عرضه مستقیم پسته صادراتی بسته بندی

در حال حاضر پسته یکی از انواع خشکبارهای معروف و مرغوب شناخته شده که از جنبه خوراکی و صادراتی بالایی برخوردار می باشد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

بنابراین پسته صادراتی بسته بندی شده با نشان سیب سبز سلامت جهانی و همچنین با کیفیت عالی به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه توانسته تاثیر بسزایی بر کاهش قیمت آن داشته باشد و مشتریان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود سازد.

عرضه مستقیم پسته صادراتی بسته بندی

بهبود سلامت قلب با مصرف پسته

بهبود سلامت قلب با مصرف پسته

پسته یکی از مرغوب ترین و بهترین آجیل ها در سطح دنیا شناخته شده که با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد از فواید زیادی در بهبود سلامت قلب و ناراحتی های قلبی برخوردار می باشد که طرفداران زیادی دارد.

لازم به یادآوری است از مزایا و خواص بارز پسته می توان به خواص آنتی اکسیدانی بسیار و نیز غنی بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی مانند: کلسیم، پتاسیم، منگنز، مس، روی، آهن، فسفر، فیبر و دیگر املاح اشاره کرد که با توجه به خواص بی نظیری که دارد می تواند به درمان انواع بیماری ها از جمله بهبود و تقویت قلب بسیار موثر و مفید واقع شود.

همچنین پسته با وجود ماده معدنی به نام منیزیم باعث تقویت قلب و نیز تنظیم ضربان قلب، جلوگیری از نارسایی قلبی، سطح کلسترول خون را کاهش و به طور کلی ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد.

دیگر مزایای مصرف پسته ایرانی

پسته انواع گوناگونی دارد به طوری که ایران خود به تنهایی یکی از برترین و بزرگترین کشورهای تولید کننده انواع پسته در جهان شناخته شده و به دلیل کیفیت بالای محصول، قیمت مناسب، برندهای خاص و نیز بسته بندی های متنوع با وجود شرایط خاص محصول مطابق با استانداردهای بین المللی و کاملا ارگانیک و طبیعی توانسته این محصول عمده را در زمره مرغوب ترین و محبوب ترین محصول صادراتی کشور قرار دهد و به اقتصاد کشور کمک بزرگی نماید.

همان طور که ذکر شد پسته ایرانی، از خواص زیادی بهره مند می باشد که اغلب به صورت تازه و خشک شده آن را مورد مصرف قرار می دهند و یا با اضافه کردن نمک و آب به آن طعم داده و به صورت بسته بندی شده و فله ای در بازار با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می کنند که دوستداران زیادی ا در بر گرفته است.

همچنین پسته با وجود خواص بی شماری که دارد می تواند در برابر بیماری هایی از قبیل: پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی نقش بسزایی داشته باشد و نیز باعث رفع کم خونی، تقویت نیروی جنسی، تقویت مغز و حافظه، باز کردن مجاری کبدی، تقویت معده و رفع کننده سرفه و اسهال و دیگر بیماری ها باشد که خوردن ان برای افراد ورزشکار، زنان باردار، کودکان، سالمندان و جوانان بسیار توصیه شده که از اهمیت زیادی در تضمین سلامت بدن آن ها برخوردار می باشد.

مشخصات پسته صادراتی چیست؟

مشخصات پسته صادراتی چیست؟

امروزه پسته در دو نوع خام و بو داده شده در کشور تولید می شود که انواع گوناگونی دارد و طرفداران بسیار زیادی را شیفته خود کرده که نوع خام آناغلب از جنبه صادراتی بالا برخوردار بوده و توانسته مورد توجه اکثر کشورهای بیگانه قرار گیرد.

شایان ذکر است پسته صادراتی از مشخصات ویژه ای برخوردار است که به مواردی چند در مورد ان اشاره می کنیم:

  1. پسته صادراتی، از انواع پسته های مرغوب انتخاب می شود.
  2. پسته صادراتی، جزو پسته های خندان، با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.
  3. پسته صادراتی به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی در کشور تولید می شوند.
  4. پسته صادراتی، دارای رنگ مغز قرمز، و نیز دارای طعم فوق العاده عالی و شیرین می باشد.
  5. پسته صادراتی، از نوع درشت و مرغوب و نیز دارای بسته بندی های متنوع با برندهای خاص می باشد.
  6. پسته صادراتی، دارای شکل ظاهری زیبا و جذاب و همچنین پر مغز و دارای رنگ پوست استخوانی به رنگ کرم است.

ناگفته نماند که پسته ایرانی در هر نوعی با توجه به کیفیت مرغوب و نیز شکل ظاهری زیبا و شیکی که دارد اغلب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس خاص بسیار پرکاربرد و پراهمیت می باشد که در کنار سایر تنقلات دیگر خود نمایی کرده و توانسته طرفداران زیادی را مجذوب خود گرداند.

راهنمای خرید پسته صادراتی درشت

لازم به ذکر است از انواع پسته ایرانی می توان به پسته احمد آقایی، کله قوچی، فندقی و اکبری نام برد که هر کدام بسته به نوع خود از شکل ظاهری خاص و زیبا برخوردار بوده در صورتی که از لحاظ خواص بسیار شبیه همدیگر می باشند که امروزه از محبوبیت زیادی بین طرفداران خود برخوردار می باشند.

راهنمای خرید پسته صادراتی درشت این امکان را به خریداران می دهد تا آن ها بتوانند به راحتی هر چه بهتر و با اطمینان از سالم بودن محصول ان را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

باید خاطر نشان کرد خرید پسته ارزان قیمت، از طریق فروشگاه های معتبر در سراسر کشور بسیار مقرون به صرفه بوده که از جمله آن می توان به فروشگاه پسته اینترنتی در کشور اشاره کرد که به صورت انلاین و شبانه روزی در ارائه خدمات به مشتریان داخلی و خارجی خود می کوشند تا بهترین و مرغوب ترین نوع پسته را با کیفیت عالی و قیمت ارزانتر در اختیار آن ها قرار دهد که خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت اینترنتی محصول آن را بدون هیچ گونه هزینه جانبی دریافت و مورد مصرف قرار دهند.

خرید پسته عمده، بدون واسطه بسیار با صرفه و ارزان است و بسیاری از مشتریان تمایل به خرید این چنینی دارند چون می دانند با خرید مستقیم می توانند پسته را با هزینه های کمتر و سود بیشتر تهیه کنند، این محصول به صورت خام و فرآوری شده عرضه می شود که مشتری می تواند آن را فله ای و بسته بندی شده تهیه کند.

پسته درشت از خواص بی شماری برخوردار می باشد که سبب صادرات آن شده و از خواص مرغوب آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این نوع پسته از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است.
  2. پسته ایرانی کاملا ارگانیک، استاندارد و بهداشتی می باشد.
  3. پسته دارای خواص و ارزش غذایی و انرژی بسیار بالا می باشد.
  4. پسته ایرانی در سایز و اندازه های متفاوت در بازار به فروش می رسند.
  5. پسته ایرانی از نوع درشت، دارای مشخصات ظاهری زیبا و پرمغز می باشد.
  6. پسته ایرانی از لوکس ترین و شیک ترین انواع پسته در دنیا محسوب می شود.
  7. پسته ارقام گوناگون و متنوعی دارد که با برندهای معتبر در بازار عرضه می شوند.
  8. پسته تولید کشور ایران دارای طعمی عالی و فوق العاده خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد.
  9. پسته مرغوب از کاربرد زیادی در صنایع غذایی از جمله تهیه کیک و کلوچه، شیرینی، بستنی و غیره برخوردار است.

فروشنده پسته صادراتی بسته بندی

فروشنده پسته صادراتی بسته بندی

پسته صادراتی بسته بندی شده یک نوع پسته پرطرفدار، خوشمزه و پرخاصیت و نیز پرفروش می باشد این محصول به شدت لذیذ و درجه یک بوده و به همین سبب همواره مورد استقبال خریداران بخصوص کشورهای خارجی قرار گرفته است.

امروزه شرکت های تولید پسته صادراتی جهت جلب رضایت مشتریان سعی کرده اند تا با پیشرفت علم و فناوری های روز دنیا مرغوب ترین نوع پسته را تولید و به طور کاملا ارگانیک، استاندارد و بهداشتی به بازارهای جهانی صادر نمایند این جلب توجه باعث شده مشتریان زیادی را در بر گیرد و نیز با فروش و سود و ارزاوری زیادی که دارد باعث رونق اقتصادی در کشور گردد.

باید خاطر نشان کرد که فروشنده پسته صادراتی آن را در بسته بندی های متنوع با درج نشان سیب سبز سلامت جهانی به مشتریان داخلی و خارجی خود عرضه می نماید که عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول بسیار ارزان بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

لازم به یادآوری است امروزه مناطق مختلفی در کشور بسته به شرایط آب و هوایی و منطقه ای و نیز شرایط دمایی و محیطی خاصی که دارند و همچنین با وجود درختان زیاد پسته توانسته اند تا حدود زیادی در رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی از اهمیت اقتصادی و صادراتی زیادی برای کشور برخوردار باشند.

ناگفته نماند که یکی از قطب های اصلی تولید پسته مرغوب و صادراتی کشور را می توان به استان کرمان شهرستان رفسنجان اختصاص داد که یکی از برترین استان های تولید پسته دنیا شناخته شده زیرا پسته این منطقه از کیفیت عالی، بسته بندی متنوع، برند خاص و قیمت مناسب برخوردار بوده که توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

بر این اساس پسته درشت یکی از انواع پسته های مرغوب صادراتی کشور در استان کرمان از نام و آوازه ای درخشان برخوردار است که زبان زد خاص و عام بوده و با خواص و طعم و شکل ظاهری زیبا و جذابی که دارد متقاضیان زیادی از آن سوی مرزها را متوجه خود ساخته است.

بنابراین این روزها بازار توزیع و فروش مستقیم و بدون واسطه محصول پسته بسیار گرم و پررونق است و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند زیرا توزیع محصول به این روش بسیار ارزان بوده که این دلیل حذف واسطه ها و کاهش قیمت محصول را می رساند.

قیمت عمده پسته صادراتی اعلا

همان طور که گفته شد پسته یکی از مهم ترین اقلام صادراتی کشور محسوب می شود که با توجه به خواص بی نظیری که دارد از کاربرد بسیاری در صنایع مختلف غذایی، دارویی، درمانی، بهداشتی و آرایشی دارد که افراد زیادی را شیفته خود کرده است.

بنابراین قیمت پسته صادراتی اعلا، به عوامل زیادی از جمله: تازه بودن پسته، نوع خام و بو داده آن، نحوه بسته بندی، روش تولید و توزیع، شرکت تولید کننده و برند آن، طعم و مزه شیرین، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن پسته، خندان بودن یا دهان بست پسته، نوع درشت و مرغوب، عرضه مستقیم و بدون واسطه، صادراتی بودن پسته، خرید اینترنتی و دیگر موارد متفاوت می باشد که هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد یقینا از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

همچنین پسته دارای ارقام مختلفی بوده این محصول دارای بسته بندی ها در اوزان و اشکال مختلفی بوده و به صورت با پوست و مغز شده در دسترس مشتری قرار می گیرد. پست های صادراتی خندان در واقع با کیفیت ترین نوع پسته خندان می باشد.

معمولا برای نگهداری پسته با مدت زمان طولانی باید نکات مهمی را مورد نظر قرار داد که به چند مورد آن بسنده می کنیم:

  • پسته را می توان به صورت مغز در فریز و یخچال نگهداری کرد.
  • پسته اعلا را درون ظرف های در بسته و در جای خنک می توان نگهداری کرد.
  • ظرفی که برای نگهداری پسته انتخاب می شود باید کاملا تمیز، خشک و بهداشتی باشد.
  • پسته را می توان با توجه به شرایط دمایی و محیطی مختلف در دمای مناسب نگهداری کرد.
  • از بهترین محل نگهداری پسته می توان آن را در جای خشک و خنک و دور از نور و رطوبت قرار داد.
  • همچنین پسته را می توان به صورت خام نگهداری کرد برای مدت زمان طولانی نگهداری و مورد استفاده قرار داد.
  • بهتر است پسته را در ظرف های شیشه ای و پلاستیکی قرار داد و درب آن را محکم کرد تا از ورود هوا و آلودگی به داخل ظرف جلوگیری شود.

فروشگاه پسته صادراتی بسته بندی ارزان

فروشگاه پسته صادراتی بسته بندی ارزان

برای اطلاع از قیمت ارزان پسته صادراتی بسته بندی می توان با فروشگاه پسته یا نماینده فروش این محصول تماس گرفت که امروزه یکی از بهترین و آسان ترین و نیز سریع ترین راه های خرید محصول به حساب آمده زیرا این وب سایت شرایطی را ایجاد نموده و تمامی مشتریان در خارج از کشور می تواند به آسانی از طریق لینک با شماره تلفن های مربوطه با مشاوران و کارشناشسان این حوزه ارتباط برقرار کرده و جزئیات و کلیات محصول را بدست آورده و محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت ارزان بدون هیچ گونه هزینه جانبی دریافت و مورد استفاده قرار دهند که خرید محصول به این روش باعث جذب مشتریان زیادی در سراسر دنیا شده است.

امروزه مراجعه کنندگان برای خرید محصول با کیفیت و قیمت مناسب به مراکز و نمایندگی های معتبر و مجاز در سراسر کشور رجوع می کنند که این نمایندگی ها موظف به ارائه بهترین نوع محصول به مشتریان خود بوده و توانسته اند با فروش و سود نسبی که داشته اند به اقتصاد کشور رونق زیادی بخشند.

ضمنا پسته با تنوع کیفیت بالایی که دارد امروزه از بازاریابی و مشتری مداری زیادی در نوع خود برخوردار می باشد که به دو روش بسته بندی و فله ای در بازار عرضه می شود که بدون شک عرضه مستقیم و بدون واسطه و همچنین نوع فله ای نسبت به نوع بسته بندی آن ارزان تر و مقرون به صرفه تر است زیرا هزینه های بسته بندی بسیار گران می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا