بازار خرید پسته کله قوچی اعلا

پسته ایرانی انواع گوناگونی دارد که از انواع مرغوب آن می توان به پسته کله قوچی اعلا اشاره کرد که بدلیل طعم عالی و خواص بی نظیری که دارد از محبوبیت زیادی بین دوستداران خود برخوردار می باشد.

امروزه بازار خرید پسته بسیار گرم و پررونق است زیرا پسته معمولا به صورت دستچین و بسته بندی شده در بازار با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می شود که با توجه به شکل ظاهری خاصی که دارد از قیمت متفاوتی برخوردار بوده و مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است.

بازار خرید پسته کله قوچی اعلا

پسته کله قوچی چه مشخصاتی دارد؟

پسته کله قوچی چه مشخصاتی دارد؟

پسته کله قوچی، جزء مهم ترین و مرغوب ترین ارقام پسته در ایران محسوب می شود که از مشخصات ویژه و بارز آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. پسته کله قوچی، از درصد خندانی بسیار بالا برخوردار می باشد.
  2. پسته کله قوچی، از دسته ارقام فندقی در نوع درشت می باشد.
  3. این نوع پسته از مقاومت بالایی در برابر آفات، شته و غیره برخوردار است.
  4. ضمنا پسته کله قوچی، دارای شکل ظاهری گرد و مغز پر و سنگین وزن است.
  5. همچنین این نوع پسته دارای طعم عالی و خوشمزه و نیز خواص بی شمار است.
  6. از این نوع پسته می توان به عنوان یک میان وعده غذایی سالم و رژیمی استفاده کرد.
  7. پسته کله قوچی، دارای اندازه درشت بوده که به صورت خندان در بازار به فروش می رسد.
  8. پسته کله قوچی از انواع پسته های دیررس بوده و مغز این پسته قرمز رنگ و طرفداران زیادی دارد.
  9. پسته کله قوچی از گران ترین نوع پسته در ایران محسوب می شود زیرا دارای کیفیت بالا می باشد.
  10. پسته کله قوچی دارای پوستی نازک، که بدون استفاده از ابزار به وسیله نیروی دست شکسته می شود.
  11. این رقم از پسته از ارقام تجاری و صادراتی کشور محسوب می شود که به اقتصاد کشور کمک زیادی می کند.
  12. پسته تولید شده در کشور از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و مصرف آن کمک زیادی به سلامت بدن می کند.
  13. این رقم از پسته به دلیل داشتن مغز درشت، در صنعت شیرینی پزی و بستنی سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
  14. پسته کله قوچی اعلا، از جمله محصولات و سوغاتی های معروف کشور از جمله منطقه رفسنجان کرمان می باشد.
  15. این نوع پسته علاوه بر مصرف خوراکی در صنایع مختلف از جمله: صنعت دارویی، آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  16. همچنین از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری پسته کله قوچی، منطقه تولید شده، بسته بندی، کیفیت، نحوه خرید و فروش محصول می باشد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

فواید پسته برای درمان اسهال

به طور کلی اسهال یکی از انواع بیماری های میکروبی است که و باعث می شود آب زیادی از بدن خارج شود که برای رفع درمان این بیماری می توان از پسته استفاده کرد زیرا پسته حاوی مواد معدنی مانند: پتاسیم، سدیم و آهن می باشد که سدیم می تواند میزان آب هدر رفته بدن را جبران نماید و همچنین کمبود پتاسیم بدن را تامین کند و افرادی که دچار اسهال خونی هستند با وجود ماده معدنی به نام آهن از پسته به عنوان یک میان وعده خون ساز استفاده کنند.

پسته از جمله مغزهای چربی دار است که خواص ضد میکروبی و ضد ویروسی زیادی دارد و همچنین به دلیل وجود مواد معدنی فراوان از جمله وجود پتاسیم و سدیم توانسته در رفع درمان بیماری اسهال بسیار مفید و موثر واقع شود که با خوردن آن علاوه بر درمان اسهال می تواند تمامی ناراحتی های گوارشی را از بین ببرد.

ضمنا پسته دارای طبع سرد می باشد که با خوردن آن می توان به درمان یبوست و مشکلات گوارشی کمک زیادی کرد.

تاثیر استفاده از پسته در بارداری

تاثیر استفاده از پسته در بارداری

امروزه خوردن و مصرف کردن مغز پسته در دوران بارداری برای ماردان و نیز جنین بسیار حائز اهمیت می باشد که زیرا پسته دارای خواص فراوان و مواد مغذی بسیار نظیر: کلسیم، آهن، منگنز، فسفر، فیبر، پتاسیم، منیزیم و دیگر مواد مغذی می باشد که می تواند تاثیر بسزایی در دوران بارداری داشته باشد زیرا هر کدام از این مواد نام برده به نوعی در رشد و تقویت مغز و جسم جنین و همچنین کم خونی مادران بسیبار حائز اهمیت بوده که پزشکان آن را برای مادران باردار بسیار توصیه و سفارش می کنند.

ضمنا پسته دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوان و خاصیت التهابی بالایی دارد و نیز سرشار از انواع ویتامین های E و ویتامین های گروه B می باشد که با این وجود می تواند به درمان بیماری های دیگر نظیر: تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن، تقویت و عملکرد بالای مغز و حافظه، درمان انواع سرطان ها، ناراحتی های قلبی و عروقی، فشار خون، کم خونی، ناراحتی های پوستی و دیگر درمان ها از اهمیت زیادی برخوردار است که افراد می توانند با خوردن روزانه چند عدد پسته به درمان این بیماری ها کمک شایانی نمایند.

همچنین از دیگر خاصیت های مهم پسته برای دوران شیردهی، میزان کلسترول خوب را افزایش می‌دهد. در کنترل چربی بدن مادر، بسیار مفید است و نیز مشکلات عفونی را کاهش داده و از بین می‌برد.

نکات مهم برای تشخیص پسته کله قوچی اعلا

پسته از جمله محصولات لوکس و شیک می باشد که به عنوان تنقلات از آن استفاده های زیادی می شود و همچنین در تهیه انواع شیرینی جات، کیک و کلوچه، بیسکویت و غیره از کاربرد زیادی برخوردار بوده که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

از جمله نکات مهم برای تشخیص پسته کله قوچی عمده می توان موارد زیر را نام برد:

  • دارای خشکی و یا چروکی نیز نباشد.
  • از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است.
  • این نوع پسته از هر گونه تلخی و یا بدمزگی به دور است.
  • پسته درجه یک، دارای طعم فوق العاده خوشمزه و دلپذیر می باشد.
  • دارای شکل ظاهری بسیار زیبا، جذاب، خندان، درشت و مطلوب می باشد.
  • دارای عطر و بوی خاصی می باشد و از هر گونه بوی نامطبوع و گندیدگی به دور می باشد.
  • مغز پسته نباید بسیار نرم باشد که به آسانی له شود زیرا در این صورت دچار نم زدگی است.
  • رنگ پسته بایستی کاملا طبیعی می باشد رنگی شبیه به ارغوانی، مایل به خاکستری باشد.
  • این محصول مطابق با استانداردهای مدرن و کاملا بهداشتی و ارگانیک به صورت تازه و سالم تولید می شود.
  • مغز این پسته هم به صورت خام و هم بو داده مصرف می گردد که پسته خام آن ارزش غذایی بالایی دارد و نوع بو داده به دلیل تنوع طعم و مزه ای که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

مرکز عرضه پسته کله قوچی ارزان

مرکز عرضه پسته کله قوچی ارزان

همواره مرکز عرضه و فروش پسته کله قوچی ارزان، را می توان به وب سایت اینترنتی منحصر به فرد محصول اختصاص داد که این مرکز در ارائه خدمات به مشتریان داخلی و خارجی از فعالیت های گسترده ای برخوردار بوده و توانسته با توجه به شرایط خاص با بهترین شکل ممکن بهترین و مرغوب ترین نوع پسته را بدون هیچ گونه هزینه جانبی به طور سریع، ارزان و آسان در اختیار مشتریان خود قرار دهد که عرضه مستقیم و غیر حضوری محصول بسیار ارزان بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

بنابراین پسته ارزان را با توجه به مشخصات ظاهری که نام برده شد و همچنین خصوصیات ویژه ای که دارد می توان از این مراکز خریداری نمود که بسیار مقرون به صرفه بوده و از اهمیت زیادی در تضمین سلامت بدن انسان برخوردار می باشد.

همچنین مراکز توزیع پسته صادراتی، تمامی مدل های مختلف این محصول را با قیمت ویژه و ارزان به صورت عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه از طریق نمایندگی ها و مراکز عمده فروش در سراسر کشور به کشورهای بیگانه صادر می کنند که علاوه بر رضایت مندی مشتریان از بازار گرمی زیادی برخوردار بوده و نیز با فروش نسبی و سود زیادی که داشته توانسته به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشد.

ضمنا مراکز عرضه و فروش پسته ایرانی از نوع کله قوچی، سعی می کنند تا این محصول غذایی با ارزش را با درجه کیفیتی بالا با نازل ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهند که بدون واسطه بوده و با تنوع طعم های مختلف توانسته به این مشتریان این امکان و اطمینان خاطر را بدهد تا آن ها بتوانند به راحتی با توجه به نیاز و سرمایه خود این محصول عمده را خریداری و نوش جان کنند.

پسته را می توان در جای خشک و خنک و نیز دور از نور و رطوبت با کیفیت بالا به صورت تازه و سالم نگهداری و نیز برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد یا آن را نمکی یا شور کرده که اغلب نوع شور آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار خوشمزه و دلچسب می باشد.

تولید کننده پسته کله قوچی صادراتی

در حال حاضر کشور ایران با وجود مناطق مختلف و نیز شرایط اقلیمی خاص و همچنین وجود باغات و درختان زیاد پسته و نیز استفاده از پتانسیل های مهم و مرغوب در امر تولید این محصول عمده و شرایط دمایی و محیطی و زمین های حاصلخیز کشاورزی در این راستا توانسته از میزان تولیدات انبوهی برخوردار باشد و امروزه در زمینه تولید پسته از شهرت جهانی و جنبه صادراتی بالایی برخوردار باشد که این به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است تولید پسته در ایران با انواع گوناگون در میزان انبوه علاوه بر این که نیاز بازارهای داخلی را فراهم آورده توانسته تا حدود زیادی در رفع نیاز بازارهای خارجی از عملکرد بسیار بالایی برخوردار باشد و با وجود متقاضیان زیاد سالانه از این محصول به کشورهای زیادی صادر گردد که صادرات نقش عظیمی در روند افزایش تولیدات بیشتر محصول، جذب مشتریان زیاد و نیز در رشد و توسعه اقتصاد کشور را ایفا می نماید.

ناگفته نماند که پسته در اکثر استان های کشور کشت می شود اما استان کرمان، شهرستان رفسنجان بیشترین میزان تولید در این زمینه را به خود اختصاص داده است زیرا از شرایط اقلیمی، منطقه ای، دمایی و محیطی مناسب برخوردار می باشد.

پسته کله قوچی اعلا توسط کشاورزان ماهر و زبر دست ایرانی به میزان انبوه تولید می‌شود که معمولاً دارای طعم و مزه فوق العاده دلنشین است که از آن در تولید آجیل و همچنین دیگر موارد استفاده های زیادی می شود که با وجود مشخصات ظاهری شیک و جذابی که دارد در میان سایر تنقلات زبان زد خاص و عام بوده و امروزه با کیفیت عالی و قیمت مناسب در برندهای متفاوت و وزن های خالص به دو روش فله و بسته بندی شده در بازار به فروش می رسند که دوستداران زیادی دارد.

باید خاطر نشان کرد که در میان انواع پسته های تولید داخل کشور می توان به پسته احمد آقایی و پسته اکبری در رفسنجان اشاره کرد که پسته کله قوچی با برند احمد آقایی بیشترین میزان تولید در کشور را به خود اختصاص داده و منجر به تقاضای زیاد مشتریان داخلی بخصوص خارجی گردیده زیرا به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیتی که دارد باعث شده مورد توجه و استقبال این مشتریان قرار گیرد.

لازم به ذکر است عوامل مهمی در امر صادرات پسته کله قوچی دخالت دارند که از جمله آن ها می توان به کیفیت بالای آن، اندازه یکدست، برند و از همه مهمتر بسته بندی های شکیل و زیبا طبق شرایط استاندارد می باشند که باعث جلب توجه کشورهای بیگانه قرار گرفته است.

امروزه به لحاظ این که پسته های ایرانی از انواع مرغوب و صادراتی به حساب می آیند توانسته اند از میزان تولیدات زیادی برخوردار باشند و نیز دارای محبوبیت زیادی بین علاقه مندان خاص خود باشند.

ضمنا یکی از شیوه های رایج در فروش پسته ایرانی کله قوچی فروش مستقیم آن می باشد که یکی از مهم‌ ترین شیوه‌ های ارائه محصول به خریداران بوده که از طریق مراکز مختلف در سراسر کشور امکان پذیر می باشد زیرا با حذف واسطه ها از قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد.

معمولا انواع و اقسام پسته های اصیل ایرانی به دلیل کیفیت بالا به عرصه صادرات وارد می شوند که با قیمت ارزانی که دارند توانسته اند بر میزان تولیدات و جذب مشتریان آن بیفزایند.

همچنین تمامی این مدل از ارقام پسته دارای مشخصه اصلی به صورت خندان می باشند که اصلا دهان بسته نبوده و اغلب مشتریان می توانند از آن همراه با سایر تنقلات خاص به عنوان آجیل استفاده کنند که از خواص و فواید زیادسی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

قیمت عمده پسته کله قوچی درجه یک

قیمت عمده پسته کله قوچی درجه یک

پسته کله قوچی درجه یک، از معروف ترین، محبوب ترین، پرمصرف ترین، پرخاصیت ترین و نیز خوشمزه ترین نوع پسته ها در دنیا به حساب می آید که از کاربرد های زیادی در صنایع مختلف برخوردار بوده و نیز با توجه به خواص بی نظیری که دارد توانستهافراد زیادی را به خود جلب کند.

لازم به یاد آوری است قیمت پسته کله قوچی درجه یک بر حسب معیارها و پتانسیل های زیادی از طریق مراکز مختلف صورت می پذیرد که بر حسب: نوع پسته، کیفیت، برند، نحوه بسته بندی، تولید، توزیع، پرمغز بودن، استاندارد، ارگانیک، بهداشتی و صادراتی بودن آن، خر ید فله و اینترنتی محصول، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، کاهش نوسانات ارزی در کشور، عرضه مستقیم و بدون واسطه، وزن، اندازه، طعم و مزه، عطر و بوی خاص آن، نوع درشت، خندان یا دهان بست بودن آن، خام و بو داده، نوع تازه و دیگر موارد متغیر می باشد که بر این اساس از محبوبیت زیادی بین خریداران خاص خود برخوردار می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا