خرید عمده مغزپسته خام

مغزپسته خام از جمله خوراکی های بسیار مقوی است که می‌توان آن را به عنوان یک میان وعده پرخاصیت در طول روز مصرف کرد. مغز پسته خام حاوی موادی نظیر پروتئین، چربی های سالم، پتاسیم و غیره می باشد که هر یک تاثیر خاص و مثبتی بر روی ارگان های مختلف بدن می گذارند. برای خرید عمده مغز پسته خام باید نسبت به ویژگی های کیفی این محصول غذایی شناخت کافی داشته باشید تا به راحتی قبل از خرید عمده این محصول کیفیت آن را شناسایی کنید.

خرید عمده مغزپسته خام

فواید مصرف مغز پسته خام

فواید مصرف مغز پسته خام مغز پسته درجه یک که جزو مغزیجات بسیار پرخاصیت و گران قیمت در ایران است، فواید بسیار زیادی دارد و به دلیل همین فواید مصرف آن توسط بسیاری از پزشکان به ویژه متخصصان تغذیه به تمام افراد در هر سنی توصیه می شود. از جمله فواید مصرف مغز پسته خام افزایش قدرت عمومی بدن است. این مغز پرخاصیت حاوی مقدار بسیار بالایی پروتئین است. به همین دلیل اکثر ورزشکاران و بدنسازان مغزپسته را در رژیم غذایی خود قرار می دهند یا آن را با معجون های خاصی ترکیب می‌کنند تا پروتئین قابل توجه موجود در آن را جذب کنند و به حجیم سازی عضلات و افزایش قدرت بدنی خود کمک کنند.

درست است که در مغز پسته خام چربی وجود دارد. اما این مغز دارای چربی‌های ناسالم است و به همین دلیل مصرف آن برای سلامت قلب فواید بسیار زیادی دارد و در واقع چربی‌های سالم موجود در مغز پسته خام باعث می شوند که میزان کلسترول خون کنترل شود و از رسوب کلسترول در دیواره رگ ها جلوگیری گردد.

مغز پسته خام حاوی مقدار بسیار زیادی فیبر رژیمی است و همین دلیل این مغز پرخاصیت در رژیم غذایی کسانی که قصد کاهش وزن دارند، قرار گرفته می شود. این فیبر رژیمی باعث می‌شود افراد پس از مصرف مغز پسته خام احساس سیری داشته باشند و دیگر تمایلی به پرخوری نداشته باشند. همچنین فیبر رژیمی باعث می‌شود دستگاه گوارش به صورت کاملاً صحیح به عملکرد خود ادامه دهد و مشکلاتی نظیر یبوست، اسهال، نفخ معده و غیره را از بین می برد.

قیمت مغزپسته خام در بازار

قیمت مغزپسته خام در بازار مغز پسته به دو صورت خام یا بوداده شده به بازار ارائه می‌شود که طبیعتاً قیمت مغز پسته خام نسبت به مغز پسته هایی که تحت حرارت قرار گرفتند و طعم دار شده اند مناسب تر است. قیمت مغز پسته خام در بازار به نحوه پخش این محصول غذایی بستگی دارد. به عنوان مثال مغز پسته عمده نسبت به مغز پسته هایی که در بسته بندی های خاص به صورت تکی ارائه می‌شوند قیمتشان مناسب تر است. به طور کلی می‌توان قیمت مغز پسته را با توجه به میزان کیفیت، نحوه عرضه، نوع بسته بندی و محل تولید و غیره تعیین کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا