خرید اینترنتی مغز پسته سبز

آیا می توان مغز پسته سبز را به صورت اینترنتی خرید؟ آیا از این مغز ها می توان برای تهیه خلال پسته نیز استفاده نمود؟
در دنیای امروز اینترنت نقش بسیار مهمی را در چگونگی زندگی روزمره ی ما و شرایط کار و فعالیت و حتی میزان در امد برخی از افراد دارد.
بسیاری دیگر حاضر نیستند مثل گذشته برای خرید و تهیه ی مایحتاج خود هزینه های اضافی رفت و آمد و جابجایی را متقبل شده و وقت خود را بیهوده در مسیر بگذرانند و تمایل می دهند این امور در کوتاه ترین زمان رفع و رجوع شود این مساله موجب رونق گرفتن خرید و فروش های اینترنتی و تجارت الکترونیک شد.
پسته یکی از محصولات کشاورزی استراتژیک کشورمان به حساب می آید که در داخل و خارج از کشور در حجم های عمده تجارت می گردد.
بسیاری از مشتریان پسته و فراورده های آن و به ویژه مغز پسته ی سبز در کشور های دیگر قرار دارند که امکان رفت و آمد و خرید حضوری برایشان دشوار است بنابر این  وجود شرکت های فعال در امر تجارت فراورده های پسته می تواند راه گشای ان ها باشد.
شرکت پسته داریس در رفسنجان که مهد پسته ایران است واقع شده و میتواند با اخد گواهینامه های معتبر و تامین محصول با کیفیت شما را یک گام در موفقیت در امر صادرات  مغز پسته به جلو ببرد.

تولید خلال پسته سبز
خلال پسته را می توان از لوکس ترین فراورده های محصول پسته دانست. در بین خلال های موجود انواعی که دارای رنگ سبز تیره تر و درشت تر باشند از نظر قیمتی ارزش بیستری دارند. در کشورمان دو شهر کرمان و قزوین از مهمترین تولید کنندگان این محصول به شمار امده که با کیفیت بالای تولیدات خود توانسته اند راهی بازار های بین المللی نیز شوند.
برای تولید این محصول امروزه از دستگاه های مخصوص خلال کن استفاده می شود که بهره گیری از انها سرعت و کیفیت انجام کار را تا حد زیادی بالا برده است.

روش سنتی خلال کردن پسته
برای تولید خلال پسته نیاز به مغز پسته سبز است باید مغز را به مدت چند ساعتی درون آب نسبتا گرم قرار داده تا پوست ان نرم شود حال با کمک یک چاقو نوک تیز پوست رویی مغز که بسیار نازک است را از ان جدا ساخته و مغز را از طول به 4 بخش قسمت می نماییم حالا باید خلال ها را روی یک پارچه تنظیف قرار داد تا کاملا خشک شود.
این خلال ها در صنایع تولیدی مواد غذایی برای تزئین انواع خوراکی ها، برنج، دسر و شیرینی قابل استفاده هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا