مرکز پخش پسته اکبری خام عمده

پسته آجیل خوشمزه ما ایرانی ها است و نام پسته با نام ایران گره خورده است. بهترین و با کیفیت ترین پسته دنیا در ایران کشت می شود و پسته ها از انواع گوناگونی برخوردار هستند. این خوراکی دوست داشتنی دارای انواع اسید آمینه ها، ویتامین ها، فیبر، املاح معدنی، آهن، پروتئین، کلسیم، پتاسیم و … است. در حقیقت پسته یک منبع عالی غذایی شناخته می شود که پر از چربی های مفید برای سلامتی بدن انسان است. پسته اکبری یکی از معروف ترین و محبوترین پسته ها است. پسته اکبری عمده تازه به خوبی توسط برخی از شرکت ها در سطح بازار توزیع می شود.

مرکز پخش پسته اکبری خام عمده

نکاتی برای نگهداری از پسته اکبری خام

نکاتی برای نگهداری از پسته اکبری خام فصل برداشت پسته در اواخر شهریور ماه است و عده ای پسته خام را با همان رطوبتی که دارد دوست دارند. پسته خام نسبت به پسته ی خشک شده نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا تازگی و کیفیت خود را حفظ نماید. پسته خام اکبری بهتر است در فضای خنک و تاریک نگهداری شود و اگر دمای محیط بالا باشد، پسته خیلی زودتر فاسد می شود. به هیچ وجه آن را درون نایلون های پلاستیکی نگه داری نکنید زیرا باعث می شود خیلی زود پسته ها خراب شوند و بهترین روش، نگهداری پسته خام در پاکت های کاغذی است.

برای اینکه بعد از گذشت مدت زمان زیادی پسته خام همچنان کیفیت و تازگی خود را حفظ نماید باید پوسته و یا غلاف سخت آن را جدا ننمایید و به اصطلاح آن را مغز نکنیم زیرا همین پوسته عامل مهمی برای نگهداری پسته خام اکبری در دراز مدت است. در یخچال پسته خام را در ظروفی که هوا در آنها نفوذ نمی کند نگهداری نمایید. اگر موارد بالا را برای نگهداری از پسته خام رعایت فرمایید تا حدود زیادی می توانید ماندگاری آن را در مدت زمان طولانی حفظ نمایید.

پسته اکبری چه مواد مغذی دارد

پسته اکبری چه مواد مغذی دارد پسته تازه خواص بی شماری دارد. از انواع مواد مغذی در درون مغز آن می توان به مس، آهن، سدیم، فسفر و ویتامین های گروه B، اسید فولیک، ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم و … اشاره نمود. اینها فقط برخی از مواد مغذی در این پسته خام است و هر کدام از این مواد مغذی کمک قابل توجهی به عملکرد بهتر ارگان های بدن انسان می کند. پسته تازه به تقویت عملکرد قلب و فرآیند گردش خون در بدن انسان بسیار کمک می کند و همین عامل سبب می شود از بروز بیماری خطرناکی مثل سکته قلبی جان سالم به در ببریم.

پسته سرشار از فیبر است و همین فیبر موجود در آن کمک می کند فعالیت روده بزرگ افزایش یابد و در نتیجه یبوست برطرف شود. افراد کم خون باید پسته خام مصرف نمایند زیرا پسته حاوی مقدار بالایی مس است. مس در بدن وظیفه ی جذب آهن مواد غذایی را بر عهده دارد. پتاسیم زیاد موجود در پسته به تنطیم فشار خون کمک چشم گیری می کند و همین طور بیماران دیابتی برای ماهش سطح قند خون خود می توانند این ماده ی خوراکی مغذی را استفاده نمایند.

امروزه فواید و خواص پسته بر هیچ کس پوشیده نیست و همه ی پزشکان، اطباء طب سنتی بر مصرف آن تاکید بسیاری می کنند. بنابراین شما با قرار دان پسته در سبد غذایی خود سلامتی جسمانی و روانی خود را تضمین می نمایید.

تولید کلی پسته اکبری خام عمده

تولید کلی پسته اکبری خام عمده همان طور که می دانید پسته یکی از محصولات صادراتی ایران به سایر کشورها است، از این رو کشاورزان سعی می کنند بهترین و با کیفیت ترین پسته خام اکبری را تولید نمایند. صادرات پسته برای اقتصاد ایران فواید بسیاری دارد. یکی از این فواید ارزآوری فراوان آن برای کشور است.

برخی از شرکت ها مسئول صادرات این محصول هستند و علاوه بر صادرات آن، عرضه کننده پسته خام عمده در سطح بازار داخلی هستند. آنها علاوه بر اینکه پسته مرغوبی روانه بازار داخلی می کنند، سعی می کنند توزیع پسته با قیمت منصفانه و مناسبی صورت گیرد.شرکت ما یکی از این شرکت ها است که این خواسته خریداران عمده را به نحو احسن برآورده می نماید. برای اطلاع از قیمت پسته خام و همین طور سفارش آن به پایگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا