فروش پسته اعلا احمد آقایی صادراتی

شاید برای ما جالب باشد که بدانید  احمد آقایی اعلا به عنوان یک رقم پسته آجیلی و بسته بندی به شمار می رود و در بازار های داخلی به  فروش  می رسد، درصد مجاز دهان بسته آن نباید از حد معیین شده تجاوز کند.
یکی از کلی ترین معیار های سنجش انواع پسته، خندان بودن آن ها است.
پسته های خندان به دلیل اینکه به سادگی مغز می شود، برای مصارف آجیلی مناسب ترند و خریداران بیشتری دارد و اما در بین انواع پسته های خندان هر چه اندازه ی آن درشت تر باشد، دوباره خود مزیتی بر دیگر نمونه های پسته محسوب می شود، که به ترتیب اکبری، احمد آقایی و کله قوچی مناسب ترین نمونه ها هستند.
اما از انجایی که اکبری اعلا قیمت خرید و فروش بالایی دارد، به جز در ایران و چند کشور همسایه طرفدار نداشته و به سایر کشور های اروپایی و آسیایی و … نمونه های احمد آقایی، کله قوچی و فندقی صادر می گردد.


صادرات پسته احمد آقایی خندان

همانطور که بیان شد این نوع پسته اعلا برای مصرف بسته بندی بسیار پر طرفدار است، لذا باید دارای حداقل میزان دهان بسته باشد به ویژه برای صادرات.
میزان مجاز دهان بست موجود در احمد آقایی خندان اعلا نباید از 5 درصد بیشتر باشد و هرچه بر این مقدار افزوده شود، در واقع از کیفیت پسته کاسته خواهد شد.

فروش پسته اعلا احمد آقایی صادراتی

پسته یکی از پرطرفدارترین آجیل های موجود در بازار است. این آجیل خوشمزه کاربردهای مختلفی دارد و علاوه بر اینکه برای خوشمزه کردن کیک، بستنی و…. قابل استفاده می باشد برای بدن نیز دارای فواید بی شماری دارد. پسته تنها در برخی از شهرهای ایران کشت می شود اما کارخانه های مختلفی وجود دارد که پسته های تولید شده در شهرهای مختلف را فرآوری می کنند و به مراکز فروش و نمایندگی های مختلف پخش پسته عرضه می کنند. یکی از بهترین پسته های موجود در بازار که کیفیت بالایی دارد پسته احمد آقایی است. این پسته نسبت به سایر پسته ها  در ایران کشت می شود و علاوه بر  اینکه نیاز مردم ایران را تامین می کند به کشور های دیگر نیز صادر می شود. صادرات پسته احمد آقایی به دلیل کیفیت بالا، بسته بندی متنوع، انداره مناسب بیشتر از سایر پسته ها در ایران انجام می شود.‌

آیا شما نیز به دنبال خرید پسته برای اجیل فروشی خود می باشد؟

آیا از  قیمت مغز پسته در بازار مطلع هستید؟

آیا می دانید انواع مختلف پسته چیست؟

آیا می خواهید در مزرعه خود پسته بکارید و به دنبال قیمت نهال پسته مانند قیمت نهال پسته کله قوچی می باشید؟

در این مقاله قصد داریم شما را با پسته احمد آقایی و نحوه خرید ان آشنا کنیم و اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما بگذاریم، پس ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

راهنمای صادرات پسته احمد آقایی به دیگر کشور های جهان

راهنمای صادرات پسته احمد آقایی به دیگر کشور های جهانصادرات پسته احمد آقایی به عنوان یکی از مهم ترین منبع درآمد کشور به شمار می رود. در کشور ما برای افزایش صادرات پسته احمد آقایی این نوع پسته را با طرافیت و کیفیت خاصی بسته بندی و به کشورهای درخواست کننده می فرستند. یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام صادر کردن پسته احمد آقایی و یا هر نوع پسته دیگری  باید در نظر داشته باشید توجه به هدف، مقررات موجود در آن کشور، فرهنگ، کیفیت و… می باشد. برای درک این امر فرض کنید که قصد صادر کردن پسته  را به کشورهای اروپایی دارید در این کشورها مسئله بهداشت و سلامت پسته و سم آفلاتوکسین دارای اهمیت بی شماری است به همین دلیل اگر شما پسته اکبری را به این کشورها صادر کنید مطمئنا محصول شما برگشت می خورد علت این برگشت این است که با توجه به زمان برداشت پسته اکبری این محصول در روزهای پایانی برداشتش بیشترین سم آفلاتوکسین را به خود جذب می کند.

تفاوت انواع پسته در چیست؟

تفاوت انواع پسته در چیست؟در کشور ما علاوه بر صادرات پسته احمد آقایی انواع دیگری از پسته نیز صادر می شود. انواع مختلفی از پسته در ایران موجود است که از نظر شکل، اندازه، طعم و… با یکدیگر تفاوت دارد.سایز بندی پسته های موجود در ایران عبارتند از:

  • پسته فندقی، این نوع پسته از نظر اندازه به نسبت سایر پسته ها کوچک تر و ریزتر می باشد.
  • پسته احمد آقایی، کمی از پسته فندقی بزرگ تر است.
  • پسته کله قوچی، این نوع پسته از پسته احمد آقایی نیز بزرگ تر است و بیشتر برای زیبا کردن آجیل استفاده می شود.
  • پسته اکبری، این پسته در بین سایر پسته ها بزرگ تر و قیمت آن نیز بیشتر می باشد.

از میان انواع پسته نامبرده شده پسته احمد آقایی با داشتن طعم بی نظیر به عنوان خوشمزه ترین پسته به شمار می رود که طرفداران زیادی نیز دارد. لازم به ذکر است بدانید علاوه بر اینکه این پسته طعم فوق العاده ای دارد از فروانی بیشتری نسبت به سایر پسته برخوردار است و به عنوان پرفروش ترین پسته به شمار می رود.‌

معرفی بزرگ ترین خریداران پسته در کشور

معرفی بزرگ ترین خریداران پسته در کشورهمانطور که می دانید پسته یکی از بهترین و مقوی ترین آجیل های موجود در بازار است که استفاده از آن فواید بسیاری برای بدن انسان دارد. به دلیل فواید بی شمار آن و سود زیادی که در فروش این محصول وجود دارد افراد زیادی خواستار خرید این محصول مخصوصا به صورت عمده در بازار می باشند. در ایران در شهرهای مختلف مراکز فروش و پخش پسته وجود دارد که این مراکز افزون بر اینکه نیاز مردم داخل کشور به پسته را تامین کرده با صادرات پسته به کشورهای دیگر نیاز مردم سایر کشورها را نیز تامین می کند. پس به طور کلی می توانیم نتیجه گرفت که بزرگ ترین خریداران پسته در کشور ما آجیل فروشی ها در داخل کشور و کشورهای دیگر مانند قزاقستان، سوریه و…در خارج کشور می باشند.

مشهور ترین برند های تولید کننده پسته در ایران

مشهور ترین برند های تولید کننده پسته در ایرانبرندهای تولید کننده پسته در کشور متفاوت است که مشهورترین آن شامل پسته احمد آقایی، کله قوچی، اکبری می باشد. این سه نوع پسته با یکدیگر از بسیاری از لحاظ تفاوت دارند. برای مثال تفاوت پسته اکبری و احمدآقایی در این است که پسته اکبری در مقایسه با احمد آقایی اندازه آن بزرگ تر و طعم آن نیز متفاوت است. اگر شما قصد خرید از مشهورترین برندهای تولید کننده پسته در ایران را دارید می توانید این کلمات را در اینترنت جسجتو کنید. با جستجوی شما فروشگاه های اینترنتی که دارای مشهورترین برندهای تولید کننده مغز پسته هستند باز می شود که شما با مطالعه کردن و بررسی آن می توانید بهترین فروشگاه اینرتنتی را که عرضه کننده پسته اعلاء می باشد را  برای خرید انتخاب کنید.

کارخانجات فراوری مغز پسته در کشور

کارخانجات فراوری مغز پسته در کشورکارخانجات فراوری مغز پسته در کشور ایران در شهرهای مختلفی مانند تهران، سمنان و… وجود دارد. در این کارخانجات بعد از جمع آوری پسته از مراکز اصلی تولید کننده پسته شامل خراسان، سمنان، کرمان، یزد و…اقدام به فرآوری و بسته بندی مغز پسته برای فروش و عرضه آن به بازارهای داخل  و خارج کشور می کنند. یکی از بهترین نوع پسته که در این کارخانجات تولید می شود پسته احمد آقایی است. صادرات پسته احمد آقایی در این کارخانجات بعد از بسته بندی و فرآوری آن انجام می شود.

باید بدانید کارخانجات فراوری مغز پسته در ایران به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای نیز محصولات خود را به خریداران عمده مغز پسته با قیمت مناسب عرضه می کنند. نحوه بسته بندی، کیفیت، درجه بندی و… در کارخانجات مختلف متفاوت است که شما برای خرید باید به تمام این ها توجه کرده و از بهترین کارخانه پسته مورد نیازتان را خریدارن کنید.

چه تفاوتی بین پسته فروشی و سایر خشک بار وجود دارد؟

چه تفاوتی بین پسته فروشی و سایر خشک بار وجود دارد؟آیا می دانید خریدو فروش پسته یکی از بهترین مشاغلی است که در آن سود زیادی دارد؟ آیا می دانید فروش پسته احمد آقایی به دلیل فراوانی و طعم خوشمزه آن به نسبت سایر پسته ها بیشتر می باشد و صادرات پسته احمد آقایی نیز در ایران به نسبت سایر پسته ها بیشتر است؟ همانطور که می دانید آجیل های مختلفی در بازار وجود دارد که از میان آن ها پسته به دلیل خواص بی شمار آن طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است علاوه بر این قیمت پسته نیز به نسبت سایر آجیل ها بالاتر می باشد و میزان سودی که از طریق فروش یک کیلو گرم از آن بدست می آید به نسبت سایر آجیل ها بیشتر است. اگر شما آجیل فروشی دارید می توانید پسته را از مراکز فروش عمده خریداری کنید و به صورت جزئی با قیمت بیشتری به فروش برسانید و سود زیادی از این طریق بدست آورید.

مهم ترین مزایای استفاده از مغز پسته برای بدن

مهم ترین مزایای استفاده از مغز پسته برای بدنپسته برای بدن فواید بی شماری دارد که از جمله مزایای آن برای بدن می توان به:

  • داشتن خاصیت ضد اکسیدانی برای بدن
  • حفظ سلامت قلب و جلوگیری از بیمار شدن آن
  • مناسب برای افرادی که در حال رژیم گرفتن می باشند. این خاصیت به دلیل پروتئین بالا و کربوهیدارت کم موجود در پسته است.
  • از ابتلا شدن به بیماری ماکولا جلوگیری می کند؛ این بیماری معمولا در سالمندی به سراغ افراد می آید.
  • کمک به هضم غذا؛ درون پسته به میزان زیادی فیبر وجود دارد که این فیبرها به هضم بهتر غذا کمک می کند.
  • کمک به جذب آهن؛ پسته باعث جذب کردن آهن می شود به همین دلیل به افرادی که از کم خونی رنج می برند پیشنهاد می شود پسته مصرف نمایند.
  • تنظیم کننده قند خون
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • محافظت از مو و تقویت ریشه آن

به دلیل مزایای فراون پسته استفاده از پسته ممتاز در بارداری توصیه فروانی می شود و استفاده از آن فواد بی شماری برای مادر و جنین را به دنبال دارد.

بازرگانی فروش مغز پسته

بازرگانی فروش مغز پستهپسته علاوه بر اینکه فواید بسیاری برای مصرف کنندگان آن دارد افراد زیادی که بازرگانی فروش پسته و مغز آن را بر عهده دارند سود زیادی از طریق خرید و فروش این محصول بدست می آورند. در مراکز فروش ارائه کننده پسته و مغز آن انواع مختلف پسته شامل پسته مهندس اسماعیلی، پسته قزوین، پسته احمد آقایی درجه یک و…  از شهرهای مختلف مانند  رفسنجان، کرمان و… وجود دارد که شما با با مراجعه به این مراکز می توانید پسته برند مورد دلخواه خود را به صورت عمده و جزئی خریداری کنید.

عرضه بدون واسطه پسته احمد آقایی در کشور

عرضه بدون واسطه پسته احمد آقایی در کشوریکی از راه های خرید ارزان بهترین رقم پسته احمد آقایی در کشور خرید از مراکز عرضه کننده پسته مانند کارخانجات تولید کننده پسته به صورت مستقیم است. در این مراکز به دلیل کاهش واسطه ها می توان پسته را با قیمت بسیار مناسب ترین خریداری کنیم. همچنین اگر شرایط رفتن با این مراکز را ندارید و یا در شهرتان مراکز پخش مستقیم پسته احمد آقایی وجود ندارد می توانید از طریق اینترنت پسته را خریداری کنید.

مزیت خرید اینترنتی پسته احمد آقایی این است که شما به راحتی می توانید با یک جستجوی ساده پسته مورد نظرتان را با قیمت خوبی بخرید. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید اینترنتی پسته احمد آقایی را دارید ابتدا پسته های مختلف و اندازه آن ها را بررسی کنید و اطلاعاتی مختصری در مورد انواع مختلف پسته و قیمت ان بدست اورید و سپس اقدام به خرید نمایید.‌

لیست قیمت فروش پسته احمد آقایی

لیست قیمت فروش پسته احمد آقاییلیست قیمت پسته آقایی در کشور بنا به دلایل مختلف مقدار مشخص و ثابتی نیست و روزانه این مبلغ تغییر می کند. در حالت کلی بهتر است بدانید قیمت پسته آقایی در کشور با توجه به عوامل مختلفی مانند برند تولید کننده، درجه بندی، سایز، شهر تولید شده و… مقادیر مختلفی را شامل می شود. شما برای آگاهی از قیمت فروش پسته احمد آقایی می توانید به مراکز فروش این پسته مراجعه کنید و از قیمت انواع مختلف آن آگاهی پیدا کنید.

همچنین بهتر است بدانید که درصورتی که نتوانستید به صورت حضوری به مراکز فروش مغز پسته بروید می توانید از قیمت آن در فروشگاه های مختلف اینرتنتی نیز آگاهی پیدا کنید. برای مثال تصور کنید که خریدار پسته تهران هستید و قصد آگاهی از قیمت پسته احمد آقایی در تهران دارید و یا اینکه قیمت پسته قزوین را می خواهید  در این صورت شما باید این کلمات را در موتورهای جستجوی مختلف در اینترنت جستجو کنید تا  فروشگاه های اینترنتی نمایندگی های مختلف این محصول در شهر مورد نظرتان را مشاهده و از قیمت محصولات آن مطلع شوید.

حراجی پسته احمد آقایی در کشور

حراجی پسته احمد آقایی در کشورمعمولا افرادی که به دنبال خرید محصولات خشکبار مانند پسته احمد آقایی هستند به دنبال فروشگاهی هستند که بتوانند خشکبار مورد نیازشان را با قیمت ارزان خریداری کنند. فرض کنید شما نیز قصد خریدپسته احمد آقایی با قیمت ارزان از حراجی پسته احمد آقایی برای خود دارید. در این راستا یکی از بهترین روش هایی که می توانید استفاده کنید خرید اینترنتی پسته احمد آقایی از حراجی های عرضه کننده این نوع پسته است. یکی از بهترین حراجی های آن فروشگاه های اینترنتی شهر تهران است که شما برای مشاهده این فروشگاه ها می توانید کلمه کلیدی خرید آجیل ارزان در تهران را سرچ کنید تا با فروشگاه های مختلف ان که دارای بهترین نوع پسته شامل پسته اکبری درجه یک،پسته رقم فندقی، پسته احمد آقایی در جه یک آشنا شوید و از بهترین آن که دارای پسته هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا  است خرید نمایید.

فروشندگان پسته احمد آقایی در سراسر ایران

فروشندگان پسته احمد آقایی در سراسر ایرانآیا می دانید فروش پسته احمد اقایی در چه شهرهایی انجام می شود و فروشندگان آن چه کسانی هستند؟ آیا می دانید فروشندگان پسته احمد آقایی در کشور علاوه بر اینکه از فروش این پسته در ایران سود زیادی بدست می آورند از طریق صادرات پسته احمد آقایی نیز درآمد بسیاری را کسب می کنند؟ بهتر است در ابتدا این نکته را به شما یادآوری نماییم که باردهی درخت پسته احمد اقایی به نسبت سایر پسته ها مانند پسته اکبری بیشتر می باشد و به همین دلیل فروانی و میزان این پسته نیز به نسبت سایر پسته ها بیشتر است. بنا به دلایل گفته شده خرید و فروش پسته احمد آقایی نیز به نسبت سایر پسته ها در ایران بیشتر انجام می شود و فروشندگان زیادی در کشور برای فروش این محصول مشغول به کار شده اند. این فروشندگان علاوه بر اینکه پسته احمد آقایی  را به صورت مستقیم به مردم عرضه می کنند این محصول را در اینترنت نیز ثبت می نمایند که افراد از این طریق نیز محصولاتشان را خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا