خرید اینترنتی پسته با قیمت مناسب

برای خرید پسته می توانیم از دو روش حضوری و غیر حضوری استفاده کنیم. خریداران برای کم شدن هزینه ها و سهولت در کار روش آنلاین را انتخاب می کنند، که در این گونه خرید می توانند کالای خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند. پسته به عنوان یک محصول مهم مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی بوده است و شرکت های بسیاری در این زمینه با یک دیگر رقابت می کنند. کشور ما از بزرگترین صادر کنندگان این خشکبار بوده است، اما در سال های جاری به دلیل کم بود آب نیمی از باغ های زیر کشت پسته غیر فعال شده اند. خرید اینترنتی پسته به دو صورت عمده و خرده فروشی انجام می شود، که هر کدام دارای مزایای مختلفی می باشند.

خرید اینترنتی پسته با قیمت مناسب

انواع بسته بندی پسته موجود در بازار

انواع بسته بندی پسته موجود در بازار

پسته به عنوان یک ماده غذایی است که می تواند درمان کننده بسیاری از بیماری ها باشد و به علت دارا بودن آهن خون ساز بسیار خوبی است. بسته بندی پسته به وسیله جعبه و کارتن های خاصی صورت می گیرد که هر کدام از آن ها دارای وزن های مختلفی می باشند.

پسته خام ضربان قلب را تنظیم می کند و یکی از بهترین منابع پتاسیم است و به دلیل داشتن مقداری روی برای تقویت پوست و مو بسیار مفید می باشد. آبیاری پسته در کشور ما به صورت سنتی انجام می گردد و همین امر مصرف آب را تا حد زیادی افزایش می دهد. تولید این نوع خشکبار در بعضی از باغات کشور انجام می شود.

قیمت روز پسته در بازار

قیمت روز پسته در بازار

قیمت روز پسته در بازار به دلیل تورم از نوسانات بسیار زیادی برخوردار است، چون تورم باعث کم و زیاد شدن هزینه ها می شود و همین امر بازار خرید را با مشکل مواجه می کند. فروش پسته در بازار به دو صورت عمده و خرده فروشی انجام می شود، که قیمت هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت است.

پسته اکبری نسبت به نمونه های دیگر دیرتر به بار می نشیند که همین امر موجب آفت گرفتن درخت می شود. پسته خام اگر حمل و نقل نامناسبی داشته باشد و یا در مقابل هوای گرم قرار بگیرد به سرعت خراب می شود. قیمت پسته ارزان در بیشتر مراکز و فروشگاه ها وجود دارد.

خرید بهترین و مرغوب ترین پسته ایرانی

خرید بهترین و مرغوب ترین پسته ایرانی

برای خرید بهترین و مرغوب ترین پسته ایرانی باید به سایت های معتبر مراجعه کرد. امروزه برخی استان ها دارای باغ های پسته هستند که هر ساله مقدار زیادی از این محصول را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

پسته کله قوچی و فندقی دو نمونه مرغوب این کالا هستند که فندقی به دلیل ریزه تر بودن به کشور های اروپایی صادر می شود. این نوع خشکبار چون دارای طعم و چربی خوبی است در بین خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار است. تولید پسته باید به وسیله افراد خبره و مجرب صورت بگیرد.

صادرات عمده پسته درجه یک

صادرات عمده پسته درجه یک

پسته های صادراتی دارای گونه های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها به کشور های خاصی ارسال می شوند. این نوع خشکبار بسیار منحصر به فرد است چون کاملاً طبیعی می باشد و هیچ گونه مواد طعم دهنده ای در آن وجود ندارد.

برای صادر کردن پسته به کشور های عربی نیازی به گواهینامه افلاتکسین نمی باشد بنابراین بیشترین تجار صادرات به کشور های غربی را ترجیح می دهند. برای صادرات پسته مهمترین مسئله داشتن استاندارد های اروپایی و گواهینامه سلامت است، که امکان ارسال این کالای خشک را به کشور های دورتر فراهم می کند. بیشترین حجم پسته در ایران به صورت خشک به کشور های همجوار صادر می شود، و در سال های اخیر با رقبای زیادی رو به رو بوده است. پسته فله ای در بیشتر فروشگاه ها یافت می شود، چون خرده فروشان این کالا را از مراکز معتبر خریداری کرده و به بازار فروش عرضه می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا