صادرات پسته و خشکبار بسته بندی به چین

صادرات انواع پسته و همجنین خشکبار به صورت بسته بندی های مختلف هم به فله و هم گرماژ پایین به کشور چین، ویتنام و هنگ کنگ صورت می گیرد.
صادرات پسته و خشکبار ایران بعد از نفت و مشتقات نفتی رتبه بعدی را دارد، بطوریکه پسته جزء 10 محصول اول صادراتی ایران بشمار می رود و با این اوصاف با توجه به مقاصد صادراتی نوع بسته بندی نیز اهمیت بالایی برخوردار است.
انواع بسته بندی خشکبار به دو صورت است یا فله هستند و یا گرماژ پایین معمولا هم نوع بسته بندی کارتن و کیسه گونی که مقادیر بالایی 5 کیلو در آن حمل می شود، به عنوان نوع بسته بندی فله معرفی می شود و بسته بندی گرماژ پایین که خیل عظیمی از انواع بسته بندی را شامل می شود، به آن بسته بندی های کوچک و مصرفی نام می گیرد که صادرات هر دو نوع آن در جریان است.

انواع پسته صادراتی مخصوص چین

چین، ویتنام و هنگ کنگ مجموعا بزگترین شریک تجاری پسته و خشکبار ایران در دنیاست، البته مخوصا پسته که نمونه های ارزان قیمت برای چین و ویتنام و نمونه های لوکس آن به منطقه هنگ کنگ صادر می شود.
نمونه های پسته فندقی و انواع آبخندان ها برای کشور چین ارسال می شود و همجنین در کنار اینها صادرات مغز پسته و پسته دهان بسته نیز به این کشور در جریان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا