تولید پسته مرغوب صادراتی در ایران

ایران به واسطه ی تولید انواع پسته مرغوب توانسته محصولات باکیفیت خود را که جنبه ی صادراتی داشته است با بهره گیری از روش های مختلف بسته بندی در بازار های بین المللی عرضه کند.
کشورمان ایران پس از کالیفرنیا امریکا دومین تولید کننده بزرگ پسته در جهان است کیفیت پسته تولیدی در ایران به حدی بالا می باشد که هر ساله بیش از 80 درصد آن برای صادرات به کشور های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
باید در نظر داشت که محصول صادراتی به هر کشور متفاوت بوده و باید مطابق با سلیقه و نظر مصرف کنندگان مقصد ارسالی صورت پذیرد.نکته ی دیگر که در امر صادرات پسته حائز اهمیت است توجه به نوع بسته بندی پسته می باشد. شکل ظاهری و ابعاد بسته بندی یکی از مسائل تاثیر گذار در افزایش میزن فروش و جلب نظر و رضایت خریداران است.

انواع بسته بندی صادراتی پسته
برای بسته بندی پسته ان هم در سطح صادراتی روش های گوناگونی وجود دارد که می توان از کارتن وکیوم، قوطی فلزی، کیسه گونی پلاستیکی، سلفن و ظروف پلت به عنوان بارز ترین ان ها اشاره نمود.
عوامل تاثیر گذار در انتخاب روش بسته بندی مسیر حمل و نقل، روش حمل و میزان ماندگاری مد نطر خریدار نیز می باشد کعه بادقت در این امور و ارائهی محصولی مطابق با نیاز خریداران می توان به آسانی مستقیما در بازار های کشور های هدف حضور پیدا کرد و از این طریق به برند سازی پسته مرغوب ایران پرداخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا