خرید مغز پسته کله قوچی عمده

فرآورده های پسته اعلا کله قوچی غالبا به اشکال متنوع و به ویژه به صورت مغز شده ، تازه خام و طعم دهی شده موجود بوده لذا خرید آن از عمده فروشان رونق خاصی دارد.
پسته کله قوچی با شهرت فرا مرزی خود اسم و رسمی دارد که آن را در داخل کشور نیز محبوب و معتبر کرده است.
رقمی مرغوب از میان انواع پسته که نام نیکویش را از درشتی، کیفیت بالا و طعم بی نظیرش به وام گرفته است.
احمد آقایی در نقاط مختلف ایران کشت می شود و رفسنجان مهد پرورش این رقم می باشد در حالی که بازار تجاری را در اختیار گرفته است.
همان طور که فروش پسته با پوست رواج دارد فرآورده های حاصل از آن نیز بازار خرید و فروش خوبی دارند مانند مغز پسته که هم به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد با قرار گرفتن در بسته بندی های مختلف بازار خوبی را به خود اختصاص می دهد و هم بازار خرده فروشی و عرضه فله ای دارد. 

رونق بازار مغز پسته کله قوچی تازه چگونه است؟

پسته کله قوچی با توجه به ویژگی هایی که دارد بازار خوبی را به نام خود زده است و می توان محصولات صادراتی و لوکس این رقم را در بازار به وفور مشاهده کرد.
همان طور که می دانید در بازار پسته علاوه بر اینکه ظاهر آن اهمیت دارد مغز خوب و مرغوب آن به طور ویژه مورد توجه قرار می گیرد که آیا کاملا رسیده است و یا آیا این مغز متعلق به پسته خندان است یا نه؟ چرا که مغز های پسته خندان از نظر کیفیت برترند و کمتر دچار فساد می شوند لذا باید گفت که مغز های مرغوب پسته دهان بست بهتر از مکانیک خندان بازار می یابند.
امروزه مغز ها غالبا در بسته بندی ها قرار گرفته و راهی بازار هدف می شوند زیرا بدین شکل از نظر بهداشتی بیشتر مورد اطمینان هستند.
خرید مغز پسته
لذا با بسته بندی که نشان دهنده زمان تولید، مشخص کردن بهترین زمان مصرف و بسیاری اطلاعات دیگر در مورد محصول به بازار روانه می شوند.
مغز پسته کله قوچی به اشکال ذیل در بازار مورد مشاهده است:
مغز پسته تازه برشته شده با طعم های مخصوص
مغز پسته تازه خشک و خام
پودر پسته کله قوچی
این فرآورده ها به صورت صورت عمده و در حالت فله و بسته بندی عرضه می شوند و مردم به تناسب نیاز می توانند از آن خرید نمایند غالبا این محصولات به صورت عمده، بازار های بزرگی را به خود اختصاص می دهند مانند عرضه به شرکت ها، کارخانجات صنایع غذایی و بازار های بین المللی و …
خاطر نشان می شود داشتن برند مخصوص بر اعتبار محصولات افزوده و ارز آوری صادراتی خوبی را در پی دارد.
منبع: بازار پسته ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا