خرید مغز پسته اعلا صادراتی

قیمت مغز پسته اعلا صادراتی به جهت صادرات عمده آن به دیگر کشورها از جمله آلمان ، فرانسه ، ژاپن ، سوئد ، امارات ، قطر و … اهمیت قابل توجهی در میان تجار دارد.پسته یکی از بزرگترین محصولات صادراتی ایران می‌باشد و ایران به عنوان یکی از بزرگتربن تولید کنندگان این محصول در دنیا شناخته می‌شود.

در کنار پسته ، مغز پسته ایران به عنوان مهمترین فراورده پسته از کیفیت و تنوع بسیار مناسبی برخوردار است. علاوه بر پسته ، مغز پسته هم در حجم های بسیار بالا جهت صادرات به نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید مغز پسته اعلا صادراتی

معرفی انواع مغز پسته اعلا

معرفی انواع مغز پسته اعلا بهترین مغز پسته همان طور که گفته شد در ایران از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه به چند مورد از انواع صادراتی آن اشاره می‌شود: مغز پسته گلدار این نوع مغز به دلیل سرخی روی مغز به عنوان مغز گلدار شناخته می‌شود که از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است.

این نوع مغز غالبا از پسته های دهن بست کله قوچی و احمد آقایی بدست می‌اید و اکثر مشتریان جهانی به دنبال این نوع مغز می‌باشند. مغز سبز این نوع مغز با استفاده از آفتاب غالبا خشک می‌شوند و جهت جدا کردن پوست روی مغز آنها را درون آب جوش می‌اندازند و مغز سبز مورد نظر حاصل می‌شود که براساس میزان قدرت رنگ سبز ، مغزهای بدست آمده به به گریدهای مختلفی تقسیم می‌شود.

مغز کال این نوع مغز غالبا در سراسر دنیا با نام ایران شناخته می‌شود که از پسته های نرسیده و کال بدست می‌اید. مغز پسته کال بسیار سبز می‌باشد و به عنوان مغز سوپر لوکس شناخته می‌شود که دارای قیمت های بسیار بالایی می‌باشد و غالبا برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مغز پسته به عنوان مهمترین فراورده پسته شناخته می‌شود که با توجه به تولید بالای پسته در ایران، این محصول در تناژ بالا در ایران تولید می‌شود. مغز پسته ایران به دلیل کیفیت بالای پسته آن از طعم بسیار خوبی برخوردار است. در ایران با توجه به تنوع پسته تولیدی مانند کله قوچی ، اکبری ، احمد آقایی و فندقی ، تنوع مغز پسته اعلا بسیار بالا می‌باشد. مهمترین کاربرد مغز پسته جهت شور کردن ، پودر ، خلال و مصارف شیرینی پزی و … می‌باشد.

مراحل صادرات مغز پسته اعلا

مراحل صادرات مغز پسته اعلا مراحل صادرات پخش مغز پسته اعلاپس از مطالعه و انتخاب بهترین محصول برای خریداران، نوبت به بسته‌بندی آن می‌رسد. یک بسته‌بندی مناسب می‌تواند هم‌زمان با محافظت از کیفیت و ماندگاری محصول، مشتریان بیش‌تری را جذب کند و اعتبار شرکت تولیدکننده و صادرکننده را افزایش دهد.

لازم به ذکر است که علاوه بر کیفیت و زیبایی بسته‌بندی باید به درج اطلاعاتی مانند نوع پسته، مشخصات تولیدی آن، شرکت تولیدکننده، شرکت صادرکننده، شرکت واردکننده و… نیز توجه شود.

یکی از مراحل بسیار مهم و البته کمی زمان‌بر در صادرات مغز پسته، اخذ گواهی‌های سلامت و بهداشت آن است. در این مرحله استانداردهای محصول شما باید مورد تایید اداره استاندارد کشور باشد و علاوه بر آن، تمامی تاییدیه‌های سلامت و بهداشت کشور مقصد را نیز کسب کند.

پس از انجام تمامی آزمایش‌ها و گرفتن تاییدیه‌ها، محصول شما بالاخره وارد گمرک (شهرستان‌های تولیدکننده محصول) می‌شود. در این مرحله می‌توانید مدارک مربوطه مانند اظهارنامه‌های نوع، مشخصات، وزن و فاکتور محصول را تکمیل کنید.

محصولاتی که به صورت فله و بدون برند باشند یا برند شرکت صادرکننده ثبت نشده باشد و استانداردهای لازم را اخذ نکرده باشد؛ نمونه‌گیری می‌شوند، مورد آزمایش‌های متعدد قرار می‌گیرند، گواهی‌های سلامت مورد نیاز را اخذ و سپس گواهی ترخیص بار در گمرک را کسب می‌کنند.

پس از عبور از مرحله گمرک، باید بارنامه‌ای برای صادرات پسته تهیه شود. خوشبختانه دشواری این مرحله نسبت به سایر مراحل کم‌تر است؛ زیرا شرکت‌های صادرکننده در طی قرارداد با شرکت‌های حمل و نقل، چگونگی صادرات پسته را به صورت گام به گام به آن‌ها گزارش می‌دهند و شرکت‌های حمل و نقل نیز به همین ترتیب مراحل انجام کار را به مشتری اعلام می‌کنند.

در این مرحله با ارائه پیش‌نویس بارنامه که شامل اطلاعاتی مانند مشخصات بار، کشور فرستنده و کشور گیرنده است، معمولا درصدی از مبلغ مورد معامله توسط کشور فرستنده (فروشنده) دریافت می‌شود. این مبلغ می‌تواند بر اساس شرایط اقتصادی کشور گیرنده یا توافق فروشنده و خریدار متفاوت باشد؛ اما به طور معمول 20% از کل مبلغ معامله را شامل می‌شود و 80% باقی مانده پس از ارائه تصویر بارنامه پرداخت می‌شود.

خواص مغز پسته برای کنترل دیابت

خواص مغز پسته برای کنترل دیابت خوردن یك مشت مغز پسته در روز نه تنها یك میان وعده مناسب و خوشمزه است بلكه برای سلامتی نیز مفید است؛ چون بر اساس نتایج این تحقیق جدید پسته با كاهش روند جذب كربوهیدرات ‌ها در بدن می ‌تواند قند خون را پایین بیاورد. بسیاری از روش های درمانی گزینه های خوبی برای داروهای دیابت هستند. طب فشاری ، طب سوزنی و طبیعت درمانی از روش های درمانی جایگزین، گزینه های خوبی برای داروهای دیابت هستند، همچنین پایین آوردن سریع قند خون در طب سنتی نیز امکانپذیر است.

چون مصرف پسته به همراه مواد غذایی حاوی كربوهیدرات بالا مانند نان سفید، جذب كربوهیدرات را پایین می ‌آورد بنابراین مغز این خشكبار می ‌تواند به كنترل دیابت به ویژه در كشورهایی مانند هند كه در حال حاضر 40 میلیون بیمار مبتلا به دیابت دارد كمك كند. این در حالی است كه محققان هندی پیش بینی كرده‌اند.

پسته حاوی مقدار زیادی پروتئین گیاهی ، مواد نشاسته ‌ای غنی و مواد معدنی‌ مهم مانند پتاسیم و منیزیم است كه بسیاری از نیازهای بدن را تأمین می ‌كند. علاوه بر این، پسته برای آرامش قلب و آرام کردن اعصاب مفید است و مصرف آن برای بازکردن مجاری کبد توصیه می‌ شود.

علاوه بر این ها وجود كلسیم و آهن در پسته سبب شده كه این نوع خشكبار نقش بسیار مهمی در استحكام‌ بخشیدن به استخوان ‌ها و دندان ‌ها و همچنین درمان بیماری ‌هایی چون كم ‌خونی ‌های ناشی از فقر آهن داشته باشد. محققان می گویند؛ خوردن پسته برای افزایش حافظه و تقویت ذهن نیز مفید است ولی با توجه به این كه خاصیت چاق ‌كنندگی دارد، اگر رژیم دارید، اعتدال را در مصرف آن رعایت كنید.

توزیع کننده مغز پسته اعلا صادراتی

توزیع کننده مغز پسته اعلا صادراتی قیمت فروش مغز پسته صادراتی به دلیل میزان تقاضای جهانی بسیار بالایی که دارد از سمت اکثر تجار و صادرکنندگان به صورت آنلاین رصد می‌شود. با توجه به اینکه پارامترهای مختلفی بر قیمت مغز پسته اعلا تاثیرگذار می‌باشد، بهترین راه برای دریافت قیمت آن ارتباط با مراکز معتبر و تولیدکننده این محصول می‌باشد. بازرگانی امین پسته به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع مغز پسته اعلا ، هر ساله حجم زیادی از این محصول را در بازارهای مختلف داخلی و خارجی به فروش می‌رساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا