عرضه پسته فندقی درجه یک ایران

پسته فندقی ایران، چه جایگاهی در عرصه صادرات کشور دارد؟ تولید رقم فندقی در ایران به چه صورتی می باشد؟ عرضه پسته درجه یک فندقی به چه صورتی انجام می شود؟
پسته یکی از محصولات بسیار مهم ایران می باشد که از نظر اقتصادی و همچنین مهم تر از آن، از نظر غذایی جایگاه به خصوص و ویژه ای دارد.
ارقام متنوع و گوناگونی از پسته در ایران پروش داده می شود که از این میان چیزی حدود ده رقم پسته به صورت تجاری در آمده اند.
پسته فندقی در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است که جزء یکی از ارقام تجاری مهم محسوب می شود و به تولید انبوه رسیده است، که چیزی حدود 40% از باغ های پرورشی پسته را به خود اختصاص داده.
رقم فندقی همانطور که از نام آن مشخص است، به شکل فندق می باشد و حالت گردی به خود گرفته است.

پسته فندقی ایرانی

پسته ایران به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردار است و طعم و مزه ویژه ای نسبت به پسته های سایر مناطق دارد، که این مطلب در طی چندین سال، مورد تایید کشور های اروپایی نیز قرار گرفته است.
پسته فندقی ایرانی به خاطر کیفیت بالا، برای دیدن حرارت مناسب می باشد و می تواند برشته شود.
برشتگی پسته موجب می شود تا رقم فندقی، طعم بهتری را به خود بگیرد و از دیر باز مورد پسند ایرانی ها بوده است. 

عرضه پسته فندقی

همانطور که گفته شد، پسته فندقی بازار فروش خوبی در ایران و جهان دارد و به شکل های مختلفی عرضه می شود و در دسترس مردم قرار می گیرد.
یکی از راه های عرضه پسته فندقی، فروش آنلاین و به صورت اینترنتی می باشد. این روش یک سری مزایا به همراه دارد که می توان به مواردی از آن اشاره کرد:
صرفه جویی در زمان.
صرفه جویی در هزینه رفت و آمد.
حذف واسطه ها و کم شدن قیمت نهایی پسته.
منبع: بازار پسته ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا