صادرات پسته بسته بندی به چین

چه نوع از بسته بندی برای خشکبار و پسته در صادرات عمده به چین بهتر است؟ آیا می شود این نوع را به تمام آسیای بسط داد؟
بسته بندی پسته، پایان مرحله عرضه به مشتری است و خیلی از کشور ها باز حاضر نیستند که پسته و خشکبار را با بسته بندی های کوچک به کشور خود وارد نمایند، ولی تا حد المکان اگر بشود خیلی بهتر از اینکه پسته به صورت فله صادرات گردد.
چین از با اهمیت ترین بازار صادرات پسته بشمار می رود و می توان با ترفند های هم بسته بندی شده و هم فله را به این کشور صادرات نمود.

انواع بسته بندی مناسب برای صادرات به چین


بسته بندی فله و برزگ

بسته بندی فله و بزرگ معمول ترین نوع بسته بندی است که برای صادرات به چین از همه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و عمده آنها به صورت کیسه گونی و وکیوم های بالای 10 کیلو گرمی می باشد، ولی بهتر است از این نوع بسته بندی و به طور کل از فله فروختن پسته تا حد امکان جلوگیری نمود.

بسته بندی کوچک

لپ مطلب همین نوع بسته بندی است که در با توجه به گسترش ان در چند سال اخیر، صادرات ان نیز زیادتر از گذشته شده است.
در حال حاضر نوه های وکیوم گرماژ پایین در کنار بسته بندی فلزی برای صادرات به کشور چین ار همه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که هرکدام از آنها از پسته های باکیفیت ایرانی پر شده و آماده ارانه در این بازار چند میلیارد می باشد.
در بسته بندی پسته با توجه به تنوع بالا خود، نمی توان هر نوع را بدون در نظر گرفتن بازار هدف برای صادرات انتخاب کرد زیرا امکان دارد با شکست فروش در آن کشور مواجه شوئ به خصوص طعم دار آنها.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا