صادرات خلال پسته سبز به آلمان

خلال پسته سبز و درجه یکی که قرار برای صادرات به کشور آلمان که جزء اتحادیه اروپا است، مورد استفاده قرار گیرد، باید چه شرایط و مشخصاتی داشته باشد؟
محصولاتی که برای صادرات به اتحادیه اروپا مورد استفاده قرار می گیرند باید از نظر بهداشتی چک شون،د که در مقصد برگشت یا معدوم نشود و از آیتم های مهم در مورد فرآورده های پسته می توان به قارچ افلاتوکسین اشاره نمود، که باید مجموع آن عدد زیر 15 باشد که در آلمان فرآورده های پسته از جمله خلال پسته سبز برگشت داده نشود، به همین منظور قبل از صادرات خلال پسته به آلمان باید این فرآورده توسط 3 آزمایشگاهی که مسئولان بهداشتی اتحادیه اروپا از آن بازدید کردن چک نهایی شود و با گواهینامه یکی از آن 3 آزمایشگاه به آلمان ارسال گردد.

صادرات پسته به المان
علاوه بر خلال پسته و مغز پسته سبز، صادرات خود پسته نیز به آلمان در جریان است و از جمله محصولاتی که با افلاتوکسین مجاز به کشور آلمان ارسال می شود، می توان به رقم فندقی اشاره نمود.
ارسال محوصلات پسته به آلمان از 3 طریق دریایی، زمینی و هوایی صورت می گیرد، که مطمعن ترین راه روش دریایی و هوایی است، زیرا پلمپ محصول تا کشور مقصد به هیچ عنوان باز نمی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا