خرید پسته بوداده شور خندان بسته بندی

برای انتخاب و خرید پسته بوداده و شور کدامیک مناسب تر اند بسته بندی شده یا فله؟ آیا قیمت عرضه ی پسته بسته بندی با فله متفاوت است؟
پسته به دو صورت خام یا بوداده توسط مصرف کنندگان انتخاب و خریداری می گردد که بنابه سلیقه ی ان ها و یا نوع استفاده ای مد نظر دارند متغییر اند.پسته ها را پس از برشته کردن با استفاده از طعم دهنده های مختلفی چون جوهر لیمو، نمک و فلفل و زعفران طعم دار نموده تا تناول آن لذت بخش تر باشد.
تقریبا می توان گفت که برای خرید پسته های طعم دار به هر فروشگاه مواد غذایی میتوان مراجعه نمود و انواع مختلف ان به صورت فله و بسته بندی شده در دسترس است.
اما در پاسخ به این سوال که انتخاب پسته بسته بندی مناسب تر است یا فله باید دید که مشتریان چه ملاک هایی برای خرید دارند.
اگر بحث قیمت را در نظر بگیریم از انجایی که هزینه ای صرف تولید بسته بندی می شود مسلما قیمت تمام شده پسته در این حالت بیشتر خواهد شد اما باید این را نیز بیان کنیم که به دلیل نظارت بر شرکت های فعال در زمینه ی تولید پسته بسته بندی استفاده از این پسته ها کاملا بهداشتی بوده و سلامت محصول تضمین شده است.
عرضه پسته فله خرید با قیمت پایین تر را امکان پذیر می کند اما مسلما کیفیت و بهداشت در سطح پایین تری دارد.

چگونه پسته خام را شور کنیم؟
پسته را به دو روش می توان برشته نمود یکی به روش سنتی است که هر کسی می تواند ان را در خانه ی خود انجام دهد و دیگری روش صنعتی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص و در حجم عمده انجام می گیرد.
حال روش اول را بیان میکنیم تا برای همه قابل استفاده باشد.
ابتدا پسته خام را داخل تابه ی داغ ریخته و به طور مرتب و ارام هم میزنیم تا زمانی که کمی رنگ پوست پسته تغییر کند حال تابه را از روی حرارت برداشته و چند دقیقه ای دست نگه می داریم سپس به ارامی و با احتیاط آب نمک را با آن افزوده و مجدد هم میزنیم تا تمامی پسته ها به آب نمک اغشته شود حال یک بار دیگر ظرف را روی اجاق قرار داده و تا زمانی که پسته کاملا برشته و خشک شود به هم زدنادامه می دهیم.
حال باید کمی به پسته شور زمان داد تا خنک شود دیگه پسته اجیلی ما آماده شده  می توان میل نمود و لذت برد.

بسته بندی پسته شور با قوطی فلزی

روش های متعددی برای بسته بندی پسته وجود دارد که قیمت متفاوتی نیز دارند یکی از روش های بسیار شکیل برای بسته بندی پسته های خام یا شور استفاده از قوطی های فلزی است که عموما همراه با درب اسان باز شود می باشند.
این نوع بسته بندی نمونه ای گران قیمت است زیرا عموما قوطی ها وارداتی بوده و این موجب افزایش هزینه تمام شده بسته بندی می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا