بازار خرید پسته زعفرانی کیلویی

اموزه همگان مي دانند که پسته درجه یک در انواع مختلف داراي خواص بسيار زيادي بوده و براي سلامتي انسان مفيد است چرا که متشکل از انواع پروتئين ها و آنتي اکسيدان ها و…است که هم براي سلامتي قلب مفيد است و هم خواص ديگري از جمله کاهش وزن و …را به همراه دارد و داراي انواع مختلفي مي باشد که بازار پسته زعفرانی کیلویی در کشور به دليل برتري نسبت به ساير پسته ها، داراي رونق بيش تري نيز مي باشد.

بازار خرید پسته زعفرانی کیلویی

نحوه تولید پسته زعفرانی

نحوه تولید پسته زعفرانی يکي از علت هاي مهم محبوبيت و پر طرفدار بودن پسته هاي زعفراني در بين ساير پسته ها، جداي از خواص و مزه ي آن، رنگ و ظاهر مي باشد که به قرمزي مي زند و نکته اين جاست که در توليد اين پسته ها از هيچ گونه رنگ غير طبيعي استفاده نشده است.

توليد انواع پسته ها به صورت کلي پس از دريافت از کشاورزان، در کارخانه جات و کارگاه ها با دستگاه هاي بزرگ صنعتي انجام مي گيرد که بهترين محصول را در اختيار مشتريان مي گذارد اما توليد در اين مکان ها، علاوه بر مزيت داراي ضرر هايي نيز مي باشند از جمله استفاده از رنگ هاي غير طبيعي و مواد شيميايي و…و به همين دليل بسياري از افراد پسته ي خام را در خانه ي خود با تفت دادن تبديل به پسته ي زعفراني مي کنند که در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

براي توليد و يا به عبارت بهتر بو دادن پسته هاي زعفراني، بعد از آن که پسته را به مدت يک شبانه روز در آب خيس کرديد بايد آن ها را آبکشي کنيد و بعد به آن ها نمک اضافه کرده و در تابه اي شروع به تفت دادن کنيد.

تفت دادن شما بايد به صورت پيوسته باشد به اين معني که دائما بايد در حال تفت دادن و هم زدن پسته ها باشيد تا به صورت يک دست و يکپارچه، تمام قسمت ها برشته گردند و دچار سوختگي و سياه شدن نشوند.

پس از مدتي، مي توانيد زعفران حاضر شده ي خود را با کمي آبليمو مخلوط کرده و در نهايتبه پسته هاي موجود در تابه اضافه کنيد و پس از کمي تفت دادن، آن را از شعله ي گاز برداشته و منتظر بمانيد تا به خوبي خنک گشته و خشک گردند و سپس مي توانيد در ظرفي آن ها را نگهداري و مصرف کنيد. در ادامه به ارزش غذایی پسته زعفرانی خواهيم پردخت، با ما همراه باشيد.

ارزش غذایی پسته زعفرانی

ارزش غذایی پسته زعفرانی ذکر خواص کشف شده ي پسته به تنهايي آنقدري مي باشد که قادر به گفتن تمامي آن نيستيم چه برسد به خواصي که قطعا همچنان بشر از اين گياه مفيد، کشف نکرده است لذا در ادامه به ارزش غذايي اين گياه بيشتر خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

قبل از ذکر خواص پسته زعفران، اگر ارزش غذايي پسته را بررسي کنيد خواهيد ديد که اين گياه تشکيل شده از کربوهيدرات، پروتئین، چربي ها، فيبر غذايي، فولات، نياسين، تيامين، پیریدوکسین، انواع ويتامين ها، سديم، پتاسيم، کلسيم، مس، آهن، منيزيم و…مي باشد که داراي ارزش غذايي بالايي مي باشد.

از جمله خواص آن مي توان به کاهش وزن، بهبود سلامت قلب، درمان بيماري هاي قند از جمله ديابت، مفيد براي خانم هاي باردار و همچنين در زمان شير دهي نيز کمک زيادي مي کند، مبارزه با مشکلات بينايي چشم ها، بهبود عملکرد جنسي، افزايش سطح استروژن و… اشاره کرد.

اين نکته را نيز اشاره کنيم که خوردن زياد پسته نيز مانند ساير مواد غذايي قطعا عوارضي خواهد داشت از جمله اين که ممکن است دچار يبوست و يا اسهال شويد لذا سعي کنيد نه تنها در مصرف پسته بلکه در مصرف تمامي مواد غذايي، تعادل را رعايت کنيد.

مصرف پسته برای سلامت روده ها

مصرف پسته برای سلامت روده ها همانطور که ذکر شد پسته داراي خواص بي نظيري مي باشد که از جمله ي آن ها به سلامت قلب و ديابت و…اشاره کرديم و يکي از مواردي که پسته در کمک به سلامت آن بسيار موثر است، بهبود سيستم گوارشي و سلامت روده ها مي باشد.

پسته ها به دليل اين که داراي پري بيوتيک هاي مختلفي در خود مي باشند، اين توانايي را دارند که روده هاي شما را سالم نگه دارند چرا که پري بيوتيک ها بعد از آن که شما غذا ها را مصرف کرديد در روده هاي شما باقي مي مانند تا به عنوان يک منبع غذايي براي روده ها، آن ها را تغزيه کنند و در نتيجه باکتري هاي مفيد موجود در دستگاه گوارش شما فعال تر شده و سلامتي را براي شما به ارمغان مي آورند.

و جداي از پري بيوتيک ها، پسته ها همچنين داراي ترکيبات شيميايي مختلفي نيز در خود هستند که اين ترکيبات باعث برقراري تعادل ميکروبي در روده هاي شما مي شوند. توزیع کنندگان پسته ي زعفراني تازه در کشور، اين محصول را در ايام مختلف سال با قيمت هاي مختلف در اختيار فروشندگان گذاشته، و آن ها نيز بعد از قيمت گذاري نهايي، اين محصول را به دست مشتريان مي رسانند. در ادامه به مراکز سفارش پسته زعفرانی خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

مرکز فروش پسته زعفرانی کیلویی

مرکز فروش پسته زعفرانی کیلویی مراکز فروش و عرضه پسته کیلویی زعفراني موجود در کشور، داراي پسته هاي مختلف با کيفيت هاي مختلفي مي باشند که قیمت پسته زعفرانی و انواع پسته هاي ديگر نيز بيش تر از هر چيز به همين پارامتر کيفيت محصول بستگي دارد.

فروش عمده پسته یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این محصول تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند.

عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقدام به خرید و فروش این محصول با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

در ایامی از سال بازار پخش پسته در سرتاسر کشور به فروش استثنایی محصولات خود می پردازند. خریداران در این ایام سال می توانند علاوه بر این که از تخفیفات استفاده نمایند، محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و سود بیشتر خریداری کنند.

در سال های اخیر به دلیل فروش پسته خام ارزان قیمت در بعضی از مرکز های خرید و فروش، خریداران این کالا، اقدام به تهیه این محصول به صورت عمده کرده اند و ميزان خرید عمده پسته افزايش چشمگيري داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا