صادرات پسته فندقی و احمد آقایی رفسنجان

در میان پسته های رفسنجان، صادرات احمد آقایی و فندقی بیشتر در دستور کار قرار دارد، چون مشتریان زیادتری در دنیا برای آنها وجود دارد.
پسته های تجاری رفسنجان بعضی از آنها در خود کشور و بعضی از آنها برای صادرات از آنها بهره می برند، در صادرات، پسته احمد آقایی و فندقی بیشتر در دستور کار قرار داشته زیرا به دلیل نزدیکی به نرخ جهانی پسته، مشتریان افزون تری در سطح دنیا به خود اختصاص داده اند.
در میان این دو رقم باز صادرات پسته فندقی رفسنجان از احمد آقایی بیشتر است و پسته احمد آقایی فقط به کشور های محدودی توانایی صادر شدن را دارد.


صادرات پسته فندقی رفسنجان به کشور چین

میزان صادرات پسته فندقی رفسنجان به کشور چین از هر نقطه ی دنیا بیشتر است، به طوریکه به بزرگترین شریک تجاری پسته رفسنجان تبدیل شده، دلیل اینکه پسته فندقی رتبه اول را دارد اینکه نرخ آن پایین بوده و قابلیت فروش در جای جای کشور پهناور چین را دارد.

پسته فندقی


صادرات پسته احمد آقایی به هند و روسیه

پسته احمد آقایی برای صادرات به هند و روسیه تقاضای بسیاری دارد، زیرا اصولا مردمان این ناحیه های علاقه بیشتری به پسته های کشیده رفسنجان داشته و در بعضی از مواقع پسته لوکس را نیز سفارش می دهند.
برای اینکه بتوان قیمت صادرات پسته به روسیه و هند را متعادل نگه داشت، میکس خندان و آب خندان احمد آقایی بهترین روش می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا