خریدار پسته بسته بندی شده رفسنجان

تنوع سلیقه و پسند خریدار های پسته سبب شده تا از بسته بندی های مختلف در سایز های گرمی و فله برای توزیع پسته مرغوب رفسنجان استفاده شود.
رفسنجان به عنوان مهمترین شهر تولید کننده ی پسته ایران شناخته می شود و علاوه بر حجم تولید بالا از نظر کیفیت خوبی که دارد محصولش حرف اول را در میان سایر شهرستان های پسته خیز می زند.
به جز پسته خام که معمولا به صورت فله و یا با استفاده از بسته بندی های بزرگ مانند کیسه گونی خرید و فروش می شوند، بخش قابل توجهی از پسته رفسنجان به صورت فراوری شده و طعم دار و نیز با استفاده از بسته بندی های شکیل برای عرضه در بازار های داخلی و نیز صادراتی مهیا می گردند.
تنوع طعم و روش های بسته بندی برای پسته از ان جهت زیاد است تا بتوان رضایت قشر بیشتری از مشتریان را جلب نمود که نتیجه ی آن افزایش فروش و سود آوری هرچه بیشتر می تواند باشد.

بسته بندی رایج پسته برای صادرات
در امر صادرات پسته علاوه بر اینکه باید جنس را از بین نمونه های مرغوب و با کیفیت انتخاب کرد مساله ی دیگری نیز دارای اهمیت می باشد و ان اینکه چگونگی حفظ کیفیت و سلامت پسته و فراورده های ان در طول مسیر و زمان تحویل می باشد.
بنابر این اهمیت استفاده و انتخاب نوع بسته بندی در اینجا نمایان می شود.بسته بندی ای برای محصول گران قیمتی چون پسته مناسب است که علاوه بر شکیل و  زیبا بودن بتواند کیفیت آن را نیز تضمین نماید.
برای بسته بندی پسته می توان از بسته بندی های قوطی فلزی،وکیوم گرمی یا چند کیلویی، سلفن، ظروف پلت، کارتن ده کیلویی، کیسه گونی پروپیلنی و … اتفاده نمود.
رایج ترین رو بسته بندی که اتفاقا بسیار هم ارزان است استفاده از کیسه گونی پلی پروپیلنی می باشد که در فروش های داخلی از نوع تک لایه ی آن که به گونی 200 گرمیی معروف است و در فروش های خارجی که حمل از طریق دریا صورت می گیرد برخی نمونه ی دولایه یا لمینت شده ی آن را می پسندند که در مقابل رطوبت  مقاومت بیشتری را از خود نشان می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا