سفارش مغز پسته تازه

پسته یک آجیل بسیار خوش طعم و لذیذ است که یک عضو ثابت و مهم در ترکیب آجیل ایرانی است. نموپنه های بسیار با کیفیت پسته در برخی شهر های ایران تولید می شوند که شهرت جهانی دارند. علاوه بر مزه ی شگفت انگیزی که این محصول غذایی دارد از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و خواص فراوانی را برای سلامت جسم انسان به همراه دارد.

افرادی که مایل به خرید مغز پسته تازه هستند می توانند از طریق این سایت، سفارش مغز پسته تازه خود را در مقادیر عمده و خرد ثبت کرده و بهترین مغز پسته از ما تحویل بگیرند.

سفارش مغز پسته تازه

نحوه نگهداری مغز پسته تازه

نحوه نگهداری مغز پسته تازه پسته و‌ دیگر آجیل ها از قیمت بالایی برخوردار هستند و همین امر سبب می شود که شیوه ی نگهداری آنها برای جلوگیری از خراب و غیر قابل استفاده شدن، بسیار مورد توجه از سوی مصرف کننده قرار بگیرد. اگر چه اینگونه به نظر می رسد که پسته تازه را نمی توان برای مدتی طولانی نگهداری کرد اما این امر در صورت رعایت اصول امکان پذیر است.

در صورتی که پسته تازه در یک ظرف مناسب و درب دار قرار بگیرد و در دمای بسیار پایین همچون فریز گذاشته شود می تواند تا مدت بسیار زیادی چیزی حدود یک تا دو سال کاملا سالم مانده و قابل استفاده باشد. در صورتی که مغز پسته از پوست آن جدا نشده باشد و با پوست درون فریزر نگهداری شود بر میزان ماندگاری آن افزوده می شود.

پسته ها باید در ظروف مناسبی ریخته شوند که ترجیحا ظروف شیشه ای در اولویت قرار دارند. داشتن دربی که مانع ورود هوا و رطوبت به درون ظرف پسته شود ضروری است و در صورتی که در ظرف های نامناسب و بدون درب قرار گیرد برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت و دچار مشکل می شود.

به طور کلی پسته حاوی میزان چربی اشباع نشده ی زیادی نیست و این موضوع باعث می شود که کمتر در معرض فاسد شدن قرار بگیرد، اگر پسته از فریزر خارج شد در هنگام مصرف طعم و مزه ی ماندگی به خود گرفته بود نشانه ی فاسد بودن آن نیست و تنها کافیست بر روی شعله ی متوسط گاز درون ماهی تابه ریخته شده و به تنهایی کمی برشته یا بو داده شود این مار باعث آزاد شدن روغن های درون پسته و از بین بردن بو و طعم ماندگی آن می شود.

مواد معدنی موجود در مغز پسته

مواد معدنی موجود در مغز پسته پسته دارای ارزش غذایی بالا و سرشار از ویتامین و پروتئین های مورد نیاز بدن است. برای بیان آنها می توان به وجود ویتامین C ،A ،K و برخی ویتامین های گروه B و همچنین مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، فیبر خوراکی، پتاسیم، روی، مس و سدیم، در پسته اشاره کرد.

مصرف پسته به دلیل داشتن موارد ذکر شده علاوه بر تامین نیاز بدن به این مواد، بر حفظ و ارتقای سلامت بدن و بهبود عملکرد بخش های مختلف آن تاثیرات مثبت و زیادی دارد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

درون پوسته ی پسته مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان وجود دارد. رادیکال های آزاد بدن منجر به ایجاد بیماری های خطرناک قلبی و عروقی و انواع سرطان می شوند، مصرف مواد غذایی که دارای آنتی اکسیدان هستند از جمله پسته با خنثی کردن این رادیکال ها باعث افزایش سطح ایمنی یا به عبارت دیگر تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از ایجاد بیماری های مختلف جلوگیری می کند.

مصرف مداوم و روزانه ی پسته، میزان کلسترول بد یا ال دی ای خون را کاهش داده و در مقابل کلسترول خوب را افزایش می‌دهد این امر سبب کاهش بیماری های قلبی که در اثر مقدار زیاد از حد کلسترول بد به وجود می آیند، می شود. پسته یک منبع عالی از اسید آمینه است که مانع از ایجاد لخته های خون و تشدید عروق بدن می شود.

همانطور که گفته شد پسته دارای مقدار فراوانی ماده ی معدنی مس است. افزایش مس در بدن باعث جذب بیشتر آهن به بدن از مواد غذایی می‌ شود. بیماری کم خونی در اثر کمبود آهن که دلایل مختلفی دارد، ایجاد می شود، در نتیجه خوردن پسته با کمک به رفع کمبود آهن علاوه بر درمان بیماری کم خونی در افرادی که به آن مبتلا هستند به پیشگیری از ایجاد آن کمک بسیاری می کند.

آنتی اکسیدان به مقدار زیادی در پسته وجود دارد ، این ماده باعث کاهش فرایند قند سازی در بدن می شود و این موضوع برای افرادی که به بیماری هایی نظیر قند خون بالا و دیابت مبتلا هستند برای کنترل و کاهش این بیماری کمک خواهد کرد. علاوه بر این وجود آنتی اکسیدان در پسته می تواند موجب کنترل فشار خون و کاهش آن در افراد دچار به مشکل فشار خون بالا شود.

خواص مغز پسته برای سلامت پوست و مو

خواص مغز پسته برای سلامت پوست و مو یکی از خواص و فواید بیشماری که مصرف پسته برای بدن دارد، سلامت پوست و مو است. پسته دارای اسید های چرب فراوانی است و به همین دلیل می تواند به رشد بیشتر و سریع تر مو کمک کند. این محصول غذایی با تقویت و کمک به درمان مشکلات و بیماری های مربوط به مو باعث داشتن مویی سالم و زیبا در فرد می شود.

یکی از مشکلات مربوط به مو که برای همه بسیار ناخوشایند است ریزش مو است. افراد زیادی به دنبال راه کار های مختلف برای متوقف کردن روند ریزش موی خود هستند و به سراغ روش های متنوعی می روند. بیوتین فراوانی که در پسته وجود دارد در کاهش میزان ریزش مو تاثیر فوق العاده ای دارد.

پسته برای پوست مانند یک مرطوب کننده قوی عمل کرده و این مرطوب کننده طبیعی از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و به نرمی و لطافت پوست منجر شده و خوردن این ماده غذایی با کاهش علائم پیری پوست مانند چین و چروک و یا افتادگی آن که در اثر آلودگی و افزایش سن اتفاق می افتد، باعث داشتن یک پوست سالم، جوان و زیبا برای فرد می شود. از بین بردن ترک های پوست کف پا، روشن کردن رنگ پوست به صورت طبیعی، محافظت از پوست در برابر بیماری های مختلفی مانند سرطان پوست و… دیگر اثر بخشی های استفاده از پسته هستند.

قیمت انواع مغز پسته تازه

قیمت انواع مغز پسته تازه پسته مزه ای بی نظیر و فواید و خواص بیشماری را در خود جای داده است، همه ی این موارد سبب پر طرفدار بودن این محصول شده است. قیمت مغز پسته تازه به میزان کیفیت آن بستگی دارد و طبیعتاً هرچه مرغوبیت بالاتر برود قیمت نیز افزایش می یابد و نمی توان نرخ ثابتی برای آن تایین کرد.

بازار فروش مغز پسته در همه جای جهان بسیار پر رونق است، مجموعه ما به عنوان یک مرکز پخش مغز پسته درجه یک می کوشد این محصول دوست داشتنی را در بهترین نوع تهیه کرده و با قیمتی مناسب و منصفانه به مصرف کنندگان عزیز عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا