قیمت پسته‌ کله قوچی اعلا شور شده

پسته‌ کله قوچی اعلا شور، یک نوع از مغزیجات و جزو آجیل ها می باشد که بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد و به دلیل بزرگی و اندازه ی بزرگ و گرد بودن مغز این پسته ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت هر کدام از پسته ها به نوعی با یک دیگر متفاوت می باشد و دارای ارقام مختلفی است. قیمت پسته کله قوچی اعلا شور شده، که یکی از محبوب ترین پسته ها می باشد دارای فروش بسیار بالایی است و می توانید در مراکز ما، این پسته ها را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

قیمت پسته‌ کله قوچی اعلا شور شده

معرفی سایز پسته کله قوچی

معرفی سایز پسته کله قوچی پسته های زیادی در ایران وجود دارند که تنوع بالایی دارد و در سایز ها و طعم های مختلفی می باشد. یکی از این پسته ها که بسیار معروف می باشد، پسته شور کله قوچی است که به دلیل طعم دار شدن و شور شدن آن، بسیار خوشمزه و لذیذ شده است. نام دیگر پسته ی کله قوچی پسته ی حاج شریفی می باشد. سایز این پسته بسیار درشت و از فندق بزرگ تر است اما مانند فندق گرد می باشد. پسته دارای سایز ۲۰ تا ۲۶ انس مس باشد.

این نوع پسته بسیار زود تر از دیگر پسته ها گل می دهد و به فصل بهار بسیار بیشتر حساس تر می باشد. سایز این پسته که درشت تر از دیگر پسته است، دارای طعم و مزه ی بسیار خوشمزه تری نسبت به دیگر پسته ها دارد و همچنین خندان تر از انواع دیگر می باشد. این پسته ها بسیار برای بدن مفید می باشند و دارای مواد مغذی زیادی هستند که بسیار برای بدن مفید است و خاصیت های فراوان و گوناگونی دارد.

این پسته ها بر اساس سایز آن ها سورت بندی می گردند و هر سایز پسته بالاتر باشد به مراتب وزن بیشتری دارد و دارای قیمت بالاتری نسبت به بقیه سایز ها و بقیه پسته ها دارد. شما می توانید پسته های دارای سایز های متفاوتی را به صورت بسته بندی های مختلف با گرم های گوناگون، در مراکز فروش ما، تهیه و خریداری نمایید.

مرکز خرید پسته‌ کله قوچی اعلا شور

مرکز خرید پسته‌ کله قوچی اعلا شور مراکز خرید پسته اعلا را تولید، و به صورت خام یا شور شده به تمامی بازار ها و سراسر خشکبار ها عرضه می دارد که یکی از بزرگ ترین و بهترین مراکز، مراکز ما می باشد که به سراسر کشور عرضه می نماید. در مراکز خرید ما، انواع پسته های شور شده ی اعلا وجود دارد که هم به صورت فله ای و هم به صورت کیلویی به مشتریان عزیز بر طبق نیاز خود، ارائه می نماید. ما بهترین و بالا ترین کیفیت پسته را برای شما عزیزان ارائه می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا