مرکز خرید مغز پسته شور

مغز پسته شور یکی از خوشمزه ترین خوراکی های جهان می باشد. مغز پسته شور خواص فراوانی دارد . البته در خوردن مغز پسته باید احتیاط کرد ، زیرا به علت نبود پوست ، ممکن است در خوردن پسته زیاده روی شود که نتیجه آن هم اضافه وزن می باشد ، همچنین به علت شور بودن ممکن است فشار شما بالا برود. مرکز خرید مغز پسته شور بهترین نوع ان را ارائه می کند ،پس برای خرید مطمئن به این مراکز مراجعه نمایید.

مرکز خرید مغز پسته شور

نحوه بو دادن مغز پسته

نحوه بو دادن مغز پسته اگر می خواهید در خانه به طور کاملا سالم مغز پسته بو داده را تهیه کنید از روش زیر اقدام نمایید:

پسته هایی را آماده کنید که خام هستند و هیچ طعم دهنده ای به آنها اضافه نشده است ، سپس پوست های آن را جدا کنید زیرا با جدا کردن پوست ها، تفت دادن مغزها راحت تر می شود.

اما می توانید برای حفظ عطر و طعم آن ، پسته ها را با پوست تفت دهید. سپس آن ها را درون تابه ریخته و شعله را کم کنید و در نهایت آرام آرام تکان دهید تا کاملا تفت بخورند.

روش دیگری نیز وجود دارد و آن استفاده از فر است که در زیر توضیح داده شده است:

سینی فر را در وسط فر قرار دهید پسته ها را روی آن پهن کنید. دقت کنید آنها را به شکل یک لایه ی یکنواخت قرار دهید به طوریکه که هیچ کدام از پسته ها روی یکدیگر قرار نگرفته باشند سپس پسته ها را به مدت 6 تا 8 دقیقه یا تا زمانی که بو داده شوند، تفت دهید. توجه کنید آنها را در فر از قبل گرم شده بگذارید و هنگام تفت دادن نگاه کنید تا زیادی برشته نشوند.

ویتامین های موجود در مغز پسته

ویتامین های موجود در مغز پسته همانطور که می دانید خواص پسته برای سلامتی خیلی زیاد است و اگر بخواهیم به چند مورد آن اشاره کنیم، مهم ترین آن خاصیت آنتی اکسیدانی پسته می باشد که از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند.

خاصیت دیگر آن خون سازی پسته است زیرا به خاطر وجود آهن زیاد می توانند برای افراد کم خون بهترین گزینه باشد. همچنین وجود کلسیم و مواد معدنی دیگر نیز به بهبود عملکرد قلب کمک می کند و از خواص دیگر پسته می توان به وجود فیبر در پسته اشاره کرد که باعث بهبود یبوست می شود.

همان طور که می دانید پروتئین یکی از مواد ضروری برای دوران بارداری است که به رشد عضله و بافت جنین کمک می‌کند و به همین علت پسته تازه نیز با داشتن مقدار زیادی پروتئین برای بارداری مفید است.

علاه بر آن وجود پروتئین و فیبر زیاد در پسته تازه باعث می‌شود تا فرد مدت بیشتری احساس سیری کند و ازاین‌جهت به کاهش وزن کمک می‌کند پس ورزشکاران و کسانی که در رژیم به سر می برند می توانند از این خوراکی خوشمزه نهایت استفاده را ببرند.

مشخصات بهترین مغز پسته شور

مشخصات بهترین مغز پسته شور برای خرید پسته سعی کنید به مراکز معتبر و یا نمایندگی های فروش پسته مراجعه کنید ، همچنین مغازه‌هایی که مشتری زیاد دارند و جنس هایشان زودتر تمام می شوند بهترین گزینه برای خرید مطمئن می‌باشند.

یک راه تشخیص پسته شور خوب این است که می توانید ان را در دهان قرار داده اگر مغز آن سفت نبود و به راحتی جویده میشد به معنای این است که پسته تازه است اما اگر به سختی در زیر دندان خرد شد نشان دهنده آن است که مدت زمان زیادی مانده است و دیگر کیفیت اولیه را ندارد.

مغز پسته‌ باید از نظر اندازه و ظاهر یک‌دست بوده و رنگ آن باید قرمز ارغوانی، قرمز متمایل به خاکستری و یا بنفش و قهوه‌ای باشد. البته رنگ مغز ممکن است از زرد تا سبز روشن و تیره نیز تغییر کند.

هرچه رنگ مغز پسته سبز تر باشد، طعم بهتری دارد همچنین باید خوش‌طعم باشد و مزه تلخ و بدمزه ای را حس نکرد. به طور کلی مغز پسته مرغوب باید نرم باشد اما اگر نرمی ان بیش از حد بود و طعم و مزه ی خوبی نیز نمیداد نشان دهنده آن است که مغز پسته در محل نم دار نگه داری شده،پسته خوب نباید خیلی خشک و پلاسیده باشد.

همچنین در تهیه ان نباید رنگ های خوراکی استفاده شده باشد ، معمولا برای از بین بردن لکه‌های روی پوست پسته، آن‌ها را رنگ می‌کنند. اگر دقت کنید کاملا مشخص می‌شود که رنگ پسته طبیعی نیست ، پس سعی کنید از مراکز پخش مغز پسته ، بهترین نوع را خریداری کنید.

خلال پسته یکی از بهترین و گران قیمت ترین فرآورده های پسته است و همچنین خلال پسته ایران به دلیل رنگ بسیار سبز و طعم درجه یک به سراسر دنیا صادر می شود

توزیع کننده مغز پسته شور ارزان

توزیع کننده مغز پسته شور ارزان مراکز زیادی هستند که تولید مغز پسته شور می کنند. فروش آن در داخل ایران و هم در بازار های صادراتی انجام می شود. مغز پسته از معروف ترین مغز ها به شمار می رود که کاملاً بهداشتی بوده است.

این محصول در کارخانه ها به صورت های مختلف بسته بندی می گردند و با قیمت های متنوع عرضه می شود. قیمت مغز پسته شور بستگی به عوامل مختلفی دارند که عبارت اند از؛ نوع، کیفیت و اندازه پسته دارد.

همچنین قیمت آن را می توانید از شبکه های اینترنت به صورت انلاین دریافت کنید، فقط کافی است با مشاورین واحد فروش سایت های معتبر در این زمینه در تماس باشید و سفارش مغز پسته خود را ثبت کنید اما دقت کنید قیمت پسته این گونه است که قیمت خرید مستقیم از تولید کنندگان نسبت به بازار ارزان تر بوده با این اوصاف قیمت خرید پسته از باغداران ارزان تر از پسته فروشان است .

خریداران با توجه به نوع نیاز خود می توانند پسته مورد نیاز خود را از تولیدی ها سفارش بدهند. پسته خریداران عمده زیادی دارد زیرا برای تزیین روی کیک و شیرینی، مغزها کاربرد فراوان دارند به همین علت بیشتر خریداران پسته معمولا قناد ها هستند.

مغز پسته نسبت به انواع دیگر مغزها طعم بهتری به شیرینی و کیک و حتی انواع غذاها می‌دهد. البته پسته را معمولا به‌ صورت خلال در می آورند تا در تزیین به کار ببرند.

مراکز پخش پسته شور به چندین روش عرضه خود را انجام میدهند، مثلا خرید از فروشگاه های آجیل فروشی و فروشگاه ها به صورت حضوری یا از طریق شرکت ها و نمایندگی های که پسته را معمولا به صورت عمده پخش می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا