود و توجه داشته باشید که این مدل پسته ها از خریدی بسیار زیاد و گسترده برخوردار هستند البته قیمت این مدل پسته ها نسبت به انواع دیگر بیشتر می باشد و کیفیت پسته در این دسته شور بالا می باشد و این عاملی مهم برای جذب خریداران به خرید این محصولات می شود.

اصولا پسته های زعفرانی و سرکه ای نیز از انواع دیگر پسته احمد آقایی است که با طعم دهنده های سرکه ای یا زعفرانی تولید می شوند و طعمی فوق العاده خوب و منحصر به فرد دارند و از رطوبتی مناسب و کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند و در آجیل ها و مغز های دیگر بسیار طرفدار دارد.

راهنمای خرید پسته احمد آقایی نمکی ممتاز

انواع پسته احمد آقایی وجود دارد که یکی از بهترین نوع این محصول پسته احمد آقایی می‌باشد. این پسته به صورت شور و خام در بازار موجود می‌باشد. پسته احمد آقایی خام نسبت به شور ارزش غذایی بیشتری دارد.

افراد زیادی این محصول را به صورت فله و یا بسته‌بندی شده خریداری می‌کنند. هنگام خرید این محصول باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید. اول از همه باید از تولید کنندگان معتبر این محصول را تهیه و خریداری نمایید و سپس هنگام خرید این محصول باید به کیفیت آن بسیار توجه کنید.

پسته رسیده شکافی روی آن قرار دارد و هر چه مغز پسته سبز تر باشد آن پسته کیفیت بالاتری دارد. مغز پسته نیاید بوی کپک زدگی بدهد. پسته ها شکل ظاهری یکدست دارند. پسته مرغوب طعم بسیار خوب و مزه دلنشینی دارد.

این محصول خواص درمانی فراوان فراوانی دارد و در بازار طرفداران بی‌شماری را به خود اختصاص داده است.افراد زیادی به خاطر داشتن ویتامین و مواد معدنی زیاد این محصول آن را در رژیم غذایی خود قرار داده‌اند.

پسته خام می‌تواند یکی میان وعده بسیار عالی و مقوی برای شما و کودکانتان باشد از مصرف آن غافل نشوید و آن را در رژیم غذایی خود و کودکانتان قرار دهید. ابن آجیل خوشمزه برای همه افراد در سنین مختلف توصیه می‌شود و مصرف آن هیچ گونه ضرری برای سلامتی بدن شما ندارد.

فروش پسته احمد آقایی نمکی کیلویی

فروش پسته احمد آقایی نمکی کیلویی

فروش پسته احمد آقایی کیلوییاز طریق وب سایت ما شروع شده است که می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید به علت فروش بدون واسطه و حذف واسطه گرها قیمت بسیار مناسب بوده و امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد البته قیمت پسته های بسته بندی شده از نوع کیلویی متفاوت می باشد.

ارسال مطمئن محصولات و تمامی نقاط ایران در مدت زمان کوتاه پس از ثبت سفارش شما عزیزان توسط ما انجام خواهد شد به شما این اطمینان را می دهیم که با خرید پشیمان نخواهید شد زیرا کیفیت لازم را دارد.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما هستند در ارتباط باشید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید

فروشگاه انواع پسته احمد آقایی نمکی

فروشگاه پسته احمد آقایی توسط نمایندگی فروش آن در بازار های سراسر کشور انجام می‌شود. بزرگترین و برترین عرضه کننده پسته احمد آقایی ممتاز خام ابن محصول را در مرکز این سایت با کیفیت تضمینی به فروش می‌رساند.

فروش ابن محصول به صورت آنلاین و اینترنتی امکان پذیر می‌باشد و شما می‌توانید آن را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان سفارش دهید و سپس در مدت زمان کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید. معتبرترین عرضه کنندگان این محصول را به صورت عمده و کلی در بازار های داخلی و خارجی توزیع و پخش می‌کنند.

خرید عمده این محصول کاهش چشمگیری در قیمت آن دارد. انواع مختلف پسته ها قابلیت ارسال به اقصی نقاط کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد.

قیمت پسته عمده ممتاز به عوامل و پارامتر های گوناگونی بستگی دارد و فاکتور های گوناگونی بر روی قیمت این پسته ها تاثیر می گذارد و یکی از این فاکتور ها را می توان روش های خرید و فروش این پسته ها دانست که با هزینه های حمل و نقلی که در این روش ها ایجاد می شود تاثیری جدی بر روی قیمت پسته احمد آقایی دارد البته خرید و فروش اینترنتی که با کمترین تعداد واسطه ها انجام می شود منجر به کاهش قیمت نهایی پسته شد و موجب می شود تا اطمینان از خرید این پسته ها افزایش یابد.

صادرات عمده پسته احمد آقایی نمکی

صادرات عمده پسته احمد آقایی نمکی

صادرات پسته احمد آقایی بسیار زیاد می باشد چرا که دارای کیفیت و مزه بسیار خوبی می باشد.پسته درجه یک به دلیل داشتن کیفیت و جنس بسیار مرغوب گران تر از سایر محصولات می باشد چرا که هر کالایی که بیشتر مرغوبیت داشته باشد گران تر است.این نوع میوه به دلیل دارا بودن طعم منحصر به فرد طرفداران بسیار زیادی دارد.امکان خرید اینترنتی این محصول هم وجود دارد که افرادی که قادر به خرید حضوری نیستند می توانند آن را اینترنتی فراهم کنند.

هنگام خرید پسته احمد آقایی باید به نکات مهم توجه کرد تا بتوان یک محصول خوب و درجه یک را خریداری کرد تا دارای سود بسیار زیادی شده باشیم . خرید کالای بی کیفیت موجب ضرر و زیان بسیار بالایی می شویم به گونه‌ای که دیگر نمی توان آن را جبران کرد پس چه خوب است که همیشه به دنبال یک جنس خوب و مفید باشیم تا هیچ وقت دچار ضرر و زیان بسیار بالایی نشویم.ما می توانیم اطلاعات لازم برای خرید را از قبل با استفاده از اینترنت به دست بیاوریم.

44 در مورد “قیمت پسته احمد آقایی نمکی لوکس”

  1. سایه رمضانی

    سلام و تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصول و پاسخگویی شما بسیار راضیم

  2. چند نوع پسته موجود دارید بو داده هستن یا خام ؟ ارسال به کرج هم دارید و اینکه من میتونم چکی پرداخت کنم هزینش رو ؟

    1. سلام وقت بخیر
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. فاطمه جمشیدی

    پسته برای کسانی که بیماری قلبی دارند بسیار مفید است پسته را می توان آن را پودر کرد و به همراه عسل میل کرد.

    1. سلام خانم دهقان
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  4. مجتبی خلیلی

    سلام چرا اسم این پسته احمد آقایی هست؟ به خاطر این هستش که اولین نفری که این رو کاشته اسمش این بوده یا چیز دیگه ای هستش؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  5. سلام، روز بخیر…
    این پسته‌های نمکی واقعأ عالی هستن! دم همتون گرم و امیدوارم موفق باشید…

  6. اگرچه پسته خام سدیم زیادی ندارد (1 فنجان حاوی حدود 1 میلی گرم سدیم است)، اما برای پسته بو داده که اغلب حاوی نمک است، میزان سدیم موجود در آن بیشتر است. یک فنجان پسته بو داده خشک و شور حاوی 526 میلی گرم سدیم است. سدیم بیش از حد می تواند منجر به فشار خون بالا، بیماری قلبی و سکته شود.

  7. بهرام عیوضی

    خواص دارویی مغز پسته
    قوای جنسی را تقویت می کند. ذهن و مغز را تقویت می کند. برای آرام کردن و قطع سرفه است. برای بهبود بیماری های قلبی و آرامش و تقویت اعصاب بسیار مفید است. پسته یک مغز خون ساز است.

  8. بهتاش فریبا

    بنده تا جنس رو از نزدیک نبینم و تست نکنم نمیتونم بهتون اعتماد کنم از کجا معلوم خرید کردم آشغال پسته تحویلم ندید؟

  9. اسدالله علوی

    سلام. این پسته بیشتر در مهمانی ها و دورهمی ها مصرف میشود و عموما رنگ سبز دارد با طعمی خوب و کسانی که رژیم دارند حتما میل کنند بسیار مفیداست.

  10. ناهید کلایی

    سلام پسته نمکی شما محصول امساله هست یا پارسالی
    و سواب بعدی من اینه که تیز اب و مواد شیمیایی برای به عمل اومدنش استفاده کردید یا نه؟

    1. سلام خانم کلایی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  11. فریبا خدائیی

    با سلام و وقت بخیر ،اطلاعاتی در مورد ارقام پسته نداشتم و توضیحات شما در خصوص معرفی انواع پسته ها برام مفید بود و خودم به شخصه پسته نمکی رو بیشتر ترجیح میدم

  12. مهدیه کاظمی

    سلام و درود.
    سلام.
    من خیلی زیاد تعریف پسته های شما رو از دوستان و آشنایان شنیدم. مشتاقم از شما به صورت عمده خرید کنم. لطفا بنده رو راهنمایی کنید. خیلی ممنون

    1. سلام خانم کاظمی
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

    1. سلام خانم نجفی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و اطلاع بیشتر از این محصول از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  13. فرشته دستوری

    خوب بود. همه ی پسته ها بزرگ و با کیفیت بودن اصلا در بسته نداشت. مونده نبود و خوش طعم بود. کاملا از خریدم راضیم و مطمئنا دوباره سفارش میدم.

  14. الینا نیک فرد

    سلام
    پسته یکی از اعضای مهم و ثابت آجیل ایرانی است که میزان پتاسیم آن با این جثه کوچک برابر با پتاسیم پرتقال است .
    ممنون از توزیع کنندگان پسته احمد آقایی نمکی.

  15. فاطمه‌ قربانخانی

    سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوب داریس
    پسته یکی از مفید ترین ها و مقوی ترین هاست و پسته احمدآقایی مخصوصا نمکیش و من استفاده کردم واقعا راضی بودم خیلی خوشمزس و خیلیم کیفیت خوبی داره مرسی از محصول عالیتون موفق و موید باشید.

  16. سلام وقت بخیر من از این سایت پسته احمد آقایی نمکی لوکس خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت عالی و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت پسته احمد آقایی نمکی لوکس خریداری کنید.

  17. مهدیه زارع مهرابادی

    سلام سایت داریس از دسته فروشندگانی هست که جدا از محصولات پسته خوبی که به فروش میرسونن، تمیزی بسته بندی پسته ها وقتی ارسالشون میکنن نظر منو جلب کرده

  18. سلام از سایت شما حتما خرید خواهم کرد چون مشخصه که پسته ها بسیار تازه و خوشمزه هستن.

  19. حسن باقری

    سلام. خسته نباشید. پسته ها فقط به صورت نمکی هستن یا پسته ساده هم برای فروش دارین؟

  20. انسیه ثروتی

    توزیع کنندگان پسته احمد آقایی نمکی را در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت کیلویی از طریق فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسانند.

  21. احسان سلطانی

    سلام خسته نباشید
    پسته احمد آقایی از بهترین نوع پسته ها است که خوش طعم تر و لذیذ تر می باشد

  22. پسته های احمد آقایی علاوه بر استفاده مفیدی که برای سلامتی دارن قیمتشون هم نسبت به بازار های داخلی مناسب تره

  23. مهلا وقاری

    با سلام و وقت بخیر. پسته برای تسکین سرفه مفید است. برای آرامش قلب و آرام کردن اعصاب مفید است. ممنون بابت محصول خوبتون

  24. مجتبی حاجی میرزاخانی

    وقت بخیر
    من مدت هاست از این سایت دارم سفارش پسته میدم،همیشه کیفیت عالی داره پسته های این سایت

  25. لیلایی هستم و یک کامیون دارم میخوام باهاتون همکاری کنم و ارسال بار انجام بدم اگه میشه با هم دیگه همکاری بلند مدتی داشته باشیم

  26. معین رازی

    مصرف پسته برای بدن خیلی مفید هست اما اینم مد نظر قرار بدید بسته به مشکلاتی که دارید بو داده یا خام رو سفارش بدین و اینکه فقط روزی چند عدد استفاده کنید تا تاثیرشو ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا