قیمت پسته اوحدی شور شده 500 گرم

در کشور ما مناطق و شهرهای زیادی در زمینه تولید پسته فعال هستند. این تولیدکنندگان محصولات خود را در اختیار مراکز تجاری معتبر و تاسیسات مجتمع برای عرضه بازارهای داخلی و خارجی قرار می دهند. یکی از بهترین راه های خرید پسته اوحدی شور شده، استفاده از محصول برای عرضه مستقیم خدمات مراکز شناخته شده و فعال در این زمینه است. پسته تازه به صورت بسته بندی و عمده در این سری قابل سفارش آنلاین می باشد.

قیمت پسته اوحدی شور شده 500 گرم

مراحل برشته کردن پسته اوحدی

مراحل برشته کردن پسته اوحدی برای تفت دادن پسته ها، پسته ها را یک شب خیس کنید، روز بعد آبکشی کنید، کمی نمک بزنید، در قابلمه بریزید، با حرارت بسیار ملایم هم بزنید تا آب آن خشک، ترش یا قرمز شود. در این مرحله مقداری آبلیمو یا سرکه به زعفران اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا خشک شود. اگر رطوبت کمی داشت در ظرفی بریزید و بگذارید خشک شود. خوردن روزانه یک مشت نوک پسته نه تنها یک میان وعده خوشمزه است، بلکه برای سلامتی نیز مفید است، زیرا طبق تحقیقات جدید، پسته می تواند با کاهش جذب کربوهیدرات ها در بدن، فشار خون را کاهش دهد.

خرید پسته اوحدی شور شده عمده

خرید پسته اوحدی شور شده عمده عرضه کنندگان اصلی پسته شور خندان معمولا مراکز و شرکت هایی هستند که محصول را مستقیماً از تولید کننده دریافت کرده و با قیمت مناسب به فروش می رسانند. این مراکز شناخته شده و معتبر می توانند پاسخگوی نیاز فروشگاه های سراسر کشور باشند. این تامین کنندگان محصول را بدون هیچ واسطه ای بین فروشندگان خود توزیع می کنند. بنابراین قیمت نهایی برای خرده فروش بسیار مناسب و منصفانه است.

برای تفت دادن پسته ها، پسته ها را یک شب خیس کنید، روز بعد آبکشی کنید، کمی نمک بزنید، در قابلمه بریزید، با حرارت بسیار ملایم هم بزنید تا آب آن خشک، ترش یا قرمز شود. در این مرحله مقداری آبلیمو یا سرکه به زعفران اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا خشک شود. اگر رطوبت کمی داشت در ظرفی بریزید و بگذارید خشک شود. خوردن روزانه یک مشت نوک پسته نه تنها یک میان وعده خوشمزه است، بلکه برای سلامتی نیز مفید است، زیرا طبق تحقیقات جدید، پسته می تواند با کاهش جذب کربوهیدرات ها در بدن، فشار خون را کاهش دهد.

در این روش می توانید بهترین پسته را بدون واسطه (یعنی مستقیم) تهیه و خریداری کنید. خرید اینترنتی پسته یک کیلوگرمی مرغوب به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان و با نازلترین قیمت محصول را درب منزل خریداری کنید. کیفیت پسته کیلویی درجه یک تضمینی و قابل ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را به صورت عمده سفارش دهید و بهترین محصول بسته بندی شده را در اسرع وقت دریافت نمایید.

2 در مورد “قیمت پسته اوحدی شور شده 500 گرم”

  1. انواع پسته در داخل ایران با داشتن کیفیت خیلی خوب و رنگ ممتاز و ارزش غذایی بالا با تنوع مناطق تولید داخلی ایران از کیفیت برخوردار است و برای صادرات خیلی خوب بوده و برای تاجران نیز سودمند است .

  2. صادق صادقی

    قیمت خرید عمده پسته زعفرانی، کیلویی چنده؟ تخفیف برای خرید چه مقدار باشه اعمال میشه؟ ارسال به تمام نقاط کشور دارید؟ محصول پس از ثبت سفارش تا چه زمانی به دست ما میرسه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا