تولید و فروش پسته دستچین رفسنجان

کیفیت بالای انواع پسته رفسنجان باعث شده که تولید نوع دستچین شده آن در شهر های مانند تبریز و تهران، بتواند فروش قابل توجهی را رقم برند.
بی اغراق کیفیت پسته های تولید شده در رفسنجان به دلیل دهان دار و درشت بودن آن بسیار بالاست و مناسب ترین انواع پسته برای دستچین یا توچین شدن پسته های اکبری، کله قوچی و احمد آقایی می باشد.
پسته دستچین به پسته گفته می شود که نهایت 5 الی 7 درصد خطا در مقدار دهن چفت و همچنین مقدار دهنبست آن صفر باشد، به این نوع دستچین 100 درصد می گویند.

فروش انواع بهترین پسته دستچین رفسنجان
پسته اکبری دستچین
پسته اکبری اولین گزینه برای دستچین کردن است و بیشترین میران فروش در این نوع از پسته نیز می باشد که عمده سفارشات آنهم مربط به شهر تهران است، بهترین نوع پسته اکبری در شهر های رفسنجان و انار تولید می شود و بارزترین مشخصه آن نیز دهان دار بودن پسته این منطقه می باشد.
پسته کله قوچی دستچین
بعد از نوع اکبری فروش پسته کله قوچی خندان رفسنجان بالاترین رتبه را دارد و بیشرین مقدار سفارش این نوع دستچین شده مربوط به شمال غرب کشور و بازار های شهر های تبریز، ارومیه و اردبیل می باشد.
تولید پسته های دستچین شده در شهر رفسنجان توسط شرکت های تولیدی بازرگانی صورت می گیرد و فروش آن نیز معمولا از اواخر آبان ماه شروع و در زمان عید نوروز به اوج خود می رسد.

پسته دستچین

پسته دستچین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا