خرید انواع خلال پسته

انواع خلال پسته که می تواند یافت دو نوع است، یکی از فرآورده های قزوین است و دیگری کرمان که خرید مورد اولی بیشتر در دستور کار خریداران قرار دارد.
بزرگترین مجموعه های که پسته را با فرآوری های لازم به خلال تبدیل می کنند در دو استان کرمان و قزوین هستند و گاهی هم استان های یزد و خرسان نیز اقدام به تولید آن می کنند.
تفاوتی که می توان کلمه انواع را در خلال ایجاد کرد، مربوط به دو پارامتر رنگ و اندازه است، که دقیقا محصولات این دو استان در همین دو پارماتر با هم متفاوت می باشند.


خرید خلال پسته قزوین


خریدارن اکثریت تمایل به خرید خلال پسته قزوین دارند و تمامی آن مربوطه به رنگ خلال که از فرآورده های دیگر مناطقه سبز تر و یک دست تر است، اما شاید اگر بتوان بزرگترین ضعف خلال پسته قزوین را اشاره کنیم، بر می خوریم به اندازه آن، که حتی به خاطر همین اندازه به آن لقب سوزنی یعنی ریز نیز داده اند.


خرید خلال پسته کرمان


خلال پسته کرمان دقیقا بر عکس قزوین است، از نظر اندازه درشت و زیباست، ولی از نظر رنگ به یکدستی آن منطقه نیست، اما در هر حال با اینکه تمایل خرید نمونه قزوین بیشتر است، اما چون نرخ خرید خلال پسته کرمان پایین تر می باشد، می تواند طیف پایین دستی جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا