خرید عمده مغز پسته خام

بیشترین سفارش خرید عمده مغز پسته به صورت خام بوده تا بتوانند از خواص بی نظیر ان بهره برند.
مغز پسته اولین فراورده  و مهمترین بخش خوراکی پسته محسوب می شود که می توان ان را بدون هیچ تغییر شکلی مصرف نمود.
مغز پسته علاوه بر طعم و مزه ی خوبی که دارد به دلیل خواص درمانی و دارویی زیادی که بر روی برخی از امراض و بیماری ها دارد از گذشته تا به امروز مورد توجه دارو سازان و اطبا بوده است.
می خواهیم در این مقاله به برخی از مواهب مصرف مغز پسته اشاره کنیم.لازم به ذکر است نکات گفته شده در رابطه با مغز پسته خام است و در مورد نوع بوداده کاملا صدق نمی کند.

مغز پسته خام تنظیم کننده فشار خون
مغز پسته دارای مقادیر قابل توجهی اسید آمینه است که سبب منبسط شدن عروق خونی شده و خون رسانی به نقاط مختلف بدن را افزایش می دهد و از طرفی مانع از سخت شدن دیواره رگ ها شده که این مساله اهمیت زیادی در بهبود بیماران مبتلا به فشار خون، بیمارات قلبی دارد.

خواص مغز پسته خام برای کودکان
آرژنین یکی دیگر از اسید های امینه موجود در مغز پسته است که بر ترشح هورمون رشد موثر است. هورمون انسولین نیز که از غده ی پانکراس ترشح می شود تحت تاثیر این ماده قرار دارد به همین دلیل است که از گذشته تا به امروز پسته خام را برای بهبود رشد کودکان و رفع کم خونی تجویز می کرده اند.

آیا مغز پسته در دوران بارداری مفید است؟
پزشکان به زنان باردار توصیه می کنند که مصرف پسته را در برنامه غذایی روزانه خود جای دهند. زیرا این دانه ی روغنی می تواند به رشد عضلات و بافت های ماهیچه ای جدید کمک کند. و از طرفی به دلیل دارا بودن اسد چرب امگا3 رشد مغز جنین را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
یکی دیگر از فوایدی که پسته برای خانم های باردار دارد این است که به دلیل دارا بودن فیبر می تواندبه درمان یبوست در خانم های باردار کمک کند.
البته با تمام صحبت های گفته شده نباید د مصرف ان زیاده روی شود چرا که مصرف بیش از اندازه ی ان مشکلاتی را نیز پدید می آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا